Gdańsk: piątek, 18 października 2019
FORUM
Podstrony:


Ekstraklasa sezon 2010-2011

strona 18/59

19 listopada 2010, 22:21 / piątek
Siema! Slyszeliscie juz wiesci o Hubercie, czy zapodac jakis odnosnik?:)
19 listopada 2010, 22:24 / piątek
Dawaj odnosnik . i nie w tym temacie ;)
19 listopada 2010, 22:36 / piątek
W sumie racja, powinienem to zapodac w "czarnych transferach,,. No,bo chodzi o to,ze Hubert moze odejsc lub zostac ,a my wtedy go znienawidzimy lub pokochamy. Ale to jest emocjonujace.
19 listopada 2010, 22:37 / piątek
już info za wybiorczą jest w Transferach i za dobrze ono nie wróży
19 listopada 2010, 22:37 / piątek
Boldi - napisałem "niby" lechisci
Jutro 3 pkt, bo inaczej sytuacja nam sie skomplikuje.

ps. Ciekawe co tam dzis Hubert postanowił?

TYLKO LECHIA!
19 listopada 2010, 22:48 / piątek
Może w kwestii kontraktu wcale nie chodzi o kwestie zarobków, ale np. o kwestie wzmocnień zespołu, jakieś realne zapewnienia ze strony klubu walki o coś więcej w lidze, zapewnienia co do ważności przyszłości Huberta w koncepcji zespołu i gry w pierwszej 11 oraz ewentualną długość kontraktu.
19 listopada 2010, 22:53 / piątek
Jeśli ktoś się łudzi że na koniec sezonu Lechia będzie wyżej niż Legia to może przestać.Przed cwelami postawiono jasny cel-europejskie puchary w przyszłym sezonie.I osiągną to-nawet po trupach.Łatwiej ustawić mecz ze słabiakiem ligi niż z zespołem silnym jak Wisła ale i takie wałki będą.Na tą chwile kopacze spod znaku (L) mogą świętować to że za pół roku przyjdzie im walczyć przynajmniej w lidze europy.A że wałków podobnych do tych dzisiejszych będzie więcej-jest na to widać przyzwolenie
19 listopada 2010, 23:02 / piątek
Jak uczy nas teraźniejszość, jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze... tylko, że jeśli to naprawdę chodzi o kasę to widać co do osoby Huberta się pomyliłem.

Dlatego liczę, że jeśli Hubert dzisiaj Lechii powiedział NIE, to na oficjalnej stronie Lechii znajdzie się dokładne wyjaśnienie jaka jest przyczyna tego, że tak się stało, ale wątpię, bo jeśli nasi działacze nie są wstanie zatrzymać takich ważnych dla zespołu zawodników jak Hubert to na takie wyjaśnienia też pewnie nie mamy co liczyć. No i defacto jeżeli nie potrafią utrzymać ważnych dla zespołu zawodników, to co ze ściąganiem lepszych zawodników? Przecież nie od dzisiaj wiadomo, że zawodnicy przekazują sobie informacje o klubach, gdzie warto iść, a gdzie nie, jak nam paru takich wystawi laurke to o wzmocnieniach składu będziemy mogli tylko pomarzyć....
20 listopada 2010, 16:58 / sobota
Śląsk wygrywa z Ruchem i ma już 19 pkt. Niesamowite - jeszcze niedawno byliśmy na 4 miejscu, a Śląsk na 15. Teraz już dzieli nas tylko 1 pkt.
20 listopada 2010, 19:19 / sobota
M.M. - ogarnij się trochę płaczku, bo bardziej pasujesz mi na śledzia, a nie Lechistę.

Punkty, punkty i punkty...

LECHIA to... nie miejsce w tabeli.
20 listopada 2010, 20:17 / sobota
Craxa przegrywa w Białystoku po 1 połowie 3-0. Myślę że spadek mają już pewny.
20 listopada 2010, 20:38 / sobota
MarekM widać, że młody narybek jesteś. Ładne ciuchy, oprawy, wyjazdy w 2000 zadawalają wasze młode pokolenie. My "starzy", mamy już dość oglądania dolnych części tabeli. Chcemy mistrzostwa, pucharów, gry w LM, a nie tylko przecietności ligowej. Skalp Legii już mamy. Mamy zgodę z Wisłą, teraz chcemy zwycięstwa. Chcemy punktów, punktów i zwycięstw, zwycięstw. Jak dorośniesz, to zrozumiesz.
Słuchaj Jezu, jak Cię błaga lud.......
20 listopada 2010, 20:48 / sobota
No to żeś trafił Trampi:D
20 listopada 2010, 20:50 / sobota
Witaj Trampi widze że pieśń z autokaru powrotnego z wawy została Tobie w pamięci pozdro z Kartuz
20 listopada 2010, 20:51 / sobota
Hahaha Trampi nie popisałes sie teraz :)
20 listopada 2010, 20:57 / sobota
pieśń jest starsza niż ten który latał z megafonem ;] Pozdro W...
20 listopada 2010, 21:34 / sobota
Jagiellonia odjeżdża wszystkim dzisiaj 4:2 z Craxa...
Zdech - Brudne paznokcie 1:0(po fatalnym kiksie bramkarza
20 listopada 2010, 22:02 / sobota
tylko już nie pasuje "my czekamy już 60 lat" ;) czas zrobić mixa :D
20 listopada 2010, 22:04 / sobota
Moze to nie ekstraklasa ,ale to co zrobil Blaszczykowski w dzisiejszym meczu tego nie da sie opisac odnośnik czas:4.02
20 listopada 2010, 22:06 / sobota
brawo trampi!! Wiecznie młody MarekM! ;) Nie żebym wiek wypominał....
20 listopada 2010, 22:18 / sobota
trampi - zostałeś (chcąc nie chcąc) nominowany ;)) Panie Marku pozdrawiam !
20 listopada 2010, 23:06 / sobota
Najbliższe dwie kolejki czołówki:
Ruch - Jagielonia ; Jagielonia - Śląsk (Jaga już w tym roku raczej zostanie na 1szym miejscu)
Polonia B. - Legia ; Cracovia - Legia
Korona - Lech ; Zagłębie - Korona
Zagłębie - LECHIA ; Ruch - LECHIA
za nami Wisła ma dwa wyjazdy Polonia W. i Arka a Górnik do Widzewa i Poloni W.

Podsumowując przy dwóch wyjazdowych zwycięstwach a myśle że stać nas na to mamy realne szanse na koniec roku być w 1szej trójce.
O ile do tej pory postawa Cracovii mnie cieszyła tak teraz mam nadzieję że na ostatni mecz w tym roku się mocno zmobilizują i zrobią chociaż jeden punkt.
21 listopada 2010, 00:27 / niedziela
Trampi - Ty "stary" pikniku, kibicu sukcesu, popcornowcu, coca-colowcu, etc, etc...

Punkty, punkty... punkty - czy to jest wykładnikiem wielkości Lechii?

"Jak dorośniesz, to zrozumiesz."
Ja nigdy nie dorosnę, więc są małe szanse, abym to zrozumiał...

Za szerzenie hurraoptymizmu, mącenie piknikowymi sloganami o punktowaniu za wszelką cenę, wygrywaniu wszystkiego jak leci, jakichś Mistrzach, Pucharach, Ligach Mistrzów, etc, etc, zapominając co oznacza być Lechistą masz... ZAKAZ WYJAZDOWY... z wpisaniem do akt...

ps. dzięki Panowie za pozdrowionka
21 listopada 2010, 00:29 / niedziela
Takie zycie,malolat :-)
21 listopada 2010, 01:10 / niedziela
Panie MarkuM według mnie Trampiemu nie chodziło oto, żeby obrażać osobę że jest małolatem i nie wie że dobro kibiców naszej wielkiej Lechii jest aby grała ja najlepiej ,by kibice sukcesu czy starzy wyjazdowicze zobaczyli czym jest wyjazd po za nasza granicę . Trampi mam nadzieje że Strzyża wieży , że za Lechią pojedziemy w świat pokazać kto naprawdę rządzi w europie. Pozdro z biało – zielonych Kartuz.
21 listopada 2010, 09:54 / niedziela
wie ktoś może jak nazywaja sie goście którzy komentowali wczorajszy mecz Lechii?
21 listopada 2010, 10:48 / niedziela
Rosłoń i Szymkowiak , na płycie Wieszczycki
21 listopada 2010, 17:24 / niedziela
D. Nowak - Groclin 2-0 w 6 minucie meczu
21 listopada 2010, 18:54 / niedziela
Nowak ladnie uciera nosa Wojciechowskiemu :)
21 listopada 2010, 19:11 / niedziela
Spodziewam się, że teraz JW będzie rozpowiadał, że Nowak specjalnie tak słabo grał do tej pory, żeby tylko do groclinu nie przechodzić :))

Nowak - groclin 3-2 :))

O dziwo groclin lepiej grał w 10 od czerwonej kartki Jodłowca niż w 11 w 1 połowie, choć i tak nie wiele to im pomogło. Mecz na wyjątkowo dobrym poziomie jak na naszą ligę. Przy okazji to mieliśmy przykład jak na traktowani są "uciekinierzy", którzy zmieniają kluby dla kasy, Tosikowi uszy odpadły...
21 listopada 2010, 20:42 / niedziela
Malkowski w 11 kolejki Liga+ Extra :)
21 listopada 2010, 21:35 / niedziela
Najlepsze na meczu w Bełchatowie a właściwie przed meczem były wrzuty kibicujących cyrkowi Wojciechowskiego do miejscowych. "Co was tam mało , ej kurwy co was tak mało ?" :) Trzy tysiące na meczu w Bełchatowie i tydzień wcześniej też trzy tysiące na meczu Groclinu z Ruchem. Pomijam ciągłe wrzuty na Legła przed jak i w trakcie meczu... I gdzie z takie bydło tępe w ekstraklasie???? :)
21 listopada 2010, 21:59 / niedziela
LOTOS nowym sponsorem Lechii Gdańsk.

odnośnik
21 listopada 2010, 22:08 / niedziela
Tak jak mówiono po cichu.. Skoro logo trafia na koszulki to siano musi byc gruuube
22 listopada 2010, 12:20 / poniedziałek
odnośnik

Niech mu anulują, ze Sląskiem kolejny"babol"murowany, jełop...
22 listopada 2010, 13:56 / poniedziałek
trochę mi wstyd za rasizm niektórych kibiców naszej Lechii ;/ odnośnik
22 listopada 2010, 13:59 / poniedziałek
będziesz płakał ?
22 listopada 2010, 14:11 / poniedziałek
Nie lubic mozna sobie kogo sie chce, wolnosc mamy. Czemu milosnicy wolnosci i demokracji oraz tolerancji nie potrafia tolerowac, ze ktos moze miec inny poglad niz oni? A ze weszlo to kanal, to pisalem juz dawno, taki pilkarski fakt, ot nic wiecej. Nasi czarni poki co graja w miare fajnie, wolalbym na ich miejscach jakichs europejczykow, niemniej poki zakladaja koszulki z naszym herbem i sie staraja to nie widze mozliwosci by na nich bluzgac czy nie cieszyc sie ze zdobytych przez nich bramek. Temat byl walkowany tysiac razy, po prostu powoli zaczyna sie sezon ogorkowy to i szuka sie tematow zastepczych, ot tak zeby miec do czego potem nawiazac np. przy okazji transferow. Chuj z nimi, jestes kibicem Lechii, Wielkiej Lechii, ktorej marsz na sam szczyt mamy radosc obserwowac i teraz bedzie tak czesciej- co rusz beda wynajdywac jakies "afery" by Nas opluc i ponizyc, bo w dopie teczowej tolerancji klub, ktorego kibice sa bastionem patriotyzmu i nienawisci do wszelkich przejawow komunistycznych jest i bedzie dla wielu sola w oku. Wlasnie dlatego, ze jestesmy na swieczniku, w ekstrze i to w jej gornej czesci tabeli, dlatego, ze czy chca czy nie musza mniej lub wiecej o nas mowic, a i przy tym sa przemycane pewne zdarzenia, ktore ida w Polske jak np. kara dla nas po 17 wrzesnia itp.
22 listopada 2010, 14:11 / poniedziałek
To się nie wstydź! Póki niewolnik coś tam gra to można go tolerować:)
22 listopada 2010, 14:22 / poniedziałek
"PS/ Dziś sobota - 20 listopada. Lechia wygrywa u siebie z Widzewem 3:1. Kapitalne zawody rozgrywa od małp wyśmiany (pierwsze treningi w klubie) Deleu. Co wy na to gdańszczanie?"

Można tylko powiedzieć tyle, że pismak inny mecz oglądał :)
22 listopada 2010, 14:44 / poniedziałek
Chuj z nimi, psy szczekaja karawana jedzie dalej.
23 listopada 2010, 10:27 / wtorek
Juventus ma wierne rzesze kibicow w Poznaniu: odnośnik :))
23 listopada 2010, 10:36 / wtorek
No i zaczyna się...

cracovia na pewnym spadku i znów ktoś nie dostanie licencji żeby się utrzymali...

odnośnik
23 listopada 2010, 12:04 / wtorek
Ale muszą jeszcze jedną drużyne odstrzelić bo craksa nie zajmie raczej 15 miejsca na koniec sezonu no chyba że zaczną seryjnie wygrywać.
23 listopada 2010, 12:11 / wtorek
Simek tez tak pomyslalem;) kapitalne zawody to rozgrywali pozostali Nasi czarni, Buval i Traore - ale akurat Deleu zagrał średnio;)
23 listopada 2010, 14:01 / wtorek
Prezes Polonii Warszawa, Jozef Wojciechowski twierdzi za Wyborcza, ze pilkarze w Polsce za duzo zarabiaja.

;)))

Brawo dla tego pana.
23 listopada 2010, 14:05 / wtorek
Czy przypadkiem jak drużyna nie dostaje licencji to automatycznie spada na ostatnie miejsce? I jeśli tak to żydki mają 15 miejsce. I jeszcze licencje zespołów z I ligi...
Wiem, że to pół metek sezonu ale co z licencją Polonii Bytom?
23 listopada 2010, 14:31 / wtorek
"Prezes Polonii Warszawa, Jozef Wojciechowski twierdzi za Wyborcza, ze pilkarze w Polsce za duzo zarabiaja."

Haha! Najlepszy dowcip!
Pan Wojciechowski powinien jeszcze żądać aby ukarano tych, którzy podbijają pensje grajkom, przepłacanie w polityce transferowej powinno byc karalne itd.
hehe! czyzby ktos przebił oferte JW ???

TYLKO LECHIA!
23 listopada 2010, 15:22 / wtorek
Ten "antyrasistowski" tekst jest z weszlo.com.pl a nie z weszlo.com, czyli z jakiejś dupnej podróbki.
23 listopada 2010, 16:32 / wtorek
ŁKS nie dostanie licencji i pozamiatane, cracovia zostaje w lidze, mogę się założyć że tak będzie
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2019. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.285