Gdańsk: sobota, 19 października 2019
FORUM
Podstrony:


Zbojkotujmy otwarcie Baltic Areny

strona 4/6

16 maja 2011, 13:22 / poniedziałek
Mam do sprzedania jeden bilet w promocyjnej cenie tylko 79zl ktos chetny?
16 maja 2011, 13:49 / poniedziałek
16 maja 2011, 15:11 / poniedziałek
Bracie, Żółwiu z LechiiStanu:

Koledze T-t zapewne chodziło o to, że zrobiłeś błędy w "ALL TAIME FUCK OFF this PZPN" oraz "ALL CAPS ARE BASTARDS" - nie pisze się "taime", tylko "time", do tego "fuck off" to spierdalać, a nie - o co zapewne Tobie chodziło - pierdolić. Do tego "all time" nie powinno być użyte na początku zdania, bo to tylko dodatek do głównej wypowiedzi nie zmieniający jej kontekstu. Powinno to więc wg mnie brzmieć "Fuck this PZPN all time" - tak byłoby poprawnie.
Co do "gliniarzy" nie pisze się CAPS, bo cap to czapka, tylko COPS. ;)

Mam nadzieję że nikogo nie uraziłem, bo nie było to moim zamiarem.
Biało-Zielone pozdrowienia z krainy deszczowców...
16 maja 2011, 15:17 / poniedziałek
odnośnik
Budowlańcy też bojkotują?
16 maja 2011, 15:23 / poniedziałek
Najważniejsze, aby trawa była, to zawodnicy będą mieli na czym grać, a krzesełka?
Po co - kibiców i tak nie będzie, a PZPNowski BETON niech sobie kupi dobrą maść na hemoroidy i... siedzi na betonie.
16 maja 2011, 15:24 / poniedziałek
Trzeba miec ostro nasrane we łbie, żeby za wszelką cene trzymac termin na mecz repry z rezerwami, zrobią fuszere za pereset milionów.
16 maja 2011, 15:35 / poniedziałek
W sumie po co kończyć budowę jak i tak go zamkną za anty-rządowe hasła...
A swoja droga ciekawe czy nasz śmieszny premier i rząd rozliczą kogoś za niedotrzymanie terminów zakończenia budowy - miał być styczeń , kwiecień jest maj i końca nie widać. Ale pewnie za to są odpowiedzialni kibole...
16 maja 2011, 15:35 / poniedziałek
e-migrant, o to mi chodzilo dokladnie, niemniej ze stwierdzeniami Zolwia sie w 1945% zgadzam. Jak przyjdzie 3 tys widzow na 40-to tysiecznik to dopiero ich udezy po kieszeni :)
16 maja 2011, 15:41 / poniedziałek
T-t oczywiście nie wątpiłem że się z nimi nie zgadzasz, bo i ja dwiema rękoma się pod tym podpisuję.

A co do stadionów, to Sawka coś fajnego narysował (znowu) : odnośnik
16 maja 2011, 15:48 / poniedziałek
aha. A jak budowlańcy będą montować w lożach VIP krzesełka, to dla delegatów PZPNu może niech takie zamontują: odnośnik

:D
16 maja 2011, 16:25 / poniedziałek
"5 i 9 czerwca idźcie na spacer, do kina albo do knajpy. Omijajcie stadiony. Zresztą, podobno tam jest niebezpiecznie. Nie igrajcie z losem, chrońcie swoje zdrowie i życie.":-)
odnośnik
16 maja 2011, 16:28 / poniedziałek
Newsweek:

odnośnik
16 maja 2011, 16:29 / poniedziałek
E-migrant a nie byloby poprawniej "all the time"? Nie wiem, pytam.
16 maja 2011, 17:43 / poniedziałek
Fuck PZPN till the end of time :)
16 maja 2011, 17:49 / poniedziałek
może być "all time", "at all time", "all the time", czy jak kolega powyżej "till end of the times". ja faktycznie używając "this" przed PZPN powinienem był użyć "the" przed "time". Przyznaję się do błędu. Za wprowadzenie w konfuzję przepraszam.
16 maja 2011, 18:23 / poniedziałek
the konfuzję ?? :) Ciekawe czy bedzie wiecej Lajkerów na FB niż miejsc na trybunach obu stadionów. Narazie idzie nie źle.
16 maja 2011, 19:03 / poniedziałek
Wszystkim powyzej dziekuje za rady i poprawnosc w mowie i pismie tegoz obcego ale milego dla ucha jezyka.
Tak wiec pieprzyc ich i jednych i drugich ale naj wazniejsze;
BOJKOT po stokroc BOJKOT, ja namawiam jak moge znajomych, tych ktorzy jeszcze nie podjeli decycji, a chcieli by odwiedzic nowy stadion itd itp.
Pieprzyc PZPN
Pieprzyc struktury panstwowe, ktore naginajac prawo chca nam zamknac twarz!
Pzdr Zolw z LechiiStanu
16 maja 2011, 20:55 / poniedziałek
akcja BOJKOTU się nieźle rozwija (choć rozpoczęta u nas ale mało kto o tym wie), sporo w necie na ten temat się pojawiło wpisów, komentarzy, ale do 9 czerwca trochę czasu zostało i może być tak że temat przestanie być w obiegu dla onetów, wp, ekstraklasy, weszło, faktu i innych w dłuższym czasie może by zacząć akcję "kup bilet na mecz i go zwróć na znak protestu" przez internet, w kasach, póki co szukałem informacji gdzie i jak kupić bilet ale nie znalazłem może ktoś coś wie więcej
16 maja 2011, 21:26 / poniedziałek
Warszawa też bojkotuje odnośnik
16 maja 2011, 22:06 / poniedziałek
dobre by było jakby dorzucono np. Bojkot sponsorów PZPN-u wtedy PZPN by się przeraził tak jak 1,5roku temu :)
16 maja 2011, 23:29 / poniedziałek
16 maja 2011, 23:30 / poniedziałek
z biedronką raczej się nie uda ;-)
ale juz z orange, 4move, Warka, Nike i Cisowianką ...
17 maja 2011, 00:24 / wtorek
17 maja 2011, 09:24 / wtorek
No dobra, ale trzeba jeszcze ustalić jakie ceny są do zaakceptowania.
Moja propozycja: takie jak dziś na Lechię, max. 20 proc. wyższe.
17 maja 2011, 09:28 / wtorek
Ktoś się orientuje, czy mecz z Juventusem latem jest aktualny?
17 maja 2011, 10:01 / wtorek
zarząd by dał nawet bilety niższe niż teraz gdyby tylko wiedzieli że 35 tys ludzi przyjdzie na mecz. a tak to dupa, dla mnie . powinna byc znizka dla osób uczących się do 26 roku zycia tak.- 10 zł od kazdej ceny biletu normalnego i -50% dla kobiet przynajmniej więcej kobiet by było, które łagodzą obyczaje choc nie wszytskie :) tak powinno byc bo jak zrobia za drogie bilety , to naprawde bedzie ciezko, daj 40 zl na mecz jeden to jest mimo wszytsko duzo .

tym bardziej że nie oglądamy drużyny która odniosła sukces . Ale wszytsko jest do uregulowania, jednak oni musza splacic wynajem od miasta a to kwota rzędu 20 mln. rocznie ja nie wiem jak oni to spłacą, jesli dadzą za drogie bilety to ludzie nie przyjdą.
17 maja 2011, 10:32 / wtorek
Jak dla mnie żadne ceny są nie do zaakceptowania! Chcieli wysokie ceny to mają! Dosyć nabijania partfela w jakikolwiek sposób. Oni Nam zabraniają wyjazdów a my się będziemy do ich wypłat dokładać?

taki chuj!
17 maja 2011, 10:34 / wtorek
PZPN miał ponoć w 2010 r. przychody 10 mln zł niższe od planowanych

niech sobie PZPN sam radzi ze swoimi problemami finansowymi, jeśli bilety będą w tej cenie to niech się stadion wypełni w 10 procentach jak w meczu Polska - Słowacja na Śląskim (ciekawe co ten biedny Szpakowski będzie o kibicach gadał żeby złego słowa na Grzesia Latę nie powiedziec...) a my za inaugurację stadionu uznamy mecz z Juventusem.
17 maja 2011, 10:35 / wtorek
Ludzie z Pomorza pier**** Late Grzegorza!

odnośnik
17 maja 2011, 11:11 / wtorek
"Prezes Lato zapewniał, że będą bilety rodzinne, już podczas meczu na otwarcie stadionu w Gdańsku.

- I to prawda - mówiła w poniedziałek Olejkowska. - Będzie sektor rodzinny. Rodzic musi nabyć bilet po normalnej cenie. Z tego co pamiętam, jest to bilet drugiej kategorii, czyli za 160 złotych, ale szczegółowa informacja będzie we wtorek. Dziecko do lat 12 płaci wówczas złotówkę za wejściówkę. "

No spadłem z krzesła normalnie, to kurwa zrobili ulgi dla rodzin

PZPN !!! PZPN !!! Jebać jebać PZPN !!!
17 maja 2011, 11:42 / wtorek
dziecko do 12. roku życia skuszone, mecz na 21:00. taka jest logika pzpnu
17 maja 2011, 13:00 / wtorek
dletgo trzeba te k*rwy zbojkotować!
17 maja 2011, 14:58 / wtorek
Vlepka:

odnośnik
17 maja 2011, 17:52 / wtorek
NAtiLG bilety dla kobiet nie mogą być tańsze niż dla mężczyzn. To, że teraz są jeszcze zniżki na Lechii i kilku innych klubach było zaskarżone do Rzecznika Praw Obywatelskich i zostało jasne stwierdzone to jakieś 2 tygodnie temu, że te zniżki to dyskriminacja mężczyzn ze względu na płęć bo oni muszą płacić całą kwote. Rzecznik zwrócił się do klubów by zlikwidowano zniżki które są niezgodne z prawem. Także co najwyżej mogą być zniżki tylko na legitymację jakiegoś ucznia lub studenta lub ewentualnie dla dzieci jakiś sektor rodzinny - nic więcej.
17 maja 2011, 17:55 / wtorek
17 maja 2011, 18:20 / wtorek
Wpisałem w Google "Bojkot Gdańsk" i wyskoczył mi artykuł na... arkowcy.pl: odnośnik

Jak czytam ich komentarze, to ciśnienie mi skacze...
17 maja 2011, 21:13 / wtorek
zaczynamy na Facebooku akcję "Obniżcie ceny biletów na mecz Polska-Francja". Już poparł nas prezydent Gdańska Paweł Adamowicz, a nawet premier Donald Tusk.

odnośnik link do akcja wybiórczej

Tu nie chodzi o ceny, niech nikt się nie wyłamuje! Bojkot bezwzględny, nawet jak będą dopłacać do tej parodii. Solidarnie przeciwko obniżkom :)
17 maja 2011, 21:19 / wtorek
Nie dołączajcie się do koszernej akcji!!! Skurwysyny myślą, że mogą skopiować od innych, ale nie można im na to pozwolić. Jest już zorganizowana akcja na facebooku i jeśli chcecie się dołączać, to walcie tam.
17 maja 2011, 21:25 / wtorek
Oni po prostu chcą sprawić, aby PZPN, a co za tym idzie i rząd się nie ośmieszyli, gdy w dniu meczu trybuny będą świeciły pustkami... Skoro już podjęto się bojkotu to należy to kontynuować, bo wyłamywaniem się sprawimy tylko tyle, że stadion się zapełni i problem robienia z kibiców winnych wszystkiemu co się na około dzieje zostanie rozmyty...
17 maja 2011, 21:25 / wtorek
Wybrzeże24:
"Dobrze, że w kontekście zamykania stadionów „kibole” nie wpadli na pomysł nawoływana na forach internetowych do zrobienia zadymy na meczu kadry. Gdyby do takiej akcji doszło, to policja nie miałaby innego wyjścia niż wydanie negatywnej opinii w sprawie bezpieczeństwa na danym stadionie. Wówczas wojewoda musiałby ten obiekt zamknąć. No chyba, że ta cała akcja z zamykaniem sportowych aren to tylko PR-rowska zagrywka."
Cały tekst:
odnośnik
Generalnie ostra szydera z bieżącej sytuacji.
17 maja 2011, 21:29 / wtorek
Gówno prawda widzi, że mogą być puste trybuny to nawołuje do niższych cen, nie 100% do portfela PZPN, ale chociaż 80% żeby im wpadło.

taki ch*j
17 maja 2011, 21:33 / wtorek
proponuje rozszerzyc bojkot reprezentacji Polski na wszystkie mecze:)nie tylko ten w Gdansku.graja beznadziejnie,przegrywaja z kazdym poza Wyspami Owczymi wiec wielkiej straty nie bedzie:)a ile kasy w waszych kieszeniach zostanie!!!!!:)
17 maja 2011, 21:34 / wtorek
Jak chcecie to się przyłączajcie, ale zapytajcie najpierw siebie samych - po co?
Pan Premier chce mieć puste stadiony, to niech sobie je otwiera...

Ja pójdę sobie na Lechia - Juventus.... jak podpisałem się pod bojkotem, to nie będę robił sobie z buzi innej części ciała....
17 maja 2011, 21:47 / wtorek
cytat z sport.pl:
"Rzadko zdarza się, aby mecz towarzyski oglądał komplet widzów. Na czwartkowe spotkanie Lecha Poznań ze świeżo upieczonym mistrzem Niemiec, Borussią Dortmund wybierze się jednak 40 tysięcy kibiców. W kasach stadionu przy Bułgarskiej zostały bilety już tylko dla spodziewanych fanów BVB z Niemiec i Polski, gdzie ma ona swoje fankluby.

- Ustaliliśmy niskie ceny biletów [10 i 15 zł - przyp. red.], bo chcemy by na stadion przyszły całe rodziny. Tym bardziej, że dzieci do lat 13 mają wstęp wolny. Mecz obejrzy komplet widzów czyli ok. 40 tysięcy. Dla wszystkich mamy sporo atrakcji, ale to niespodzianka - powiedział wiceprezes Lecha Arkadiusz Kasprzak.

Przed chwilą rzeczniczka prasowa Lecha Poznań, Joanna Dzios poinformowała, że bilety zostały wykupione i oznacza to, że obejrzy 39.571 kibiców. "

można k.... ? można !
W takich cenach powinien być mecz otwarcia żeby wszedł na niego każdy chętny.
Już nie mówiąc o tym że najlepiej jakby na otwarciu grała Lechia.
Osobiście uważam że ktoś dał ciała dążąc do tego aby meczem otwarcia był mecz repry bo w takim przypadku mamy gówno do gadania. No ale kto wiedział że tak to się potoczy.
17 maja 2011, 21:50 / wtorek
nedzne kutasiny z wybiorczej ;] ciekawe jak im pojdzie, na razie 59 osob haha

Ulubione
Lechia Gdańsk

Lechia Gdańsk

Arka Gdynia SSA

to maja w profilu ;]
17 maja 2011, 21:52 / wtorek
Wiadomo ze oddolna akcja buntu przeciwko oligarchom z PZPN rozprzestrzeniająca sie na całe społeczeństwo jest bardzo nie rękę chłopcom z Czerskiej.
Dlaczego? Otoż bardzo prawdopodobna porażka Pzpn-u (pustawe trybuny na meczu w Gdańsku) oznacza zwycięstwo kibiców...upss przepraszam kiboli, a to bardzo nie wygodne dla nich(gw) bo moze szare społeczeństwo zacznie sie zastanawiać czy czasem ktos tu nie robi ich w konia , czyli moze ci kibole upss kibice mają trochę racji.

Stąd ta akcja gw, starają sie w ten sposób przestawić bojkot meczu w Gdańsku na inny tor i nadać mu znamie czysto ekonomiczne.
Obniży sie ceny i pzpn bedzie fajny, a i bedzie można napisac ze na trybunach była super atmosfera bo nie było kiboli, a były baloniki, wata cukrowa, popcorn itd.

Ja konsekwentnie twierdze ze meczem otwarcia bedzie mecz LECHII i nawet niech Lato krupnioka dokłada do darmowego biletu to nie pójde.

TYLKO LECHIA!
17 maja 2011, 21:57 / wtorek
coś mi się wydaje, że waadza powolutku zaczyna odpuszczać, media dotychczas jadące po bandzie po kibicach zaczynają pisać, że tak do końca to może nie jest tak zero jedynkowo, perspektywa pustego (prawie) otwarcia stadionów na eworo (a myślę że magicy od PR śledza nastroje) kompromitacja, polityka pzpn(r) na którą nikt niema kontroli (a chodzi im tylko o kasę), spółka ekstraklasa się burzy, canal + też zbyt pochlebnych komentarzy nie zamieszcza dla obecnej sytuacji, nie zdziwiłbym się "hasła" za jakiś czas "okrągły stół dla polskiej piłki" coby jakoś wyjść bez "gęby" waadzy przed wyborami
17 maja 2011, 22:06 / wtorek
Dla mnie osobiscie tez otwarcie bedzie jak Lechia tam dopiero zagra. Nawet jak by mi dawali najlepsze miejsca te za 240 PLN to bym to olal bo mam swoje zasady. Mam nadzieje, ze jak najwiecej Lechistow, mieszkancow Trojmiasta i calego Pomorza powstrzyma sie od pojscia na ten mecz i wybierze sie na prawdziwe otwarcie czyli mecz LECHII ! A co do cen biletow na otwarcie stadionu jak bedzie grala Lechia to powinni zrobic takie jakie zrobili na amice czyli 10 PLN i 15 PLN ewentualnie jak nawet by byly po 20 PLN to nic by sie nie stalo bo nie ma sensu robic po 40 PLN lub nawet wiecej. A jezeli chodzi o mecze ligowe w nowym sezonie to nie moga byc wyzsze niz te obecne i wladze Lechii musza zrobic jeszcze wiecej znizek dla mlodziezy i kobiet. Bedzie nowy stadion i kazdy bedzie mogl dac np. 40 PLN za mecz w swietnych warunkach.
Pozdrawiam
17 maja 2011, 22:17 / wtorek
Lechista_UK przeczytaj mój post z 17:52 odnośnie zniżek. Prawnie nie dozwolne są zniżki dla kobiet.
17 maja 2011, 22:18 / wtorek
Oferta dla klientów korporacyjnych na mecz Polska-Francja
Na mecz Polska-Francja (9 czerwca na stadionie PGE Arena Gdańsk) dla klientów korporacyjnych przygotowana została oferta, która umożliwi obejrzenie tego wydarzenia w bardzo komfortowych warunkach.

W ofercie znajdują się pakiety: Prestige Club Loża VIP oraz Presige Club Miejsca Biznesowe.

W pakiecie Loże VIP do dyspozycji klientów przygotowane zostały na trybunie głównej komfortowe 10-osobowe loże z widokiem na murawę boiska. Przewidziano catering (oferowany bezpośrednio w loży) i upominki piłkarskie dla wszystkich gości. Ekskluzywny charakter miejsca pozwala na zorganizowanie spotkań biznesowych.

W ofercie dostępne są także pakiety Prestige Club Miejsca Biznesowe – Sport spotyka Biznes. Wszystkie miejsca biznesowe znajdują się na trybunie VIP i gwarantują doskonałą widoczność boiska, dostęp do strefy VIP i cateringu.

Szczegółowe pytania dotyczące oferty należy kierować na adres: sportfive@sportfive.pl

pzpn.pl
hahahahaha
już szukają innego sposobu na zarobek ? :)))
nic tylko czekać jak jutro ogłoszą, że do każdego biletu (nie vipowego) dadzą balonik i lizaka na zachęte. Przecież tego meczu nawet w TV nie będzie mi się chciało oglądać.
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2019. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.305