Gdańsk: niedziela, 22 września 2019
FORUM
Podstrony:


Amica POZnań-Lechia Gdańsk 13.11.2010.godz.18:15

strona 6/14

13 listopada 2010, 18:13 / sobota
czy ja się przesłyszałem ?
13 listopada 2010, 18:16 / sobota
Zieniu w wyjściowym składzie - ciekawie się zapowiada.
13 listopada 2010, 18:43 / sobota
jest ciekawie :)
13 listopada 2010, 18:45 / sobota
Ładnie naszych teraz było słychać:) Lechia!!! Biało - zieloni!!!
13 listopada 2010, 18:52 / sobota
Właśnie też to miałem napisać - kartofle coś cichutko... Tfu! Nie kartofle cichutko tylko nasi tak głośno! Brawo dla naszych!

PS. Sędzia jak na razie bez zarzutu.
13 listopada 2010, 18:59 / sobota
odnośnik super jakosc
13 listopada 2010, 18:59 / sobota
Śląsk i Wisełka wbiły po 4 bramki, to my też musimy!

LECHIA!
13 listopada 2010, 19:02 / sobota
HSV tez nam wychodzi
13 listopada 2010, 19:03 / sobota
brakuje wykonczenia reszta bardzo dobrze
13 listopada 2010, 19:05 / sobota
mogli milon reklam pie...
na kazdym muli sopa niema masakra taka polska !
13 listopada 2010, 19:06 / sobota
defens na plus,ale ofens za malo,za malo...
13 listopada 2010, 19:11 / sobota
nie no świetnie gramy 2 strzaly 1 celny
lech 12 strzałów Buval 0
Gdzie jest Sazankou? nie zyje czy co?
13 listopada 2010, 19:16 / sobota
Jakie to byly strzaly Lecha ? wiekszosc na afere. Jak na razie to Lechia miala najgrozniejsza sytuacje gdzie Traore zabraklo centymetrow zeby dziubnac pilke nad kotorowskim.
Buzale nie lezy ta pozycja. Kazda kontra spowodowana jego strata. Cos czuje, ze za Buvala wejdzie Kaka i Buzala przejdzie na szpice.
13 listopada 2010, 19:18 / sobota
Noga mu się nie prostuje więc zalicza ogony...:)

Chłopaków lepiej słychać niż w Warszawie na meczu z Ległą... A przy "Lechia biało-zieloni" byli praktycznie nie zagłuszeni...

Ta, a strzałów Lecha celnych aż 2... Więc jak na razie to my mamy lepsza skuteczność w oddawaniu strzałów celnych...

Ciekawa będzie 2 połowa ktoś się otworzy i wpadnie bramka
13 listopada 2010, 19:27 / sobota
UFFFFFF......
13 listopada 2010, 19:29 / sobota
Dzkiekuje dobranoc
1;0.
13 listopada 2010, 19:29 / sobota
brawo buzala
13 listopada 2010, 19:29 / sobota
Nie wiem kto go krył
13 listopada 2010, 19:30 / sobota
brawo !!! no no no 4 bramki chcieliscie teraz dobrze bedzie jak 1 bedzie
13 listopada 2010, 19:30 / sobota
gdzie był nasz reprezentant Hubert?
13 listopada 2010, 19:34 / sobota
żal mi oglądać dzis nic nie graja i trasmisja zaj.... pogratulować
Nawet sopcasta niema
13 listopada 2010, 19:36 / sobota
2;0,po meczu
Dziekuje
13 listopada 2010, 19:36 / sobota
do 3x sztuka 3x go nikt nie pokrył i za 3cim razem wpakował piłkę do bramki...
13 listopada 2010, 19:36 / sobota
Jenki co to bylo !!! Szkoda szkoda...
13 listopada 2010, 19:37 / sobota
2-0 pogratulować !
niema to jak przełamanie najlepsza lechia
13 listopada 2010, 19:40 / sobota
pietrowskiego wpuscil....co za leb ...no comment
13 listopada 2010, 19:42 / sobota
Nie potrafimy grać po stracie bramki ...
13 listopada 2010, 19:43 / sobota
amika ktora gra co 3 dni mecze,wygrywa juz 2;0,az wstyd.
13 listopada 2010, 19:47 / sobota
oooo wjebało transmisje :-(
13 listopada 2010, 19:48 / sobota
Tu też jest transmisja :
odnośnik
13 listopada 2010, 19:48 / sobota
poszedl doping, brawo chlopaki
13 listopada 2010, 19:49 / sobota
A jak myslisz czemu ? bo takie jelopy wklejaja tutaj linki do transmisji. Podziekuj tym idiotom .
13 listopada 2010, 19:50 / sobota
Mat thx za link
13 listopada 2010, 19:51 / sobota
za Lechie !! za BKS !!
w koncu Sazankou !!!!! daj chlopakowi szanse
13 listopada 2010, 19:51 / sobota
bez sensu pewnie jeszcze jedna brame stracimy, coz trudno, trzeba odoczac skoncentrowac sie i rozjechac nastepnego przeciwnika
13 listopada 2010, 19:52 / sobota
Ale wstyd.
13 listopada 2010, 19:52 / sobota
To że wchodzi Pietrowski to luz ale po jakiego chuja włazi Dawidowski ? Ktoś wie?
13 listopada 2010, 19:54 / sobota
Sazankou weszedl cos gra a nie Buval stoi cały mecz
A po... ch... dawidowski!
13 listopada 2010, 19:55 / sobota
I od razu Dawid żółtą wyłapał:(
13 listopada 2010, 19:56 / sobota
no coz, trzeba wierzyc do konca. ale narazie wyglada na to ze Lechia jest dobrym klu bem na przelamanie sie.nie wiem z czego to wynika
13 listopada 2010, 20:01 / sobota
Tak jak myslalem , walka bedzie sie toczyc w srodku tabeli mysle 8-6 Tyle na dzien dzisiejszy stac Lechie. Do konca bedzie 2:0 i trzeba sie przygotowac na nastepny mecz ;/.
13 listopada 2010, 20:07 / sobota
Pewnie że trzeba wierzyć do końca...

Ale smoku w sumie się nie zgodzę z Tobą że nasza Lechijka jest zespołem na przełamanie...
Jakby tak było Legia by nas pokonała, Wisła by po meczu z nami wygrała na Bułgarskiej...
A Kuchenkorz przełamał się na Polonii Wawa z która w 2 połowię zagrał tak jak z nami...
Dlatego dziwiłem się większość którzy mówili żeby Lech wygrał z Polonia, lepszym rozwiązaniem była by porażka Lecha, ale czy to prawda się nie przekonamy...
13 listopada 2010, 20:08 / sobota
Mielismy druga szanse na atak na Fotel Vice Lidera , znowu ja zaprzepascilismy , i mylse , ze juz drugiej takiej szansy nie dostaniemy .Niestety z prezentow i kalkulacji w tabeli trzeba korzystac , jak zespol gra w kratke i traci forme z meczu na mecz to trzeba sie zastanowic , czy napewno obecni zawodnicy nadaja sie na Runde wiosenna , moze czas zrobic porzadki w srodku pola ? :/.
13 listopada 2010, 20:12 / sobota
Od razu wymien caly zespol!

Przestancie plakac nawet najlepszym sie zdarza przegrac. Szkoda ze slabo zagralismy z przodu i z tylu ale trudno zdarza sie.
13 listopada 2010, 20:14 / sobota
matrex a to grali tylko na środku pola? Spójrz, że np. Traore był całkowicie nie widoczny i to samo można powiedzieć o Zieńczuku, który widać, że jeszcze nie ma formy. I tak można dalej wyliczać. Surma z Nowakiem sami nie rozegrają całego meczu bez wsparcia innych zawodników, a dziś cieżko było zauważyć niektórych na boisku.
13 listopada 2010, 20:14 / sobota
niech chociasz teraz z widzewem powalczą
a z kolegą się nie zgodze dlaczego srodek pola ?
Surma najlepszy gracz do tej pory nowak tak samo
moim zdaniem winna tkwi w ataku bo na dzień dzisiejszy jedyni co strzelają to Traore Buzi dlaczego gra w 1 Lukjanovs tego nie rozumiem ? dlaczego nie gra Sazanka w 1 za Buvala? który jeden mecz wyszedł już go w 1 !
Teraz zgarnoć jak najwiecej pkt w 3 najbliższych meczach
moim zdaniem możliwa ilośc max 7
13 listopada 2010, 20:15 / sobota
Kurwa i znowu wysyp placzkow. Do mamusi wypad. Mecz przegrany i od razu jechana, ze wstyd. Jaki kurwa wstyd ? Wstyd to sa tacy kibice jak wy. Nie beda kazdego meczu wygrywac. PEwne bylo, ze w koncu skonczy sie sielanka bo Surma i Nowak drugich pluc nie maja a ze gralismy praktycznie bez 4 podstawowych zawodnikow to inaczej sie nie da. Brawo za walke dla naszych .
Szacunek dla kibicow, ktorzy pojechali i momentami zagluszali amice.
13 listopada 2010, 20:16 / sobota
Nic sie nie stalo Lechijko nic sie nie stalo !!! Nastepny mecz musi byc nasz !
13 listopada 2010, 20:16 / sobota
To lepiej zebysmy fartem zawsze wygrywali , bo powiedz mi , czy wygrana z Polonia Warszawa , byla z kombinacyjnej gry ?..., nie Fart Buzaly , ze Faulu nie bylo i Karny. Z tego co zauwazylem Nowak moze i ma przeglad pola , ale jego sila strzalu i nie ma za wiele wspolnego i nie tylko on .Niestety sila wieku robi swoje. Trzeba sie przygotowac na Nastepny mecz , i wyeliminowac te bledy , ktore popelnilismy w Poznaniu. !

Czy Wygrywasz Czy Nie JA i Tak KOCHAM CIE ! ;)
13 listopada 2010, 20:19 / sobota
Zaczyna już się:):):)

1wsza bramka z kontry dostaliśmy Hubert się za puścił do przodu no i nie było już nikogo by załatać tą dziurę... W sumie trochę też lepiej mógł się zachować przy bramce Małkowski... Ale to już było wpadło i trudno...

2ga bramka po stałym fragmencie(1wszy w sezonie)...

Więc aż tak źle nie jest... Ale dzisiaj niestety obrona zagrała źle...
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2019. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.203