Gdańsk: piątek, 18 października 2019
FORUM
Podstrony:


Kafar dzięki, ale... ODEJDŹ.

strona 8/24

10 sierpnia 2011, 14:19 / środa
Pewnie że ma papiery ;) ŻÓŁTE hahahahaha
10 sierpnia 2011, 14:21 / środa
odnośnik takie są kolejki w Krakowie po bilety na el LM
10 sierpnia 2011, 14:24 / środa
Stawiajmy na graczy z jajami, a nie papierami
10 sierpnia 2011, 14:44 / środa
Z weszlo.com i ich przeglądu prasy:
"Dwie strony dalej mamy tekst o tym, że Tomasza Kafarskiego w Lechii Gdańsk miałby zastąpić Michał Probierz. Ale dla Kafarskiego mamy dwie bardzo dobre wiadomości. Pierwsza - teraz gra z Cracovią. Druga - po Cracovii gra z ŁKS-em."
Ciekawe bo fakt jak podaje jakieś info to często się sprawdza...
10 sierpnia 2011, 19:11 / środa
Ok, chodziło mi o to, że w tym momencie niespecjalnie da się na nich zarobić. Fakty są po Waszej stronie. Mam nadzieję, że jednak coś przynajmniej z tego Poźniaka będzie. Wiem, wiem jestem naiwny :)
Co do Buziego, to sam chciał odejść, czy się mylę? Ja bym go za same bramki na stadionie Bałtyku zostawił do emerytury!
Pozdrawiam mile
10 sierpnia 2011, 19:44 / środa
Jak się nie mylę to tam Buzi strzelił tylko jedną ;) ale jakże ważną :)
10 sierpnia 2011, 20:08 / środa
LGPG - tak, ale bramki na wyjeździe liczą się podwójnie ;)
10 sierpnia 2011, 22:06 / środa
"Ciekawe bo fakt jak podaje jakieś info to często się sprawdza"

Do tego nie trzeba być jasnowidzem, że jeśli nie będzie 6 pkt podczas najblizszych meczy na PGE to zakończy się pewna epoka
10 sierpnia 2011, 22:34 / środa
Sami zobaczcie

odnośnik
10 sierpnia 2011, 22:38 / środa
A co miał powiedzieć Turnoś ? Kafar wypierdalaj bo już z Probierzem jesteśmy dogadani ? Chłopie ogarnij się. Choć może to Kaszuba zmobilizuje do myślenia i jakiś zmian bo uparty jak osioł i odporny na wiedzę jest strasznie. Zobaczymy za dwa tygodnie, albo szybciej.
10 sierpnia 2011, 23:32 / środa
zgadzam sie ze Buzi powinien zostac w LECHII do emerytury, w koncu to była nasza maskotka, a gruby Lew to juz nie to samo...
A za bramkę na "Bałtyku" powinien zostac prezydentem :)

TRZYMAJ SIE PAWEŁ!!!

TYLKO LECHIA!!!
12 sierpnia 2011, 08:30 / piątek
odnośnik
No co za bufon - Panie Kafarski MY PAMIĘTAMY !
13 sierpnia 2011, 11:15 / sobota
Kafar w wybiórczej
(...)
Zespół Lechii już w niedzielę rozegra pierwszy mecz na PGE ARenie, a jej rywalem będzie Cracovia. Przed tym spotkaniem trener biało-zielonych nie odczuwa wielkiej presji, mimo, że jego drużyna przegrała dwa pierwsze mecze - z Polonią Warszawa (0:1) oraz Jagiellonią Białystok (1:2). A biorąc pod uwagę końcówkę poprzedniego sezonu Lechia przegrała już cztery kolejne spotkania
- Naprawdę? Nie pamiętam już o tym. W meczach z Polonią i Jagiellonią nie byliśmy gorsi, miło oglądało się nasza grę. Przed meczem z Cracovią nie odczuwam żadnej presji. Nerwowo to jest, ale od strony organizacyjnej. W końcu czeka nas debiut na nowym stadionie - mówi Kafarski

Kafarski skomentował również fakt, że niektórzy piłkarze Lechii nazywają go taktycznym psychopatą.
- Taktyka to mój konik. Jako piłkarz Kaszubii namiętnie oglądałem mecze, czytałem fachowe książki i artykuły po to, żeby najpierw samemu zrozumieć, czego w przyszłości mam wymagać od zawodników. Świetnym poligonem okazała się dla mnie praca w Kościerzynie. Trenerem zostałem w wieku 25 lat i mogłem sprawdzać na żywym organizmie, czy metody, które chcę przyjąć, są skuteczne. Nie zamierzałem bazować na doświadczeniach innych trenerów, sam starałem się wymyślać rozwiązania. Ale psychopata? Kojarzy mi się z mordercą. Nie pasuje do mnie - podkreśla szkoleniowiec Lechii.

Pytany o niemiły incydent z poprzedniego sezonu, kiedy dał się sfotografować ze świnką w barwach Arki Gdynia, Kafarski stwierdził:
- Nie chodziło mi o żadną autopromocję. O Arce zawsze mówiłem dobrze i zdania nie zmieniłem. Po powrocie z meczu w Gdyni kibic Lechii wręczył mi świnkę, a drugi dżentelmen, którego nie znałem, zapytał, czy może zrobić zdjęcie. To było zachowanie nieadekwatne do mojego charakteru. Bardzo tego żałuję. Ale przez sekundę zapomnienia mam stracić poczucie moralności, swojej godności?! Wszystkie zdarzenia są w życiu potrzebne, czegoś uczą. Tamten epizod spowodował, że więcej takiego błędu nie popełnię.

...
13 sierpnia 2011, 12:37 / sobota
Powinno byc podpisane Do Juan Jaśnie Wielki Hrabia El Tominhio Kafarski.

Straszny typ ma takie ego i mniemanie o sobie jakby 6 mistrzostw polski zdobył pod rząd. Jak on twierdzi, że z Groclinem i Jagiellonia "miło" oglądało się naszą gre to powinien udac się do specjalisty jakiegos. Niech facet w koncu zejdzie na ziemie od ponad pol roku wciska jakis mit o ładnie grającej Lechii, nikt tego już nie kupi Mr. Kafarski weź się do roboty albo won.
13 sierpnia 2011, 13:38 / sobota
Uratował nam dupę jak koala spierdolił, doszliśmy 2 x do półfinału PP, jebnęliśmy Legię po kilkudziesięciu latach, ograliśmy śledzi....
Można go nie lubić, można nazwać zarozumiałym ect. ale jechanie po nim jak po starej kurwie to kurewstwo najwyższych lotów.

Póki co to nasz trener, naszej Lechii, należy mu się szacunek.
Prócz debilnych wpisów "Kafar wypierdalaj" nie słyszałem jakiejś konkretnej propozycji kto w zamian.
13 sierpnia 2011, 16:07 / sobota
Nie ma kto przyjśc za Kafara.. Myślicie, że dajmy pryjdzie Tarasiewicz czy Probierz i będzie lepiej? Nie, nie będzie lepiej będzie gorzej.. Kafar zna tą drużyne od podstaw! A nowym trenerom potrzeba byłoby sporo czasu na zbudowanie czegoś. Kafar jaki jest taki jest, ale on wyciąga w tej chwili MAXIMUM, powtarzam MAXIMUM z drużyny więcej się nie da. A spierdolić można łatwo..
13 sierpnia 2011, 16:24 / sobota
awder, a ja juz nie wytrzymuje optymalnego skladu i Dawida w pierwszej jedenastce, pieknej gry dla oka w 4 ostatnich przegranych meczach, podniecania sie pokananiem Ległej gdy pol ligi ja lało, a w PP to oni nas rozjechali chociaz nie bo to byl sukces bo bylismy w polfinale PP, kolejnego sezonu z nie zrealizowanymi celami, nasza jedyna taktyka na przeciwnika jest uda sie albo się nie uda, obecnie kazdy rozgarniety trener wystarczy ze przygotuje sie na atak nasza prawa strona do tego wylaczenie Traore i juz ma przewage na starcie.
jak juz pisałem, ja daje szansę Kafarowi, ale 6 punktow w dwoch najblizszych meczech przy zwyciestwach co najmniej 2,3 do 0, to bedzie szansa ze cos jeszcze uda sie ugrac w tym sezonie.
13 sierpnia 2011, 16:27 / sobota
malcolm. No też masz trochę racji.. ale poważnie w Polsce nie ma trenera, który by to lepiej Ogarnął niż Kafar. A Trener z zagranicy z tego co wiem właścicel Lechii nawet tego nie chce słyszeć. Jak mu jest ciężko ogarnąc 25 tyś na miesiąc na kontrakt.. a taki Maaskant w wiśle zarabia 75 tyś i tak to był najtańszy trener zagraniczny jakimi Wisła się interesowała.

Po Pdrugie przydałby się też taki dyrektor sportowy jak w Wiśle, który potrafi załatwić tanich dobrych zawodników
13 sierpnia 2011, 16:36 / sobota
awder jak mowiła moja babcia tanie mięso psy jedzą, a my mamy trenera , ktory jest jednoczesnie dyrektorem sportowym i mało bierze ;-)
13 sierpnia 2011, 20:04 / sobota
@LGPG, a pamiętacie - serię zwycięstw nad śledziami? 4 mecze wygrane z najwiekszym rywalem(pod wodzą kafara)? to pamietajcie też takie rzeczy. nłtwiej lżyć niż chwalić. taki nasz obyczaj
13 sierpnia 2011, 20:11 / sobota
@luki LG to co do konca zycia Kafar ma byc trenerem bo Lechia wygrała ze śledziami ? Jeżeli tak to kto wyjebał Bączka do klubu kokosa, a potem z drużyny ?!!!!!!!
14 sierpnia 2011, 19:22 / niedziela
Ciekawe, co musi sie wydarzyc, aby gwiazda Kafara zgasla? Czy strata 8 pkt w 3 meczach i poprzednie sezony nie wystarcza? Kolejny sezon mamy sluchac, ze zabraklo ost. podania albo ze bylismy lepsi ale przegralismy?
Adidas - super
Stadion - marzenie
Cola - smaczna
Lotos - super
Awanse z niebytu do elity - bezcenne
Kibice - najlepsi
Poziom sportowy - zaden!!!
Treneiro popaprany, ktory ma sklad autorski, kompletny i zero wygranych na koncie a przed soba walke o utrzymanie. Mam nadzieje, ze wtopimy najblizsze 2 mecze i moze wkoncu ktos sie opamieta...
14 sierpnia 2011, 20:15 / niedziela
Kafar zabieraj Dawidowskiego i pekaesem do Koscierzyny
14 sierpnia 2011, 20:28 / niedziela
No, dziś już chyba przelała się czara goryczy. Cracovia o klasę lepsza i tylko nieskuteczność Niedzielana sprawiła, że udało się zdobyć punkt.
14 sierpnia 2011, 21:08 / niedziela
Dziś się przelała nie czara, ale studnia goryczy. Tak spartolić historyczny mecz, niepowtarzalną szansę, by zachęcić tłumy ludzi, do licznego regularnego odwiedzania stadionu. Ktoś za to odpowiada.
14 sierpnia 2011, 21:13 / niedziela
Borkowski wroc!!!
14 sierpnia 2011, 21:19 / niedziela
Spokojnie Panowie,dni kafara są już policzone i to jest pewne info.Probierz już ma gotową listę wzmocnień na ten sezon...
14 sierpnia 2011, 21:21 / niedziela
Ciasteczko prosze nie rob nadzieji bez pokrycia...
14 sierpnia 2011, 21:22 / niedziela
daj chociaz info czy jutro juz bedzie zakontraktowany bo tak to ja ci moge powiedziec ze murinho od przyszlego sezonu w Lechijce!
14 sierpnia 2011, 21:24 / niedziela
Jeżeli głos nas kibiców się choć trochę liczy to podpisuję sie pod tym, żeby Kafarski skończył już przygodę z naszym klubem. Dziękujemy panie Tomaszu za wszystko co dobre, ale nadszedł czas się pożegnać z drużyną. Nie trzeba tłumaczyć dlaczego, każdy widział. Miej honor podaj się do dymisji, nie będzie wstydu.
14 sierpnia 2011, 21:49 / niedziela
Kafar zachowaj sie jak facet i odejdz... Chuj z ciebie a nie trener!!!!
Ps. Pozdrawiam kolege z moreny co nosi koszulke z zaspy:)))
14 sierpnia 2011, 22:22 / niedziela
Kafar widziałem po gry Lechii że chcesz coś zmienić w grze naszej drużyny, teraz niestety nadszedł kres twych dokonań w tym klubie. Skoro nie wyjebałeś Szutowicza, który dba o to żeby wkłady odpowiednio zapierdalały sam musisz opuścić klub. Jak ty nie potrzebujesz wzmocnień to chyba co innego widzimy (gdzie prawy obrońca) delełu zawalił białystok i teraz sroxe. Kończ waść wstydu oszczędź.
14 sierpnia 2011, 22:50 / niedziela
Tomasz dziękujemy za wszystko, coraz głośniej mówi się o Probierzu, także czekamy na info z klubu kto poprowadzi nasza Lechię przeciwko ŁKS.
14 sierpnia 2011, 22:53 / niedziela
Kafar na mecz z LKSem moim zdaniem zostanie, bo jest w stanie ten mecz wygrac, pytanie tylko w jakim stylu?
14 sierpnia 2011, 22:55 / niedziela
błagam kończ pan panie turek...
14 sierpnia 2011, 23:01 / niedziela
Mecz z ŁKSem to powinien być w stanie wygrać nawet pierwszy lepszy nauczyciel WFu, a z Kafarskim to ja się obawiam, że będziemy kolejny raz drużyną na przełamanie... On już jutro powinien złożyć dymisję, ale znając jego to póki go nie wyjebią to będzie się trzymał stołka.
14 sierpnia 2011, 23:11 / niedziela
Panie Tomaszu , pierwszy raz tu zajmuję stanowisko , jest mi przykro że muszę
jednak w końcu się opowiedzieć .Jesteś dobrym fachowcem, ale tylko w Lechii , czas potwierdzić to w lidze . Dobrego życzyłem Borkowi ale został w Lechii -minimalizm , w życiu trzba odwagi by gniazdo opuścić . Czekam na powrót Kafara z doświadczeniem = weż Siebie i Lechie na wagę !!! jeślisz Lechista i Kaszub to wiesz co jest ok.
Kafar bądż fa.........
pozdrawiam i Ci kibicuje np w Kadłubach
14 sierpnia 2011, 23:14 / niedziela
Wrocilem wlasnie z meczu ;-)
Moze ktos podpowie bo nie moge nigdzie znalezc info ze Kafar podał się do dymisji, myslalem ze ma jaja i to dzis zrobi, zachowalby resztki szacunku ....
Jak dla mnie dno dna juz chyba zostalo osiagniete wiec czas na zmiany moze ktos kto ma jaja zrobi porzadek z kopaczami , ktorzy zaczna grac a nie biegac jak stado baranow...

Panie Kafar i kopacze krotko : zjeb.ne pozeganie T29, zjeba.e otwarcie PGE ARENY przy ul.Pokoleń Lechii Gdańsk, zjeba.e pudło w zeszłym sezonie i 2 x PP , dzis mialo byc wielkie swieto , ale mieliscie to w dup.e, szkoda tylko ze wspanialy dzis mlyn nie wygwizdal jak reszta stadionu naszych grajkow dzis im sie to nalezalo
14 sierpnia 2011, 23:15 / niedziela
proszę nie czekaj na ŁKS` który może Ci dupę uratować . Miej Honor do diabła !!!
14 sierpnia 2011, 23:22 / niedziela
pożegnałes T29 - p[owitałeś RG ale pamiętaj że jest takie coś jak drużyna . Ona zagra przeciw Tobie a w skutkach przeciw LECHII - kim TY?
14 sierpnia 2011, 23:22 / niedziela
Dziekujemy Ci za wszystko, ale juz max zrobiles co mogles. Na ten moment konieczna jest zmiana trenera, nowa koncepcja, swiezosc. 2 razy pod rzad 8 miejsce nas nie podnieca, a pierwsze 3 mecze pokazaly wystarczajaco, ze Ci pilkarze juz nie czuja tej swiezosci. Chcemy nowego treneiro!
14 sierpnia 2011, 23:35 / niedziela
Zadnych Alkomatów , sorry Probieży , żadnych wynalazków z ogródka pzpn-u .
Jeśli Kafar out to tylko trener z importu albo nic jak w reklamie Suzuki.
W Lechii potrzebny jest taki ktoś jak Kruszczyński i Puszkarz .
Zostaję przy marzeniach.
14 sierpnia 2011, 23:39 / niedziela
Ja juz jestem niestety na etapie, że każdy tylko nie Kafar :-(
15 sierpnia 2011, 00:15 / poniedziałek
Na miejsce Kafara przyjdzie Tarasiewicz.
15 sierpnia 2011, 00:17 / poniedziałek
Boże, broń nas przed Ryśkiem..
15 sierpnia 2011, 00:37 / poniedziałek
Niestety o tym, kto będzie trenerem decydują we Wrocławiu. Rysio to dobry znajomy Kuchara i tej całej kliki.
15 sierpnia 2011, 08:42 / poniedziałek
Tarasiewicz prawie spuscil grajacy w pucharach Slask z ligi. Obawiam sie ze z Lechia poszloby mu to latwiej.
15 sierpnia 2011, 10:06 / poniedziałek
Jak ma przyjsc jakis Tarasiewicz to wole Kafara.Chcecie spuscic Lechie tak jak to prawie zrobił KOALA. Ogolnie dla mnie nie pojete jest to ze taki KOala jest teraz asystentem Smudy.
15 sierpnia 2011, 10:44 / poniedziałek
Ostatnich 5 ligowych meczy , bilans 1 punkt bramki 3:7 Statystycznie na koniec rozgrywek bedzie 6 pkt.
Wiem ze to czarny scenariusz bo do tej pory chyba nikt nie zamykal sezonu z taka iloscia punktow. Ale osiagniecia naszej Lechii powinny juz dac wlodarzom do myslenia, bo zamiast emocji o awans do pucharow beda na nas czekaly emocje plynace z walki o utrzymanie.
15 sierpnia 2011, 10:47 / poniedziałek
mówicie, żeby zwolnić Kafara a jak się poda jakiekolwiek inne nazwisko na jego następce to jest jeszcze głośniej protestujecie. To kogo w końcu mielibyśmy mieć za niego na ławce, jeśli wszyscy są źli...?!
Poza tym to, że ktoś gdzieś się nie sprawdził nie znaczy, że gdzie indziej nie da rady.
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2019. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.241