Gdańsk: poniedziałek, 21 października 2019
FORUM
Podstrony:


Kafar dzięki, ale... ODEJDŹ.

strona 19/24

25 października 2011, 16:52 / wtorek
szaby - no własnie! to świadczy o krótkowzroczności zarządu. Bez inwestycji w prawdziwego dyrektora sportowego (a nie zadnego znajomego kolegi szukającego posadki) nie osiągniemy żadnym spektakularnych transferów, co spowoduje (właściwie już powoduje) ze bedziemy sie osuwać w tabeli, oglądacze stadionu już nie beda nabijać frekwencji, a oprócz 8-10 tys fanatyków, reszte na stadion moze przyciągnąć dobra piłka, którą trzeba podeprzeć dobrym marketingiem (wykreowaniem "mody na Lechię").
Tylko zgranie tych czynników: wyniki+atrakcyjna gra+ dobry marketing moze napedzić na dłużej frekwencje na poziomie pow. 20 tys.
Brak jednego z tych czynników spowoduje ze szansa na Wielką Lechię zostanie stracona.
Trzeba zacząć od podstaw i zainwestować (a nie wydać na pensje) w odpowiedniego dyrektora, potem zainwestować w odpowiednich zawodników itd.
Do tego jeszcze dochodzi odpowiedni skauting, ale tu wielkiej tragedii nie ma bo jednak udaje sie pozyskać kilku młodych (Pawłowski, Machaj, Janicki).

TYLKO LECHIA!
25 października 2011, 20:37 / wtorek
Ja to powiem wam szczerze ze boje sie, ze Kafara nawet w przerwie zimowej to nie wywala, moze od oka zatrudnia jakiegos adamiaka adama na stanowisko dyr sportowego zeby tez nie bylo za drogo , a pod koniec okienka transferowego znowu uslyszymy ze mamy mocny stabilny sklad i nasza tradycja jest juz podpisywanie umowy za 5min 12, i znowu sciagniemy za 5min dwunasta Tadica2 i to bedzie kurwa na tyle.
obym sie mylil - tak Lechii dopomoz Bog

pozdrowienia z manchester dla WSZYSTKICH KIBICOW LG
26 października 2011, 09:15 / środa
Cygnus x-1 - wszystko co piszesz święta racja - tylko o tym wszystkim nasz śmieszny zarząd powinien myśleć co najmniej dwa lata temu - ale oni uznali ze skoro dostali stadion to i reszta przyjdzie łatwo.
26 października 2011, 09:41 / środa
Ludzie, czym wy sie łudzicie. W Lechii nikt nie zatrudni dyrektora sportowego bo trzeba dać mu odpowiednią pensje a znacznie tansza opcja jest Kafar. Wladze Lechii to banda wspierajacych sie kolesi, ktorzy maja gdzies prawdziwych kibicow. Najwazniejsze by ich kasa w kieszeni sie zgadzala. Ten uklad bedzie trwal dopoki wlascicielem Lechii bedzie Kuchar.
26 października 2011, 10:14 / środa
asas - w takim razie zarząd musi liczyc sie z tym ze w wersji optymistycznej Lechia moze znaleźć sie w okolicach 8 miejsca, w wersji realistycznej w okolicach 11-12 pozycji, w wersji pesymistycznej w przyszłym roku przyjadą do Gdańska takie tuzy jak Kolejarz Stróże, czy Dolcan Ząbki.
Widac gołym okiem ze taka formuła juz dawno sie nie sprawdza, wydano już mnóstwo pieniedzy na "długoobserwowanych" zawodników do pierwszej "11" (Sazankow, Pozniak, Tadić itd). Traore z Vucko to przypadek lub last minute, sam zarzad to przyznał.
Kiedys juz to pisałem, ze nie robiąc nic w kwestii trenera czy dyrektora sportowego, zarząd bierze na siebie odpowiedzialnosć za konsekwencje i to oni pierwsi powinni poniesc za to karę, badź nagrode jesli nagle stanie sie cud i Lechia zakonczy sezon w pierwszej trójce.
Bardzo chciałbym się mylić i pierwszy bede bił się w piersi jako "niewierny Tomasz". Szczerze mówiac męczy mnie, to moje marudzenie i pragnę serii zwycięstw Lechii, jednak rozum podpowiada co innego, a milczenie w tym temacie nie godzi sie osobie, której LECHIA leży na sercu.

TYLKO LECHIA!
26 października 2011, 10:33 / środa
Cygnus x-1
Odpowiedzialność mówisz - a co to kurwa znaczy, powiedz mi kto był np odpowiedzialny za nie zrealizowanie celów przez kolejne dwa lata, kto był odpowiedzialny za porażki w PP z Jagą, Legią i Limanovią - kto był odpowiedzialny i poniósł konsekwencje - NIKT, więc kto poniesie odpowiedzialność za tegoroczną chujnię - NIKT.
Ps. były dwa kozły ofiarne Poźniak i Deleu ale już przyłożyli się do treningu i jest ok.
26 października 2011, 13:23 / środa
Dokładnie, w tym klubie nie istnieje cos takiego jak odpowiedzialnosc za wyniki sportowe. Kafar nie zrealizowal zalozonego przez zarzad celu dwa sezony z rzedu i nie poniosl zadnych konsekwencji. Kuchar czuwa nad tym by towarzystwo wzajemnej adoracji mialo sie dobrze. Jakakolwiek zmiana w zarzadzie bedzie tylko i wylacznie zmiana polowiczna gdyz jeden koles zmieni drugiego. Trener tez nie bedzie zmieniony bo bedzie spoza grona "swoich" a tak byc przeciez nie moze.
Zarzad liczy na cud ze Lechia znajdzie sie w pucharach. Realne miejsca to 10-13.
28 października 2011, 22:26 / piątek
Śląsk - Lechia 1:0
Pojedynki sam na sam na korzyść Śląska. Mimo to, można było wygrać we Wro.

Kafar - Ty wiesz co!
28 października 2011, 22:31 / piątek
kafarski:
"Potrzebny jest nam jeden taki mecz na odbicie, z ilością dwóch - trzech strzelonych bramek i bardzo liczę na to, że on nastąpi jak najszybciej..."

oby ten mecz nie odbył się dopiero w I lidze...
przerwa zimowa z kafarem w Lechii to pewny spadek
:/
28 października 2011, 22:34 / piątek
Przegrywajmy wszystko może w końcu tego pajaca wypierdolą.

Obiektywnie trzeba spojrzeć :
3 pkt z Górnikiem fart - był karny
3 pkt w Lubinie - dzięki Pawłowskiemu
1 pkt z Amicą - dzięki Pawłowskiemu

Transfery jakaś masakra, piłkarze są nie przygotowani do rundy może dlatego piłkarze tak bronią Kafara bo on im pozwala się opierdalać.
28 października 2011, 22:36 / piątek
Kafar won natychmiast, a w przerwie zimowej transfery 3 przyzwoitych napastników (3 Razaki): Dawidowski, Benson, Tadić zimą won!
28 października 2011, 22:39 / piątek
Wyślij mu zwolnienie poleconym, bo on to czyta i się śmieje. Polowa klubów w tej lidze wysłała już oddział porozumiewawczy do wszystkich zainteresowanych w klubie. W Gdańsku Kafarski jest Bogiem i nikt go nie ruszy, nawet palcem nie kiwnie. Wszyscy tylko gadacie, to niby czemu ma odejść?
28 października 2011, 22:40 / piątek
Benson to największa w historii pomyłka transferowa, jeżeli idzie o napastników. Buval przynajmniej miał sytuacje, próbował się przepychać. Chociaż był miernotą i niedorajdą niesłychaną, to jednak przewyższa Bensona pod każdym względem, A ta ogrodowa księżniczka afrykańska z kraju tulipanów może sobie grać, ale w golfa.
28 października 2011, 23:20 / piątek
tu kurwa nie kafar jest porblemem a szuto. toc pilkarze sa zajechani wolni jak mucha w smole, ruszaja sie jak by meli kilo olowiu. inna sprawa, ze kafar nie chce jego wypierdolic ze sztabu, a moze chce a nie ma pieniedzy na lepszego fachowca. oprocz tego zabrac mu dyrektora portowego bo w polsce to sie nigdzie nie sprawdzi.
29 października 2011, 01:57 / sobota
Panowie. Prawda jest brutalna. Zespół dwukrotnie nie zrealizował planu, bo plan był ZAWYŻONY. Podobnie jest w tym sezonie. My nie mamy drużyny na puchary. Więc Kafarski otrzymuje zadanie niemożliwe do zrealizowania. Kuchar zdaje sobie z tego sprawę i dlatego nie karze Kafarskiego za brak wyników. Ot, tyle, co tu dużo gadać.
29 października 2011, 03:43 / sobota
Kuchar jest wjebany na ładnych kilka baniek więc opowiada nam kolorowe bajki o 60 bańkach budżetu i ligach mistrzów jeszcze za naszego życia.

A prawda jest bardziej monochromatyczna.

Czas jebnąć pięścią w stół i postawić sprawę jasno - albo cię "paniekuchar" stać na inwestycje w Lechię, albo krzycz "pankuchar" ile chcesz za swoje udziały, gódź się "pankuchar', że wyżej nie podskoczysz, żegnaj się "pankuchar" kulturalnie z mieszczanami i idź pan, bo prochu pan tu nie wymyślisz.

Reasumując - starczy tej popeliny i inwestorów bezgotówkowych.
Tu się zapierdala!
29 października 2011, 08:10 / sobota
Wpis został usunięty ze względu na złamanie regulaminu forum.
29 października 2011, 08:41 / sobota
Wpis został usunięty ze względu na złamanie regulaminu forum.
29 października 2011, 08:45 / sobota
Wpis został usunięty ze względu na złamanie regulaminu forum.
29 października 2011, 09:20 / sobota
Wpis został usunięty ze względu na złamanie regulaminu forum.
29 października 2011, 09:22 / sobota
a Panu Dariuszowi Kubickiemu chciałbym podziekowac, za wspaniale chwile i awans do ekstraklasy !
29 października 2011, 09:40 / sobota
Panowie bez nerwów !!!
Prace trenera trzeba oceniać po tym co ma do dyspozycji i co wystawia na mecz.
Będąc OBIEKTYWNYM !!!!
Powiedzcie Mi Bracia po szalu jakie fundusze miał Kafar na transfery i ile udało się z tego wyciągnąć (wzmocnić)
Porównując do innych zespołów ze środka tabeli Lechia w transferach prawie nic nie kupiła, jedyny dobry zakup to Mateusz Machaj.
Kontuzje zółte kartki i wypaczone mecze jak ten "Małkowskiego" z WKS-em + niemoc napastników składają się na daleka pozycje w tabeli.
Co ma zrobić trener jeśli (pewniacy) napastnicy nie strzelają a nie ma ich kim zastąpić ?
Nie chce tu bronic Kafara ale wywalenie go teraz, to nie dobre posuniecie.
Poczekajmy do końca tej rundy i zobaczmy na wzmocnienia oraz fundusze jakie otrzyma.
29 października 2011, 10:14 / sobota
Jaka niemoc napastników???

CO chwilę czytam o niemocy napastników, przecież aby napastnik mógł się wykazać NIEMOCĄ to DRUŻYNA musi mu wypracować jakąś sytuację. U nas problem w tej chwili to nadal jeszcze trochę za mało kombinacyjna gra z przodu, Traore, Benson i Hairapetjan trochę za długo wożą piłkę a trzeba tak kreować akcję żeby zawsze mogli podać do kogoś lepiej ustawionego.
29 października 2011, 10:19 / sobota
KAFARSKI Dziekujemy WYP******* Odejdz Wstydu Oszczęść...
29 października 2011, 10:54 / sobota
Powiedzcie Mi Bracia po szalu jakie fundusze miał Kafar na transfery i ile udało się z tego wyciągnąć (wzmocnić)

Sazankov 300 tys EURO
Poźniak 1 mln zł (w tym Buzała)

Za taką kasę można kupić kilku przyzwoitych grajków co pokazuje Machaj i Janicki. Którzy razem nie stanowili nawet 1/4 wydanej - na te 2 łamagi - kasy.

Tylko, że do tego potrzebny jest rozbudowany scouting, a nie specjalistyczny program pozwalający oglądać wszystkie mecze w Europie zwany Youtube.

Poza tym, za stwierdzenie, że Ci zawodnicy są potrzebni drużynie odpowiada Kafar.
29 października 2011, 11:42 / sobota
Inna sprawa, że z Wanią, Bajiciem i Machajem byłoby większe pole manewru i jeszcze większa konkurencja mobilizująca do walki.

Ale moim zdaniem aby walczyć o puchary (nie mówię, że w tym sezonie, bo nie ma żadnych przesłanek aby sądzić, że wygramy np. 5 meczów z rzędu) trzeba zacząć myśleć o jakichś spektakularnych transferach typu.... Mila :)
29 października 2011, 12:12 / sobota
Mila wręcz krzyczy o powrocie do Lechii,ale jak mniemam nie pasuje do wizji gry Kafarskiego.No tak przecież my mamy wyrównany skład,a Pietrowskiemu(nowy rozgrywajacy)to Seba moze czyscic buty.
29 października 2011, 12:28 / sobota
Panie trenerze, niech Panu nie będzie smutno, sęk w tym, że może się Pan zmienia, ale ale ale, jest to za wolno. Nam potrzeba kogoś kto powie wprost ( nie patrząc na kase ) że łączenie dwóch funkcji to bzdura, potrzebny dyrektor sportowy plus trener od przygotowania fizycznego. Wg mnie aby odzyskać coś co się straciło u kibiców trzeba jak na spowiedzi przyznać się do błędów.
29 października 2011, 12:41 / sobota
100larz kolega Smutny ładnie to podsumowal .
"Tabaluga i dlatego właśnie on jeszcze pracuje w Lechii, bo taki trener jak "z dupy przypadek" pasuje Kucharowi jak ulał.:)))
Taki gościu jak Kafarski nie ma swojego poczucia wartości wyrażanego w rzeczywistości, czyli żądaniem transferów i wyższej gaży, ale siedzi cicho jak kotek, źle nie mówi i zadowala się tym co ma, jak to mówisz Tabalugo najniższą gażą w lidze. I to jest żałosne.
Bo swoje frustracje wyładowuje na drużynie, mediach i wyraża się nieładnie o tych którzy na niego gwiżdżą.
A Kucharowi i Turnowieckiemu taki dupek na tak eksponowanym stanowisku, który żre im z ręki i tańczy jak mu zagrają pasuje jak nikt na świecie. Dlatego Lechia wygląda jak wygląda. Nie sztuka jest bowiem powiedzieć, że mam dobra drużynę i niczego nie potrzebuję w obawie, żeby nie zezłościć "inwestora", sztuka jest mówić "inwestorowi" i swojemu chlebodawcy prawdę. Nawet najtragiczniejszą. Potem patrzymy na grający zlepek młodzieży/nie młodzieży z jednym asem plus 4 inwalidami wzmocnionymi 4 youtoubami. To jest efekt pracy Kafarskiego i nikogo innego. Facet jest żałosny, jest dupkiem a nade wszystko jest małym człowiekiem i to mnie w nim brzydzi najbardziej."
29 października 2011, 13:15 / sobota
jak spotkam Kafarskiego to mu zęby powybijam, 25 lat kibicuje Lechii i dlatego to zrobię!!!
precz !!!!
29 października 2011, 13:29 / sobota
Kafar:
Jak się pan poczuł po zobaczeniu transparentu? - Przykro mi. Powoli tracę animusz, bez wsparcia kibiców moja praca traci sens cóż, jest mi przykro.

slasknet.comski:"

Panowie i Panie jest nadzieja....
29 października 2011, 13:58 / sobota
kiedy odejdzie kafar, powiedzcie mi.
29 października 2011, 14:09 / sobota
Jest nadzieja:) Niech on odejdzie skoro widzi, że nikt go tu nie chce.
29 października 2011, 14:25 / sobota
kafarski won! kafarski won! kafarski won! kafarski wy-pier-da-laj stąd!!
TYLKO LECHIA!!
29 października 2011, 14:38 / sobota
Moim zdaniem to jestescie pizdy nie kibice!!!Bo sami rozwalacie tą drużynę!!!Ja też uważam że Kafar już się wypalił ale jechanie go i robienie sektorówek to gruba przesada!!!NADAL JEST TRENEREM I JEMU ORAZ ZAWODNIKOM NALEŻY SIE WSPARCIE!!!!MUSIMY IM POMAGAĆ JAK JEST ŹLE,GDY IM NIE IDZIE BO OD TEGO SA KIBICE!!!Większość ludzi tutaj zachowuje się jak kibice sukcesu..było dobrze,blisko pucharów to większość mówiła że Kafar zrobił tą drużynę i wszystko było wspaniale...trener zrobił kilka błędów,słabo Lechia gra w porównaniu z poprzednim sezonem ale nie zależnie jak gra i w której lidze LECHIĘ prawdziwy kibic będzie wspierał a nie jechał po wszystkich jak leci!!!
Możecie sobie pisac co chcecie ale tak to wygląda i wiele osób ma takie same zdanie że jesteście chyba uczuleni na Kafara,zawodników i wiele innych osób!!!
Każdy się może wkurzyć,oceniać zawodników i trenera ale na meczu powinno być dla nich wsparcie!!!
LECHIA GDAŃSK!!!!
29 października 2011, 15:08 / sobota
hahahaha ,ty serwus loda im opierdol ..

do opery idz oklaskiwac artystow .. zaplac za bilet ,obejrzysz spektakl..

czy naprawde trzeba byc tak ograniczonym zeby czegos nie rozumiec.. a moze trzeba byc debilem bo rozmawiac na temat o ktorym sie nic nie wie ???
29 października 2011, 15:34 / sobota
zamknij ten twój ryj wszystkowiedzacy sie odezwał i szydzi z kazdego.
29 października 2011, 15:34 / sobota
kurwa! serwus...!!!?
czy MY nie wspieramy Lechii w jej meczach?! Wiara chce aby Lechii powodziło się jak najlepiej! Wypruwamy sobie flaki czy to w domu czy na wyjeździe, kurwa mać! Ale póki grubasy z kucharem na czele nie zdadzą sobie sprawy, że z kaszubem huj osiągniemy to tak będzie. Pizdy a nie transfery! Kolejna runda i znowu te same błędy w przygotowaniu fizycznym! Fochy na kibiców! Kaszub uważa się za pępek świata, za człowieka nie do ruszenia. Musi zostać natychmiast wypierdolony ze stanowiska 1 trenera, jako pomagier do noszenia piłek by się znowu nadał. Idealnie spełniał swoją rolę przy Darku Kubickim. Przestań płakać, to tylko sektorówka... Skoczysz chyba z mostu jak znowu zostanie zawieszony doping w ramach protestu przeciwko działaczom w jaki sposób prowadzą nasz UKOCHANY KLUB!!! co?? grubasy muszą się ogarnąć i podjąć w końcu męskie decyzje personalne, bo w przyszłym roku znowu będziemy jeździć po polkowicach, łowiczach czy łęcznach ...
29 października 2011, 16:20 / sobota
Dziś widziałem meczyk Asenalu jak pojechali Chelsea. Oni mają dobrego bramkarza, my też, oni kiepsko zaczęli sezon , my też (nam przynajmniej nikt nie wsadził 8 bramek w jednym meczu) u nich też niektórzy żądali zwolnienia trenera u nas też. Wenger pracuje z Asenalem od 1996, Kafar z Lechią od 2009. To tylko fakty :)

Do kolegi powyżej: Wiara to jest w Amice :-)
29 października 2011, 16:24 / sobota
Heheh, u nich się strzela bramki i walczy do końca. U nas się opierdala.
29 października 2011, 16:46 / sobota
Co racja to racja. Taka ciekawostka: nie zauważyłem tamże sektorów buforowych a były to derby Londynu.
29 października 2011, 16:53 / sobota
moon - no tak, Benson to Van Piersie, Nowak to Rosicky, Surma to Arteta, Andriuskevicius to Santos, a Piertrowski z racji wieku to Ramsey. Chłopie ochłoń. Wiadomo było, że prędzej czy później Arsenal się odbije. Zobacz jacy to piłkarze. Na tle innych zespołów wyglądają imponująco. A kopacze Lechii jak wyglądają na tle reszty ligi? Cienko, co? Noo i zobacz ostatni dzień okienka transferowego. Tak przeprowadza go klub PROFESJONALNY, z PROFESJONALNYM trenerem.
------------
Kafarski przykro Ci? A nam kurwa nie? Nie jest nam przykro jak widzimy, że piłkarze nie walczą, nie gryzą trawy? Nie jest nam przykro, gdy mamy strzelone 6 goli? Przestań w końcu myśleć tylko o sobie. Na każdym kroku udowadniasz, że hasło z tej sektorówki jest trafne do bólu. LECHIA TO MY!
29 października 2011, 17:00 / sobota
"Powoli tracę animusz, bez wsparcia kibiców moja praca traci sens.."

kafarski - zostaw Lechię w spokoju
oby twój animusz całkiem nie zniknął dopiero w I lidze..
29 października 2011, 17:45 / sobota
moon - przykro mi ;-)
u mnie w rodzinnym Wrocławiu na lud też się przenośnie mówi wiara.
29 października 2011, 17:58 / sobota
"Powoli tracę animusz, bez wsparcia kibiców moja praca traci sens.."

Panowie nie łudzcie sie, to tylko ruchy pozorowane, nagle Kafar oznajmi ze został zgnębiony przez kibiców stąd jego trauma przenosi sie na druzyne. Winni spadku bedą wiec kibice i.......... to ich na posiedzeniu zarządu trzeba zwolnić a zatrudnić nowych.

Juz raz obwiniał nas za złe wyniki, teraz bedzie kolejny raz.
Zarządowi radze spiesznie uderzyc do tego słowackiego trenera z Ziliny, co go Zagłebie juz prawie zatrudniło, dziś lubinki przegrały wiec Urban znowu na wylocie.

TYLKO LECHIA!
29 października 2011, 20:21 / sobota
winni jeszcze są Delau i Pożniak ale teraz maja zwyzke formy to bedzie lepiej hahah
29 października 2011, 22:10 / sobota
Moje wpisy z lipca

"13 lipca
Kafar i nasz zarząd, kolejny raz udowodnili ze są zadufanymi w sobie
amatorami.Mamy Euro,mamy stadion na którym ma grać Lechia.
Możemy zbudować konkretny klub „Lechia Naszych Marzeń” ale wszystko
idzie w złą stronę. Przecież tu nie trzeba wielkiego zaangażowania
tylko myślenia!! Teraz wszystko samo się kręci...ale za rok po Euro już
tak łatwo nie będzie. Sponsorom i piłkarzom mniej będzie zależało aby
zasilić nasz klub. Ruszcie głową jest naprawdę prosto uzbierać te
30-35 tys ludzi tylko trzeba chcieć.Bierzemy tylko piłkarzy za darmo
dlaczego -bo nie ma kasy. Gdzie jest?
Taka jest prawda nasz klub nie dba o graczy ani
o kibiców...ludzie zarządzający myślą tylko o swoich interesach
jednch menedżerów popierają- może mają od tego prowizję Cacić,
Radanović, Buval, Sazankou. Same wtopy później brakuje kasy.Opieka
medyczna w naszym klubie nie istnieje.Marko całą rundę grał z kontuzją
nie mówię o młodych graczach którzy czekają minimum pół roku na operacje

6 lipca
Myślę że już jest czas aby się spotkać z zarządem. Normalne robocze spotkanie w sprawie naszego klubu. Podstawowe pytania:
Jak wyglądały wszystkie rozstania z naszym klubem pod względem finansowym i prawnym (myślę o tych spornych Cacic, Buval i jeszcze jeden Chorwat) , jakie klub poniósł straty ?
Jakie straty ponosi klub przy nie trafionych kontraktach Sazankou ?
Koszty testów tzn. czy klub finansuje te przyjazdy ?
Kto nam przysyła takich graczy, czy przypadkiem ktoś na tych transferach nie ma bonusów ?
Czy będziemy mieli kasę na utrzymanie obecnych graczy i na transfery (nie mówię o piłkarzach za darmo lub za 3 tys. bo na takich nas stać- nie mówię że są słabi- ale tanich i dobrych to ze świeczką)?
Jaki cel klub przedstawi na przyszły sezon przy tak realizowanych transferach naszej drużynie?
Jak zapełnimy stadion na PGE ?
Czy czekanie do końca okienka transferowego jak rok temu było skuteczne (Farncuz i Białorusin) ?
Czy zarządzający klubem potrzebują pomocy (duma nie pozwala) przecież nawet jak się ktoś pomyli to wystarczy się przyznać ....i poprosić o pomoc ?
Czy informacje w gazetach w internecie na temat piłkarzy nie są kontrolowanymi informacjami w celu wybielenia zarządu...(oczywiście nie mówię o wszystkich- czasami jest trochę prawdy) ?
Działajmy niech to będzie zespół (kibice- piłkarze - zarząd).
Jest słabo a może być dobrze...tylko trochę trzeba chcieć...Nie osądzam....tylko pytam......liga zaczyna się za 4 tygodnie...Polonia i Jaga nie będzie łatwo wygrać i uzbierać 40 tys...czas ucieka....a na koniec dzikie ruchy....
Na tą chwilę walka o utrzymanie.....ale mamy jeszcze trochę czasu...tylko nie widzę światełka w tunelu...." to są wpisy z przed sezonu. Teraz tylko mogę dodać. Zarząd olał nas przy ostatnim meczu na T29, olał na otwarcie PGE (porównanie otwarcie stadionu we Wrocawiu), olał nas przy transferach. Dodatkowo tzw. Grubasą i trenerowi wydaje się że jesteśmy kretynami którzy mówią o pucharach kiedy oni myślą "Lechia Gdańsk" to Lechia Operator, Developer, Medical itd.

z NFZ."
30 października 2011, 01:53 / niedziela
Nie ma co sobie wypruwać żył i się zginać przed komputerem. Trzeba na meczu z żydzewem pokazać Kafarowi co o nim sądzimy! To samo niektórym piłkarzą! Tak jak na sparingu z Żargilisem jak Pietrowski był przy piłce. Niech wiedzą, że mamy ich dość i niech poczują tą naszą gorycz od której kipi forum.

Pozdrawiam
30 października 2011, 08:03 / niedziela
BHO piszesz jak finansowo odbiło się na Lechii rozstanie z CAcicem albo Buvalem. A ja Ci powiem spytaj najpierw jak rozstali się z Zablockim...
W Lechii jak w każdej dużej firmie wszystko sypie się od góry. Zarząd jest nieprzygotowany do zarządzania klubem na poziomie e-klasy i na poziomie nowej infrastruktury, nie ma żadnej mocy decyzyjnej, nie potrafi pożegnać trenera, nie potrafi nikogo rozliczyć poza rzecznikiem i kierownikiem drużyny.
W Lechii panuje układ starych znajomych a nad tym wszystkim czuwa warunkowo "inwestor". Lechia nie jest klubem piłkarskim, pracującym na sukcesy sportowe tylko klubem-spółka cywilna, w której interes maja tylko pracujący w niej ludzie.
W Gdańsku żeby było dobrze trzeba polowe wykurzyc i zacząć od nowa.
30 października 2011, 16:49 / niedziela
Kafar, co?

Paweł Buzała, Trzy gole w dwóch ostatnich meczach!

Kafar, co?

Podbieskidzie, tak się spuszczałeś, że w trzech sezonach udało Ci się ograć w lidze Wisłę, Legię i Lecha. Górale orźneli Legię i Wisłę na wyjeździe w jednej rundzie.

Kafar, co?

Michał Probierz, bilans od objęcią będącego na 15. miejscu ŁKSu 4-2-1 i aktualnie 11 pozycja.

Kafar, co?

Lechia na 12. pozycji bufonie z Kościerskiej Huty

Kafar, co?

Kaszubia twoim nowym-starym domem
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2019. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.011