Gdańsk: poniedziałek, 10 sierpnia 2020
FORUM
Podstrony:


Brawo Hubert

strona 5/5

20 listopada 2010, 19:51 / sobota
Także potwierdzam słyszałem to z ust Huberta , więc info z pierwszej ręki
20 listopada 2010, 20:09 / sobota
potwierdzam... też słyszałem jak mówi że zostaje... tyle tylko że na rozbieganie po meczu :)
20 listopada 2010, 20:15 / sobota
Oby!
Niedługo dowiemy sie na 100%
22 listopada 2010, 19:24 / poniedziałek
Lotos lotosem ale co z naszym Hubertem żadnych informacji
22 listopada 2010, 20:05 / poniedziałek
Świeżo upieczony reprezentant Polski - Hubert Wołąkiewicz jeszcze nie może być pewny swojej przyszłości w gdańskiej Lechii. Sytuacja ma wyjaśnić się pod koniec tego tygodnia. Na uniwersalnego obrońcę mają chrapkę takie kluby, jak Polonia Warszawa oraz Lech Poznań.

Lechia Gdańsk przedstawiła ostateczną ofertę kontraktu Hubertowi Wołąkiewiczowi. Decyzja zawodnika miała zapaść po meczu z Widzewem Łódź, jednak reprezentant Polski nie może być nadal pewny swojej przyszłości. Podobno największym problemem stanowi prowizja, jaką Lechia miałaby zapłacić menadżerowi Huberta Wołąkiewicza.

Jak informują media zawodnik kuszony jest ofertą gry w Polonii Warszawa, gdzie miałby zarabiać o wiele więcej niż w gdańskiej Lechii. Zainteresowanie nim przejawia również Lech Poznań. 25- latek podkreśla, że najbardziej przychylny jest do pozostania w Gdańsku. - Sytuacja powinna wyjaśnić się pod koniec tygodnia. Trzeba dopasować jeszcze parę elementów - powiedział w rozmowie z serwisem SportoweFakty.pl sam zainteresowany.
22 listopada 2010, 20:14 / poniedziałek
z tego co slyszałem, Hubert mimo dużo wyższych ofert z gorclinu i amiki chce zostać w Gdańsku

wszystko rozbija się o prowizje menago który chce ok 150 tyś, Lechia da maks 100.

informacja zasłyszona - niepotwierdzona
22 listopada 2010, 20:19 / poniedziałek
dodam, że Wojciechowski nie powiedział ostatniego słowa co do oferty więc pozostaje nam czekać
22 listopada 2010, 20:35 / poniedziałek
Ja myślę, że czas kończyć tą telenowelę i podjąć męską decyzję, bo nikomu to nie służy (sam Hubert zagrał z Widzewem słabo, w I połowie był wręcz fatalny). Swoją drogą, to jestem pewien, że i tak zostanie w Gdańsku, bo to najbardziej racjonalna decyzja (nawet patrząc obiektywnie, nie będąc lechistą).
22 listopada 2010, 22:58 / poniedziałek
To niech różnice pokryje Hubert na raty przez rok.To jego manago.Po tym niech zmieni menadzera bo ten to krwiopijca.
23 listopada 2010, 22:50 / wtorek
na wstepie chcialbym sie przywitac:
Witam!!!!!!!!!!!!

h. cumberdale ma w 100% racje

Placzyński to taki ktos komu reki nie podam

odnośnik

ale to nic - zobaczcie jaki mial "pseudonim artystyczny"
porucznik Andrzej Kafarski :)))))))))))))))
26 listopada 2010, 19:15 / piątek
i co z kontraktem Huberta?wiadomo coś? miało być jasne w poniedziałek a ciągle cisza...
26 listopada 2010, 20:57 / piątek
Po podpisaniu umowy z Lotosem chyba nie powinno byc wiekszych problemow.
Niech jego manager bierze ta prowizje i spieprza.
I jestem pewien,ze Hubert zostanie w Lechii nawet z duzo mniejsze siano niz mu daje polonia
26 listopada 2010, 21:06 / piątek
Moim zdaniem menago juz nie ma argumentow niech bierze te swoje 100tys i wypier..la, a jak nie chce to sorry Hubert, jak masz takiego menago, to fajnie było, dziekujemy i zapraszamy na PGE Arena i zaluj ze tylko raz w sezonie
29 listopada 2010, 16:07 / poniedziałek
Hubert powołany na towarzyskie spotkanie z Bośnią I Hercegowiną. Spotkanie zostanie rozegrane 10 grudnia 2010 roku. Powołania otrzymało 18-stu piłkarzy.

całość
odnośnik
9 grudnia 2010, 22:27 / czwartek
odnośnik Hubert w pierwszej jedenastce.
9 grudnia 2010, 23:20 / czwartek
Mało tego, ze w jedenastce, ale zagra z Jodłowcem na środku obrony!
9 grudnia 2010, 23:31 / czwartek
zagra na lewej obronie
9 grudnia 2010, 23:39 / czwartek
moim zdaniem
prawa - Wojtkowiak
środek - Wołąkiewicz, Jodłowiec
lewa - Sadlok
10 grudnia 2010, 02:09 / piątek
Hubert zagra na prawej obronie. W środku Jodłowiec z Wojtkowiakiem który jest tam obsadzany przez Smude
10 grudnia 2010, 20:38 / piątek
Według Szpakowskiego, gra u nas Wołąkievič :D
10 grudnia 2010, 20:41 / piątek
Hehe... mógł Smuda Huberta na bramce postawić...
Sparingi, sparingi, bo sparingi są od tego,
aby bawić się, aby bawić się, aby bawić się na całego...
10 grudnia 2010, 21:49 / piątek
No niestety... Hubert sprowokował karnego i tylko remisujemy 2:2.
10 grudnia 2010, 21:55 / piątek
"Wokakiewicz" zrobil karnego. Smuda jest nawiekszym idiota na stanowisku selekcjonera od bardzo dawna. Tak jak pisze MarekM - na bramke Huberta dac.
10 grudnia 2010, 22:22 / piątek
No to był to ostatni wystep Huberta w kadrze.Miał kilka ciekawych odbiorów ale nie był to porywający występ.Widać forma już nie ta.Takich karnych to się chyba nie gwiżdze.Wszystko jasne Huberta wyciągnieto z Lechii podobnie jak Trałkę.Myslę że podobnie skończy jako przecietny obrońca naszej ligi.
10 grudnia 2010, 22:29 / piątek
No a przy 1 bramce zdaje sie tez nie byl przy strzelajacym...
10 grudnia 2010, 22:37 / piątek
Słaby występ Wołąkiewicza nie jest żadnym zaskoczeniem - już z Widzewem i w Lubinie wyglądał bardzo słabo. Może trochę gwiazdka zejdzie na ziemię po tym spotkaniu.
10 grudnia 2010, 23:04 / piątek
Po ostatnich słabych jego występach w lidzei i dzisiaj w kadrze może stracic motywacje więc ja bym sie zastanowił nad podwyższaniem kontraktu dla niego.Ostatnie pół roku w Lechii które jemu zostają może być dla niego ciężkie.Jeśli ktos go zechce od razu to niech coś zapłaci bysmy mogli kupić kogos nowego.Jeśli nie to ME wita.No niestety takie jest życie.Szanuje Huberta za to co zrobił dla Lechii ale przegina i musi ponieśc konsekwencje.
10 grudnia 2010, 23:19 / piątek
Skład debila Franciszka Smudy - Bośnia i Hercegowina 2:2 (1:1)

Zespól patałachów wystawionych przez FS, zremisował z cieniasami ligi podwórkowej BiH. Głównym winowajcą straty bramek pseudo reprezentacji, był Hubert. Nie dość, że cień zawodnika, ktory rozegrał najgorszą runde w swej ligowej karierze, bez formy, został powołany do reprezentacji, to został wystawiony przez idiotę, zwanego selekcjonerem narodowej jedenastki, na pozycji w której "nowy reprezentant", czuł się jak gówno w przerembli.
10 grudnia 2010, 23:31 / piątek
Niech idzie w pizdu do groclinu lub amiki.Trzeba osłabiać potencjalnych konkurentów do walki czołowe lokaty w lidze.
11 grudnia 2010, 00:15 / sobota
Hubert poprostu zwariowal odkąd ma w głowie kase a nie gre.
Tyle w temacie, żegnamy pseudogwiazdeczki, w sam raz do groclinu :)
11 grudnia 2010, 13:35 / sobota
Hubert Wołąkiewicz - 1.0 - żenująca gra obrońcy Lechii Gdańsk. Na jego konto zapisujemy obie stracone przez biało-czerwonych bramki. Nie można też nic dobrego powiedzieć o jego udziale w akcjach ofensywnych.

sportowefakty.pl
11 grudnia 2010, 13:46 / sobota
powiedzcie mi, dlaczego Smuda nominalnego prawego obronce ( Wojtkowiaka ) wystawia na srodku, a nominalnego srodkowego ( wiadomo kogo) na prawej? Przeciez obydwaj traca na wartosci! TO sie w pale nie miesci!

A swoja droga to i tak koniec Huberta w reprze, i Lechii pewno tez. Dzieki za swietna gre, choc nie w tej rundzie, i powodzenia dalej:)
11 grudnia 2010, 13:49 / sobota
chociaz moze to tylko przez to zamieszanie z kontraktem, przeciez wiemy na co go stac, w sumie to jakby wrocil na srodek, to moze wrocilby tez do formy. Ale poprzedni post na wszelki wypadek, bo mimo wszystko jednak mam nadzieje, ze zostanie;)
11 grudnia 2010, 14:13 / sobota
Einhejer - albo byles na innej stronie, albo sciemniasz

Hubert Wołąkiewicz - 2.5 - słaba gra obrońcy Lechii Gdańsk. To po jego faulu w polu karnym Bośniacy doprowadzili do wyrównania, a przewinienie zostało poprzedzone błędem w kryciu rywala. Nie można też nic dobrego powiedzieć o jego udziale w akcjach ofensywnych.

sportowefakty.pl
11 grudnia 2010, 14:47 / sobota
To co wkleiles jest dokladnie w tym samym artykule z ktorego ja wklejalem. Zmienili ocene i opis.
11 grudnia 2010, 17:19 / sobota
rozumiem - pozdrawiam:)

a nota 1.0 to bylo troche przegiecie
11 grudnia 2010, 18:04 / sobota
Zwroc uwage, ze ostatnie zdanie zostawili bez zmian :).

A note 1 to Smuda powinien dostac. Myslalem, ze on ma balagan tylko w swoich wypowiedziach, ale widac ze to ma zrodlo w bani.
11 grudnia 2010, 19:02 / sobota
Była 1. Widocznie komuś się nie spodobała i ... zmienili.

Co nie zmienia faktu, że zagrał gorzej niż w ostatnich meczach ligowych. Nie tłumaczy jego postawy zmiana pozycji, zwłaszcza, że przeciwnik słabszy od niektórych drużyn naszej ligi. Ma widoczną obniżkę formy.

Dzięki Lechii zaistniał na salonach, ale również dzięki niemu Lechia liczy się w polskiej lidze. Warto, aby o tym wszyscy pamiętali.
Jednakże... nie ma ludzi niezastąpionych... i o tym również należy pamiętać.

Ktoś gdzieś pisał o jego "gwiaździe"... od niego samego (nie menagera) zależy czy kiedyś zostanie wmurowana, a jego nazwisko będzie wymawiane ciągiem z... Koryntem, Rogoczem czy Puszkarzem... czy... będzie jednym z wielu i pójdzie w zapomnienie.
11 grudnia 2010, 19:09 / sobota
Ja nie mam złudzen co do tego ze Hubert odejdzie. Mąci cały czas z kontraktem aby grac na zwłoke. Dopiero od 1 stycznia moze oficjalnie pertraktowac z Wojciechowskim, ktory i tak mu pewnie juz zaproponowal kontrakt i 1 sklad.
Widac ze mu sodowka odwalila. Po kim jak po kim ale ponim goracej glowy sie nie spodziewalem...
11 grudnia 2010, 20:34 / sobota
spokojnie, poczekajmy do 1 nie ma co wysowac pochopnych wnioskow, nawet jesli odejdzie to nalezy mu sie szacunek, bo zawsze staral sie grac poprawnie i po profesorsku mimo mlodego wieku i troche lat spedzil u nas. A my czy z nim czy bez niego poradzimy sobie

co do ostatnich meczy widac, ze Hubert ma szlabsza forme co pokazal mecz reprezentacji, jednak wiadomo, ze nie zawsze da sie utrzymac rowna i dobra forme czy to Wołakiewicz czy Cristiano Ronaldo
11 grudnia 2010, 23:39 / sobota
Fifarafa, nie masz chyba zludzen co do tego, ze zostanie bo w przeciwnym wypadku Twoja wyoowiedz przeczy sobie wzajemnie.
W cholere z Hubertem skoro tak kreci. Jesli odejdzie to trudno, dzieki za gre i zegnaj. Nie ma ludzi nie do zastapienia, a gwiazdeczek w Lechii nam nie trzeba.
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2020. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.255