Gdańsk: sobota, 14 grudnia 2019
FORUM
Podstrony:


logo rocznicy NSZZ Solidarność

strona 1/1

 
1
 
28 lipca 2010, 19:58 / środa
dobre posunięcie, inne kluby reklamują akcję Owsiaka, lub organizacje innego pochodzenia.
Zarząd nie stety nie znalazł sponsora koszulkoewgo, więc - jest logo rocznicy Solidarności,
mam nadzieję, że nie wymusili od Związku w ten sposób pieniędzy i akcja jest bez faktur.
28 lipca 2010, 20:03 / środa
Pomysł sam w sobie fajny, ale to jest raczej z przymusu niż z dobrych chęci... nie znaleźli sponsora, więc czymś trzeba było odwrócić uwagę kibiców. W tym nasz zarząd ma doświadczenie....
28 lipca 2010, 20:20 / środa
Pamietam, ze klub na pytanie dlaczego ostatnio nasi graja bez starych sponsorow na koszulkach odpowiadal, ze sa prowadzone rozmowy z nowym sponsorem, ktorego logo byc moze pojawi sie na koszulkach juz w sierpniu.

Czy to ten sponsor? Pytanie raczej retoryczne ;)
28 lipca 2010, 20:23 / środa
Jaki fajny pomysł?
Tonący brzytwy się chwyta.
Co daliby na koszulki, gdyby nie było okrągłej rocznicy Solidarności?

Fajnym pomysłem można byłoby to nazwć, gdyby na pewien okres pozbyto się loga sponsorów, a wstawionoby Solidarność.

Dla mnie - żal.pl
28 lipca 2010, 20:38 / środa
Przecież wyraźnie napisane, że do loga sponsorów powrócą w październiku. Ludzie k....mać !!! Konstruktywna krytyka owszem, ale sianie defetyzmu w każdym wątku to już jest przegięcie. Bardzo dobra inicjatywa, a więc BRAWO ZARZĄD !!!!

ZAWSZE LECHIA
28 lipca 2010, 20:42 / środa
ehhh te ciepłe posadki chyba zaczną parzyć...
...nikt nie obiecywał że,raz coś dane-jest na zawsze...
28 lipca 2010, 20:55 / środa
Jenek tak zdynamizomał temat transferów, ze w natłoku tych super informacji o kolejnych sukcesach zarządu, nie zdążyłem zauważyć czy pojawił sie juz kolejny super transfer????

Ciekawe czy koszulki z nadrukiem Solidarnosci bedą w sprzedaży?

TYLKO LECHIA!
28 lipca 2010, 21:21 / środa
kiko7 czy ty aby nie masz różowych okularów????

Od czasu prezentacji nowych koszulek adidasa, zadaję na tym forum pytanie, gdzie się podziały loga sponsorów. Klub na jakieś tam pytania wybiórczo i po łebkach odpowiedział, a to dziwnym trafem zostawił bez odpowiedzi.

Inna rzecz, że kiedy mówiono o 22 milionowym budżecie, padło hasło że Energa i SNG dostały do podpisania nowe umowy, które wkrótce miały podpisać. Jak widać, nie podpisali.

Moim zdaniem, jest to kolejna po transferach tego roczna porażka zarządu!!! Nie dość, że mają problem ze znalezieniem sponsorów, to jeszcze tracą tych, których kiedyś dostali na tacy.
28 lipca 2010, 21:38 / środa
Ogolnie wkurwiaja mnie te wszystkie tajemnice. Czy zarzad ma nas kibicow za debili? Widocznie tak, bo traktuja nas nie jak czesc Lechii tylko jak petentow w urzedzie.

Czy oni nie rozumieja, ze tej ich "wielkiej Lechii" nie zbuduja na konspiracji, braku zaufania, zamknieciu sie na kibicow, robieniu jakichs tajemnic ze spraw, ktore powinny byc dla kazdego jawne!

Niestety stwierdzam, ze zarzadowi odbila do bani sodowa, poczuli troche wladzy i innych maja za nic. Komu potrzebne te tajemnice ja sie pytam? Czy tak trudno byc otwartym na kibcow, prowadzic z nimi dialog, a nie tylko pierdolenie o dupie maryni i mydlenie oczu?

Kazdy zdrowo myslacy zarzad klubu wie, ze sila sa kibice, a bez nich klub siega wczesniej, czy pozniej dna! Przeciez to sa jakies jaja i juz nie mam na mysli jedynie loga na koszulkach, ale caloksztalt statniej dzialalnosci klubu. Wszystko jest za mgla milczenia i skrawkow informacji, zadnego rzetelnego informowania o tym co sie dzieje!

Odpwoiedz na to dlaczego jest jak jest sa dwie, albo jest tak chujowo i zle, ze nikt nie ma odwagi o tym poinformowac, nikt nie chce wziasc odpowiedzialnosci, bo sie boi o stolek. Ewentualnie klub olal kibicow i uwaza, ze nie musza wiedziec nic wiecej niz zdecyduje zarzad.

Tak czy siak obroci sie to przeciwko nim. Zreszta juz sie obraca co widac po sprzedazy biletow na Villareal (zawyzone ceny, brak reklamy), oraz karnetow (likwidacja opcji z wysylka, jaja ze znizkami, ogolna sytuacja w klubie). A bedzie gorzej, kiedy klub na jesieni nie bedzie mial wynikow. Jak nie trudno sie domyslic na pierwszy odstrzal pojdzie Kafarski, ale jak spadniemy (co nie jest wcale niemozliwe) to i zarzad bedzie mial goraco kolo dupy.
28 lipca 2010, 22:14 / środa
ładnie ładnie, z jednej strony Solidarnośc
z drugiej porucznik Placzyński odnośnik : )
Ustaliliśmy, że w aktach MSW był zarejestrowany nie pod swoim nazwiskiem, ale jako porucznik Andrzej Kafarski. : )
odnośnik
28 lipca 2010, 22:20 / środa
Sam pomysł grania z logo Solidarności na koszulkach jest fajny. Jeśli nie mamy sponsorów, to lepiej wrzucić "S" niż nic.

Natomiast sam fakt, że na chwilę przed startem nie mamy zapewnionego sponsora, jest oczywiście skandaliczny i tak naprawdę dopełnia całość obrazu odnośnie zarządu - ale to chyba akurat tematy do poruszania w innym wątku.
28 lipca 2010, 22:56 / środa
heheheheheheheheheheheheheheh Andrzej Kafarski
Pinochet ale rozjebałeś mój mózg tym linkiem
masakrujesz men
28 lipca 2010, 23:34 / środa
h. cumberdale napisał: ". . . Natomiast sam fakt, że na chwilę przed startem nie mamy zapewnionego sponsora, jest oczywiście skandaliczny i tak naprawdę dopełnia całość obrazu odnośnie zarządu . . . "

zaraz tam skandaliczny,
może . . .obnazający co najwyżej,

- 6 kwietnia,
- frekwencja,
- klimaty szatniowe i okołoszatniowe, w tym i z tego polityka kadrowa, w tym i z tego negocjacje kontraktowe,
- współpraca ze stowarzyszeniem,
- umowy sponsorskie, ich realizacja,
- ilość sprzedanych karnetów (sprzedanych, nie rozdanych firmom),
- szkolenie grup młodzieżowych i dziecięcych, ( w tym niech przegranie do bezdomnych nastolatków ocierających się o kadrę)
- transfery,
- skauting,
- marketing,
- mnóstwo innych podrobniejszych,

tak krawiec kraje jak mu materiału staje z jednej strony,
człowiek z czasem staje się odporny na trudnosci i przeciwności, niestety odnosi wrażenie ze . . . jednak . . . zbyt wielki rozmiar kapelusza,
 
1
 
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2019. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.030