Gdańsk: czwartek, 18 lipca 2019
FORUM
Podstrony:


Jagiellonia - LECHIA, liga + Puchar Polski

strona 1/13

1 marca 2011, 17:34 / wtorek
Znowu sie spotykamy z druzyna z dalekiego wschodu. Mam nadzieje, ze nasi wyjda tak z motywowani jak na wojne !!!!
1 marca 2011, 20:43 / wtorek
Bedzie dobrze, a nawet jeszcze lepiej,
a po dzisiejszym meczu Ruch Legia ten 1 pkt z soboty nabiera wartości ;-)
1 marca 2011, 21:23 / wtorek
Kafar pamiętamy... jutro zobaczymy, czy wyciągnąłeś już jakieś wnioski.
1 marca 2011, 21:28 / wtorek
TYLKO ZWYCIESTWO!!!

Jutro trzeba zagrac bez kalkulowania, albo wygrywamy albo.........

TYLKO LECHIA!
1 marca 2011, 21:28 / wtorek
mam nadzieje że,dadzą z siebie wszystko! a tak wogóle to:
chuj z wynikami Lechijko jesteśmy z wami!!!
1 marca 2011, 22:51 / wtorek
Czy ktoś mi może wytłumaczyć czemu nie gra Levon Airapetian, a zamiast tego na prawej stronie znowu gra Pietrowski? :/
1 marca 2011, 23:07 / wtorek
@123 bo Levon gra tylko na lewej stronie, a Pietrowski najwidoczniej może grać na prawej obronie.
1 marca 2011, 23:12 / wtorek
Jest gdzies transmisja w TV? bo za zimno jest jeszcze aby isc na mecz
1 marca 2011, 23:20 / wtorek
Pietrowski to jest nieporozumienie
1 marca 2011, 23:27 / wtorek
menda - w kazdym klubie zalapiesz sie na transmisje gdzie z twoimi kolegami z teczowej trybuny nie bedzie wam zimno w pedalskie dupska.
1 marca 2011, 23:29 / wtorek
Janickiego albo Hayrapetjana wypusc, tylko nie Pietrowski
1 marca 2011, 23:55 / wtorek
pewnie narażę się na jakieś biczowanie, ale moim zdaniem Pietrowski z Chorzowem zagrał przyzwoicie. mówiąc łagodnie - nigdy nie byłem zwolennikiem jego wątpliwego talentu, ale naprawdę nie grał źle... szczególnie w drugiej połowie. miejmy nadzieję, że Kafar wie najlepiej, kogo wystawić na tej pozycji. do zobaczenia na T29 :)
2 marca 2011, 00:23 / środa
Tomaszu Murinho Kafarski ten Puchar ma znalezc sie na T29 .

Lechia Gdańsk 1-2 Jagiellonia Białystok 6 kwietnia, 20:15 PAMIETAMY !
2 marca 2011, 08:27 / środa
Kafar na siłę chce pokazać, że stawia na wychowanków też. Nie chciał jeszcze jednego obrońcy zakontraktować i teraz będzie kombinował z Pietrowskim.

Bez pierdolenia i kombinowania. Dziś musi być zajebista wygrana!!!!!!
2 marca 2011, 08:44 / środa
Naszej Lechii nie pokona, nawet KURWA Jagiellonia ;)

Tylko zwycięstwo i awans do 1/2 !
2 marca 2011, 08:56 / środa
Kafar Pamiętamy!
2 marca 2011, 08:58 / środa
Naszej Lechii nie pokona,
jaga KURWA spierdolona ;)

Kafar -6IV2010- Pamiętamy!
2 marca 2011, 10:54 / środa
dobrze chociaż że dawidowskiego nie wpuszcza. mam nadzieje, że wstawi tego harpatjana za pietrowskiego, chociaż ten vucko to też niezły drewniak.
2 marca 2011, 12:18 / środa
Przewidywane składy:
Lechia Gdańsk: S. Małkowski - Pietrowski, K. Bąk, Vučko, Andriuškevičius - Surma, Bajić, Poźniak - A. Traoré, Buval, Sazankow.
Jagiellonia - Sandomierski - Norambuena, Skerla, Cionek, Pejović - Kupisz, R. Grzyb, Kašćelan, Seratlić - M. Burkhardt – Sotirović
W Jadze bardzo mocne skrzydła Kupisz i Seratlić, ten drugi świetnie wypadał w przedsezonowych sparingach.
2 marca 2011, 12:20 / środa
Jagiellonia jest jak najbardziej do ogrania. Wyłączyć Grzyba i Kupisza, a będzie dobrze.
2 marca 2011, 13:07 / środa
Witam mam pytanie nie wiem gdzie je zamiescic wiec pisze tutaj. Odnosnie dzisiejszego meczu, kupilem dzisiaj bilet lecz patrze i nie ma tam kodu kreskowego ktory byl zawze , zamiast tego jest napisane "wejscie na podstawie karty kibica" . Szanowna pani ktora sprzedawala bilety nie chciala mi wytlumaczyc o co chodzi tzn jak mam wejsc na stadion ? czy mam przylozyc karte kibica do czytnika czy jak to ma wygladac?jesli ktos wie prosilbym o odpowiedz gdyz jestem w rozsypce bo nie wiem co dalej.. dziekuje i pozdrawiam bialo zielonych !!
2 marca 2011, 13:10 / środa
Jak masz karte to jest na niej bilet juz "nabity"
2 marca 2011, 13:10 / środa
Fafar musi dać pograć od początku Nowakowi. W chorzowie, widać było ile wniósł do drużyny robiąc zmianę.
Mil, sparing sparingiem. Buval też napierdalał brameczki jedna za drugą a z ruchem był mało widoczny (choć tu parę elementów wpłynęło na jego postawę).
2 marca 2011, 13:13 / środa
sry, miało być Kafar.
2 marca 2011, 13:13 / środa
Jeżeli mam kartę kibica i karnet na niej to muszę mieć dziś ze sobą potwierdzenie zakupu karnetu??? Żeby mi potem nie powiedzieli przy bramce że nie wejdę bo nie mają jak sprawdzić...
2 marca 2011, 13:14 / środa
Dlaczego mają nie wpuścić? Przykładasz kartę do czytnika i wchodzisz.. nie mniej jednak dla spokoju weź potwierdzenie w kieszeń.
2 marca 2011, 13:16 / środa
działa to na podobnej zasadzie jak karta miejska w naszej punktualnie śmiesznej komunikacji.
2 marca 2011, 13:24 / środa
ok dzieki ,teraz juz wiem co i jak a tak poza tym to mysle ze Lechia wygra 2;0 takie jakies przeczucie mam pozdrowiam!
2 marca 2011, 13:35 / środa
Dzięki za pomoc:) Strzelić bramkę by mecz wygrać!!! Obojętnie ile musimy dziś wygrać!!! I przy okazji przydał by się mega głośny doping w końcu to ostatnie mecze na T29 więc wypadało by się pokazać z dobrej strony!!!
2 marca 2011, 14:02 / środa
Gdzies jest napisane ze potwierdzenie jest integralna czescia karnetu, wiec teoretycznie trzeba je zawsze miec przy sobie

dzis 2:0 dla nas w rewanzu strzelamy pierwsi brameczke i
juz spkojnie pijemy piwko ;-)))))
2 marca 2011, 14:21 / środa
na potwierdzeniu jest
2 marca 2011, 16:00 / środa
Trzeba Panowie, trzeba wygrac ! Ostatni sezon na T29, przydal by sie jakis sukces zeby godnie pozegnac nasza swiatynie ! :) Mam nadzieje, ze dzis min. 8tys bedzie. I niech nikt nie tlumaczy, ze praca i szkola bo jak Legia w PP przyjechala to komplet byl.
2 marca 2011, 16:03 / środa
nie ma szans na 8 tysiecy na kupbilety . pl jest masa wolnych miejsc jeszcze + mecz jest w tv i jest zimno

a na dalekim Sybirze
odnośnik
2 marca 2011, 16:41 / środa
Dobra już ciśnienie skacze, wybieram się już w strone stadionu. Musimy ich dzisiaj rozwalic! ważne żeby chłopaki nie stracili bramki.

Ave Lechia!
2 marca 2011, 16:50 / środa
jakby co to mecz jest na tvn turbo. Ja niestety jestem skazany tylko na to, bo rodzice mi nie pozwolili jechać :(
2 marca 2011, 16:54 / środa
a masz 21 lat? kto cię robił?
2 marca 2011, 16:56 / środa
Daj numer do rodzicow :) a tak na powaznie, to juz cisnienie rosnie ! Dobrze, ze ten mecz puszczaja w TVN Turbo bo jak mialbym ogladac w TVP Sport to nie wiem.... TVP sport jak dla mnie amatorka jezeli chodzi o pilke nozna. Niech lepiej tylko skoki i zuzel puszczaja...
2 marca 2011, 17:09 / środa
LechistaUK czy to TVN czy TVP relacje są jednakowo chujowe. Wczorajszy duet Kalinowski-Jagoda przy okazji meczu PP to tragedia. Generalnie współczuję, że będziesz musiał ich słuchać.
2 marca 2011, 17:16 / środa
kto powiedział, że mam 21 lat? 21 lat to po prostu moja ulubiona, szczęśliwa liczba. A lat mam 15.
2 marca 2011, 17:19 / środa
to idź do sklepu, wyrzucić śmieci, jedź odwiedzić ciocie, babcie, coś wymyślisz, każdy pretekst jest dobry ; ))
2 marca 2011, 17:38 / środa
składy juz na oficjalnej;) Airapetian w wyjsciowej
2 marca 2011, 17:40 / środa
Lechia z duzej jełopie
2 marca 2011, 18:02 / środa
30 min temu dzikusy z Podlasia przejechały przez Pruszcz w liczbie 3 autokarów.
2 marca 2011, 21:34 / środa
marnosc nad marnosciami...

pozniak drugi tralka tylko 2 klasy gorszy

masakra...1mln zl
2 marca 2011, 21:42 / środa
Poźniak bardzo dobrze wszedł mecz! tylko że gasł z każdą minutą, ale i tak miał kilka "decydujących" podań, z których POWINNA paść bramka. Vućko jak kogoś ośmieszył w narożniku:)tylko nie zdążyłem zobaczyć kto to był, przerzucił sobie nad Nim piłke.

wracając do meczu..
TO JEST KURWA LIDER EKSTRAKLASY?!?!
przyjeżdzają sie bronić patałachy;/ to był lider i kandydat na mistrza?
70 minut sie bronili 10tką, pierwsze poważne zagrożenie w 79minucie..

to z kim my mamy grać otwarta piłke, skoro nawet lider przyjezdza sie tylko bronic;/
2 marca 2011, 21:44 / środa
Cóż, kiepski poziom meczu - dobre było tylko pierwsze kilkanaście minut. Nasi klepią tą piłkę, ale niewiele z tego wynika, zero praktycznie strzałów z dystansu (to już nie pierwszy mecz, nie wiem czy Kafarski tego nie widzi?).

Hajratepjan słabiutko dziś wyglądał, nie wiem jakim cudem ten koleś gra w kadrze Armenii.

PS. W ogóle zdecydowana większość zespołów w lidze chujowo się prezentuje.
2 marca 2011, 21:49 / środa
Mecz mógł sie podobać szczególnie druga połowa Pozniak moim zdaniem zagrał na dobrym poziomie potrafi przetrzymać piłke nie pozbywa sie jej zaraz po jej otrzymaniu także nie wiem o co pretesje do niego ,brakuje tylko dobrego prawego obrońcy i wiedzą o tym chyba wszystkie druzyny w ekstaaklasie bo wiekszośc akcji jagieloni szła własnie prawa stroną a Pietrowski często gubił krycie ,szkoda setki Buwala pozostaje miec nadzieje że rewanż będzie nasz .
2 marca 2011, 21:50 / środa
Kafar to widzi co potwierdza tu.

odnośnik
2 marca 2011, 21:51 / środa
Stanowczo za dużo strat w środku pola i widoczne braki techniczne u niektórych piłkarzy.. piłka nie powinna odskakiwać aż tak daleko przy przyjęciu. Generalnie wynik lepszy niż przed rokiem.. z nadzieją patrzę na rewanż..
2 marca 2011, 21:55 / środa
a mi sie wlasnie wydaje ze ameniec byl pozytywnym bohaterem
w 2 polowie pod koniec zrobil kilka glupich bledow i strat ale do tego momentu gral BARDZO DOBRZE.widac ze np surma/nowak maja do niego duze zaufanie,czesto akcje szly przez niego.widac madrosc i duze umiejetnosci w grze armenca.obejzyjcie jeszcze raz mecz.specjalnie sie skupialem na jego grze.bedziemy mieli pocieche z chlopaka.
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2019. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.011