Gdańsk: środa, 16 października 2019
FORUM
Podstrony:


Groclin Warszawa - LECHIA, 29.07.2011 godz. 20.30

strona 5/7

29 lipca 2011, 22:30 / piątek
Niezły mecz do oglądania ... szkoda porażki. Będzie dobrze. A no i zamknąć ryje płaczki !
29 lipca 2011, 22:31 / piątek
asas - poczekaj jak zagra jutro twoja druzyna... a potem sie wypowidaj.
Po pierwszym meczu piszesz o spadku - GRATULACJE !!!
Gra bardzo składna, niestety błąd w kryciu spowodował utratę bramki.
Nie ma się czego wstydzić. Polonia ktora celuje w mistrza nie zachwiciła.
Ewidentny mecz do pierwszej bramki.
Do zobaczenia na nowym stadionie !
29 lipca 2011, 22:32 / piątek
Ale o co kaman? Kto myślał racjonalnie zgarnął punkty w betonach, właściwie można było zaryzykować pewniaka na Polonie, a tylko że z uwagi, że to Lechia tego nie zrobiłem. Punktów wiadomo szkoda zwłaszcza, że przebłyski dobrej gry były, ale młodzieży spokojnie, bez stresu - porażka jak pisałem wyżej spodziewana niestety. Polonia wzmocniona Baszczyńskim, Jeżem, Sikorskim - zwycięstwo w sparingu z Dortmundem to nie był przypadek. W Lechii tylko Machaj, nie grający Benson i Buchalik to raczej zmiany za Buvala i Kapsę.
29 lipca 2011, 22:33 / piątek
Moja druzyna juz zagrala wiec sie wypowiedzialem.
29 lipca 2011, 22:34 / piątek
Zgadza się, Polonia nad stłamsiła w pierwszej połowie i wtedy było widać słabość naszej pomocy i napadu - brak siły przytrzymania piłki, uspokojenia akcji i rozegrania. Druga połowa była lepsza do momentu straty gola. Pytania czy Surma będzie pałzował 1 czy 2 mecze teraz? I kogo Kafar wstawi jako trzeciego pomocnika teraz do składu? Poźniaka ? Bo jakoś pozostaje praktycznie poza nim Pietrowski i Popielarz do gry w środku pola. Ogólnie jeśli za tydzień też będzie słaby wynik to faktycznie będą mogli pomażyć o zapełnieniu stadionu. Sporo osób napewno się skusi na jakiś mecz by zobaczyć stadion, ale zapewne wybiorą mecz z jakimś klasowym zespołem w naszej lidze, a nie Cracovia.
29 lipca 2011, 22:34 / piątek
hmm... kogo dzis zwalniamy ????
29 lipca 2011, 22:34 / piątek
Przegrywamy 1-0 a Kafar zdejmuje napastnika Lukjanovsa , wpuszcza obrońcę Andriuškevičius , po czym obrońca Vucko idzie do ataku a na ławce siedzi napastnik Benson ! . Ochujał ten Kafar czy jak ?!
29 lipca 2011, 22:34 / piątek
W tym meczu nasi wcale aż tak źle nie zagrali mieliśmy kilka sytuacji ale niestety niewykorzystane ;/
Machaj jak dla mnie na +. Dobrze zagrał chłopak zagrał kilka piłek z klepki (własnie odnośnie klepki, zagraliśmy nią bodajże 4-5 razy tylko i to mnie martwi, bo jak już zagraliśmy z klepki to zostawialiśmy ich w tyle o dobre kilka metrów).

A po czerwonej kartce Surmy zmiana Wani na Andriusa to porażka. Jak można zremisować gdy zdejmuję się skrzydłowego a wpuszcza się lewego obrońce.

Małkowski niestety przez jego grę od razu robi mi się ciepło ze strachu, dziś to samo on dziwnie łapie te piłki lub wybija.

PS; Karny ewidentny.
29 lipca 2011, 22:35 / piątek
nic nie wiem aby arka dzis grała.
trzymaj fason !
29 lipca 2011, 22:38 / piątek
Vucko poszedł na atak dlatego że jest wysoki i to nie było wcale takie głupie, przy tej ostatniej akcji gdzie mógłby być karny przydał się.
29 lipca 2011, 22:40 / piątek
Ogólnie mecz z naszej strony słabo, poza dwoma momentami przewagi, gdzie rozbijaliśmy się o obronę groclinu nic nie pokazaliśmy. Machaj całkiem przyzwoity występ, szkoda tylko, że nie miał okazji zaprezentować swojego uderzenia z dystansu. Poza nim to tylko Surma do momentu złapania kartki i Nowak na w miarę jako takim poziomie. Groclin obnażył nasze braki o których my kibice wiemy już od zeszłego sezonu, a Kafar udaje jakby nie wiedział o co nam chodzi... Bynajmniej, nie jest to płacz, lecz suche stwierdzenie faktów i określenie realiów jakie dzisiaj nasi piłkarze zaprezentowali. Jest szansa coś osiągnąć, jednak trzeba wzmocnić boki obrony. Bez tego można zapomnieć o walce o czołowe lokaty w lidze.

@Cantona, śledzie dzisiaj grały. Było 2-2 z Piastem (mimo, że przegrywali 0-2)
29 lipca 2011, 22:40 / piątek
Najsłabszym aktorem (komediowym) dzisiejszego widowiska Kafar. 85 minuta, przegrywamy 0:1, a on wpuszcza obrońcę. Geniusz myśli taktycznej.
29 lipca 2011, 22:43 / piątek
aha, załapałem. Czyli dziś zwalniamy Kafara.
29 lipca 2011, 22:45 / piątek
Kafar jest do zwolnienia... na wczoraj. Dziś to już za późno. Idę spać.
29 lipca 2011, 22:51 / piątek
Dokładnie, nie wiem czemu Kafarski robi głupa i udaje, że mamy bocznych obrońców - otóż nie mamy ani jednego solidnego. Do tego ta zmiana w 85 minucie, szkoda że jeszcze Kożans nie wszedł.

PS. Lechia ściąga z całej Polski juniorów, a taki Wszołek, który ośmieszał naszych graczy, jest z Tczewa z tego co widzę.
29 lipca 2011, 22:54 / piątek
:D płaczcieeee
29 lipca 2011, 22:54 / piątek
Surma z Kafarem załatwili mecz.Wprowadził Wiśnie -ok i Andriusa nie rozumiem.W takiej sytuacji trzeba było wprowadzić Bensona razem z Wisnią -po co go sprowadzili.Kafar czas na wzmocnienia -brak napastnika.Machaj ok dobry z niego będzie zawodnik.
29 lipca 2011, 22:56 / piątek
Za czerwień 2 mecze są ?

Mam nadzieję, że nic Komisja Ligi nie dołoży.
29 lipca 2011, 22:57 / piątek
Przegralismy mecz bo bylismy nieskuteczni ,akcje Nowaka,Surmy czy Traore powinny byc z tego bramki.Nasza obrona to rozpacz!!
29 lipca 2011, 22:58 / piątek
Płaczcie, płaczcie dalej..
29 lipca 2011, 22:58 / piątek
Wszołek gral kiedyś w Lechii ale nasi szkoleniowcy niepoznali się na jego talencie i szybko wrócił do Wisły Tczew. Ogólnie nie ma co płakać po tym meczu Groclin ma lekko mocniejszy skład od nas a i tak nie graliśmy najgorzej do utraty bramki. U nas prawa obrona musi być zakupiony porządny zawodnik, dziwi mnie nie wpuszczenie Bensona wkoncu kto ma u nas strzelać brqamki jak nie on?

Karny dla nas ewidentny Traore wyprzedził zawodnika groclinu
29 lipca 2011, 23:02 / piątek
7 lat temu ; /
29 lipca 2011, 23:02 / piątek
konri:

Powiem ci więcej Wszołek grał w Lechii w sezonie 2004/05 w juniorach i po sezonie wrócił do Wisły Tczew.

Widać ktoś od nas go nie docenił
29 lipca 2011, 23:03 / piątek
Gra na 4, ale atak - dwie stówy zmarnowane z chciwości i Dawid coś powolny mi się wydawał, wchodził niepotrzebnie w kiwkę, liczyłem że zobaczę Bensona od 75 minuty.
Poczekajmy z ocenami ... ze zwalnianiem... :) Pierwsze śliwki robaczywki.Udanego weekendu.
29 lipca 2011, 23:12 / piątek
Groclin – Lechia 1:0 29.07.2011 (taki mini blog ;-)
- Kafar za zmianę na Andriusa, brak wejscia Bensona
+Machaj jedyne wzmocnienie
(-) za grę zdecydowanie ponizej oczekiwań : Malkowski, Pietrowki, Traore mailo byc Razack :-)
29 lipca 2011, 23:14 / piątek
a ja mam nadzieje ze Surma troche popauzuje juz dawno mówilem ,że jest do wymiany. Obok Pietrowskiego Dawida i Hirapetiana najgorszy w drużynie duzo strat nic nie wnosi w ofensywie a w defensywie przecietnie.Dawid to se może grac ale ostatnie max 15 min .Boki obrony cieniutkie.Grała była w miare ok ,mecz na remis troche pechowa porazka. Potrzebujemy dobrego defensywnego pomocnika napastnika srodkowego i boki obrony Machaj jak na debiut na + bede z niego ludzie. Nie wiem czemu nie zagral Benson, az sie prosilo go wstawic na koncowke chociaz .
29 lipca 2011, 23:20 / piątek
Wystawienie Dawidowskiego od początku - strzał w stopę... Zmiana napastnika na obrońcę to strzał w drugą stopę ;) Dlatego dzisiejszy mecz skończyliśmy na kolanach ;] Z jednej strony dobrze, że nie był to ostatni mecz sezonu, a z drugiej - szkoda, że inaugurację zaczynamy od wtopy.. Trzeba mieć nadzieję, że żona Kafara opierdoli go za dzisiejszy mecz, a Surmę na Białorusi w dobrym stylu zastąpi... Pietrowski.. :|
29 lipca 2011, 23:25 / piątek
To forum ma swój świat, ale na szczęscie inne ekipy potrafią docenic LECHIE.

Brawo LECHIA ! piekny mecz,
"Polonia i Lechia grają jak dla mnie 2 razy lepiej niż Lech." <- wejdzcie n aforum Wisly , i poczytajcie o Lechii. Szkoda punktów, ale BRAWO !!
29 lipca 2011, 23:30 / piątek
Boldi trzeba bylo obejrzec nasz mecz a nie czytac inne fora, co za pierdolenie Amica wygrywa 5:0 i ma byc gorsza od nas czy Groclinu !? Jak pokonamy Amicę w "dwumeczu" to zwroce honor :-)
29 lipca 2011, 23:33 / piątek
"honor".. tu cos jeszcze takiego istnieje?
29 lipca 2011, 23:36 / piątek
a jestes bez honoru?
29 lipca 2011, 23:38 / piątek
Ja? Nie. Ale to forum od X lat nie ma z tym znaczeniem nic wspólnego.

odnośnik
29 lipca 2011, 23:43 / piątek
To wypada ci się tu udzielać ?
29 lipca 2011, 23:44 / piątek
a gdzie? Lechia.net padlo po ataku elany juz chyba na dobre ( a szkoda)
29 lipca 2011, 23:46 / piątek
Co mecz to samo :)
Po każdym meczu wchodząc na forum można czytać mnóstwo negatywnych komentarzy na temat naszego wychowanka - Pietrowskiego. Niezależnie od prezentowanej formy. Zamiast udzielać dodatkowego wsparcia jednemu z nielicznych którego nie można nazwać wkładem do koszulki to tutaj sytuacja jest zupełnie odwrotna. Mogę się założyć o wszystkie pieniądze że gdyby identyczna akcja została rozegrana z naszej prawej strony i zakończona bramką po naszej lewej to winę ponosił by oczywiście Pietrowski bo dopuścił do dośrodkowania a tak o Levonie nikt się nawet nie zająknął. Aż się rzygać chce jak się czyta niektórych z was co mecz powtarzających te same zdania i nakręcających siebie nawzajem. Dla tych którzy mają trochę własnego rozumu proponuję chłodną analizę meczu i obserwację z której strony co chwilę szły groźniejsze ataki. Dzisiaj Pietrowski może nie zagrał wielkiego meczu ale też na pewno nie należał do najsłabszych w naszej drużynie. I na koniec apel do Marcina: nie przejmuj się opiniami baranów
29 lipca 2011, 23:58 / piątek
Wykurwiac jebane placzki z tego forum!!!! ale to kurwa juz ! nie da sie juz czytac tych jebanych wypocin przez frajerow ! Lechia do straty bramki kontrolowala gre , Groclin jedynie w 1 polowie mial cos z gry a tak przez 80 minut odbijal sie od pomocy Lechii. Brawo za walke , brawko za gre. Ci ktorzy nie doceniaja tylko pierdola jak zakompleksieni frajerzy wykurwiac za Sopot. Nie przychodzcie na Lechie bo jestescie zwyklymi kurwami zyczacymi zle naszemu zespolowi. Oczekujecie wynikow po 5-0 pizdy jebane. Idzcie teraz wyplakac sie mamusi. Lechia zagrala dobry mecz , zabralko napastnika bo Dawid nie byl tam gdzie ma byc. Za taka kase za jaka zbudowany jest ten zespol gratki dla walczacych i pizda w ryj dla frajerow mieniacych sie kibicami Lechii. Nimi nie jestescie bo pierdolicie po jednym przegranym w dobrym stylu meczu, A teraz won z Pge bo na to czekaliscie. Wykurwiac do Pzpn na festyny.
30 lipca 2011, 00:09 / sobota
Takie kreatury powinny być banowane, a jeszcze w nicku ma nazwę Klubu wpisaną. Żenada.
30 lipca 2011, 00:09 / sobota
Lechia1982 i Tabaluga az nie chece mi sie komentowac, nauczcie sie rozrozniac konstruktywna krytkę to wtedy bedziecie partnerami dyskusji
30 lipca 2011, 00:13 / sobota
Jestem tego samego zdania co Konri.
30 lipca 2011, 00:14 / sobota
To wytłumacz mi kurwa w którym momencie ta krytyka jest konstruktywna i dla kogo?
30 lipca 2011, 00:14 / sobota
to zrob mu lache :D z pozdrowieniami.
30 lipca 2011, 00:17 / sobota
Przegraliśmy z tą zbieraniną pseudopiłkarzyków, którzy nawet nie przypominali drużyny...

Jak zwykle z dyskopolowcami zagraliśmy świetny mecz. Lechia miała przewagę w środku, z przodu i w obronie, wszędzie.
Nawet w 10 wymieniwszy kilka klepek tworzyliśmy groźne sytuacje, ale nasze dośrodkowania są na ogół do nikogo, kompletnie na pałę. Zamiast dośrodkowywać bez sensu chyba lepiej walnąć na bramę.

Czerwona kartka dla Surmy słuszna, ale moment wcześniej był na nim faul, nie odgwizdany. Bruno też powinien dostać drugą żółtą za faul na Lukjanovsie.

Machaj - dobry mecz, ale wiele jeszcze może uczyć się od Nowaka. Nawet Dawidowski grał nieźle, choć też za mało piłką.
Vucko niestety za dużo piłek wykopuje po prostu na pałę... raz tylko chyba musiał, reszta to prezenty...
Małkowski w pierwszej połowie dobrze na przedpolu, ale w drugiej zostawał w bramce i baloniaste dośrodkowania dyskopolowców zaczynały być groźne.
Nowak - jak dla mnie gracz meczu... Zanotował co prawda kilka strat, ale gdzie mu do takiego Dawidowskiego...

Przegraliśmy z prostego powodu - jeśli Surma w wymarzonej sytuacji podaje do bramkarza, jeśli Nowak i Traore w prostej sytuacji walą nad albo obok bramki, jeśli Dawidowski zamiast nagrać nabiegającemu Lukjanovsowi z bliska lekko na nogę wali odchodzącą od bramki petardę to meczu wygrać się nie da. Po prostu musimy strzelać te sytuacje, które mamy a pewnie byłby pogrom.

Teraz półdupki razem i dalej do przodu, bo nie jest źle. Tylko, że trzeba zacząć strzelać.
30 lipca 2011, 00:21 / sobota
Wybacz dziewczynko z nazwą klubu w nicku ja lubię inne rozrywki niż robienie komuś lachy. Ale jeśli tak zachwalasz ciesząc się przy tym to na pewno twój chłopiec jest szczęśliwy.

Tabaluga w tym momencie ta krytyka jest konstruktywna w którym pisze się by Pietrowski nie wychodził w pierwszym składzie, a już na pewno nie na prawej obronie. Zwyczajnie umiejętności nie predestynują go do gry na poziomie który zdejmie z niego krytykę.
30 lipca 2011, 00:29 / sobota
Eh, aż chyba trzeba odpisać płaczkom narzekającym na wpuszczenie Andriusa. Otóż może nie zauważyliście jeszcze, ale Fortepian może grać zarówno na lewej obronie, jak i na środku pomocy. Po czerwonej Surmy wyraźnie było widać niedobór pomocników, więc Kafar przesunął Fortepiana do pomocy, a na jego miejsce wprowadził Andriusa. Jedyne, co mógł innego zrobić, to zmienić ustawienie na 3-3-3, co nie wydaje mi się zbyt dobrym posunięciem.
30 lipca 2011, 00:33 / sobota
A co niby Pietrowski zawalil ? zawalil bo ma na nazwisko Pietrowski ? zawalila to Twoja matka frajerze. Daj pieniadze to bedziesz zadowolony, ze w bialo zielonej koszulce biega Dani Alves pizdo. Jakos wiekszosc groznych akcji groclinu ktorych prawie nie bylo szlo od strony fortepiania ale coz na boisku byl Pietrowski to trzeba sie przyjebac no bo byl z racji bytu. Czemu nie napiszesz ze Traore bedac kilka razy przed bramkarzem majac tylko jednego obronce dal sobie po frajersku obebrac pilke ? bo Traore nie jest Pietrowskim , bo przeciez juz sie przyjelo, ze to co zlego to trzeba jebac na Pietrowskiego. Czemu Dawidowski biegal po boisku zagubiony ? przeciez to wina Pietrowskiego no bo byl i nie nabiegl. Czemu grajac w 10 nie starczylo sil na wyrownanie ? o kurwa to wina Pietrowskiego bo nie dal sil innym ! Pietrowski to zlo! srac mi sie chce! to wina Pietrowskiego ! kurwa czy wy kibicujecie Lechii czy przeciwko Pietrowskiemu ? Adam wiekszosc nie rozumie tutaj pojecia pilki noznej. Oni przy stracie bramki chcieliby grac ustawieniem 1-1-1-8! o sorki Surma zszedl to 1-1-1-7 napad ! atak ! nie udalo sie ! Pietrowski wina Twoja odejdz! :D
30 lipca 2011, 00:35 / sobota
Moze Lechia82 i Tabaluga pojechali po bandzie i troche dokopali tu i tam, ale ogolnie sie z nimi zgadzam!
A to z prostego powodu, czy LECHIA wygrywa czy nie jestem z nia i stoje za nia na 100% MUREM!!!
Owszem krytka konstruktywna jest jak naj bardziej si, ale placzkow, etatowych jedno sezonowcow i tych co chca tu barcelony nie widze i mowie im STANOWCZE NIE i WYPIERDALAC do radia Maryja i tam sluchac, plakac, modlic sie i choj wie co jeszcze ale nie do carwy nedzy biadolic na to i tamto...
LECHIA JEST JEDNA---> ALBO JESTESMY ZA NIA, ALBO PTRZECIW NIEJ!!!
ja osobiscie wybieram to pierwsze co by sie nie stalo, az po grob (bialo-zielony) ;-)))
AVE LECHIA
30 lipca 2011, 00:37 / sobota
Domyslam się że skoro zza klawiatury masz odwagę zwracać się do mnie "pizdo" "frajerze" to będziesz miał odwagę przekazać mi to samo w cztery oczy? Podaj jakiś termin i miejsce chętnie wysłucham co masz mi do powiedzenia.
Jeszcze raz proszę o bana dla tego durnia.
30 lipca 2011, 00:38 / sobota
właśnie wróciłem ze stadionu, może w TV inny ogląd sytuacji jest, ale Razak czy jak mu tam to ławę powinien grzać by rozumu nabrał gwiazda się k. znalazła, Dawid szkoda gadać parę zastawek i zero pomysłu na grę, Luki dużo wiatru i dupa jasiu karuzela, to na temat napadziorów, Surmik chyba się wku...wił bo zmarnował 200%, Nowak sporo strat, Fortepian się chłopina napracował, Vucko wywalał co się dało by zminimalizować zagrożenie, Pietrowski tragedia większość akcji zagrażających naszej bramce to po jego stronie, Małkowski może sie kiedyś nauczy grać na przedpolu, co do innych ???, na następny mecz niech zaczną grać młodzi Kacprzycki, Machaj, Fred, i Ci którzy maja być tzw zmienikami, coś mi się wydaje że zestawienie w jakim wystąpili dzisiaj oparte na graczach z poprzedniego sezonu w rutynę wpadło, a tak po zatym diskopolo wcale źle nie grało i nie przegraliśmy z leszczami, widać że w tym sezonie namieszają, Kafar do roboty i kombinuj coby z roboty nie wylecieć
pozdro
30 lipca 2011, 00:42 / sobota
Jasne, trzeba zjebać Vucko ze jak sie gotuje pod bramka to wypieprza pilke jak najdalej zamiast szukac lepiej ustawionych partnerow, a jak sie przekombinuje to tylko bramke stracimy...

Nie ma co zbytnio sie podniecać, pierwszy mecz, przegrany troszkę niesłusznie, ale jeżeli szczęście na koniec sezonu ma się równać 0 to mam nadzieję że tym razem wyjdzie nam końcówka sezonu :)

Machaj oczywiście na plus, co do reszty to jakby było troszkę więcej chęci to byśmy ten mecz wygrali. Moim zdaniem potrzebny nam mimo wszystko prawy obrońca, bo mamy pół dobrego Pietrowskiego i 1/4 Deleu. Ciężko ich zlepić w kupę, więc trzeba kogoś zakupić. O napastniku pisać nie będę, bo zarząd chyba zdecydował że jesteśmy Barceloną i typowy egzekutor nie będzie nam potrzebny...

Odchodząć lekko od tematu, szkoda że dzisiaj nie było tego meczu na Baltic Arenie przejezdzając dzisiaj obok niej aż ciarki przeszły... no ale pojedziemy tam żydów już za 2 tygodnie.

TYLKO LECHIA!
30 lipca 2011, 00:44 / sobota
tylko sie nie poplacz buziek. Dajcie mi bana bo buziek obronca praw kibicow Lechii Gdansk zaslynal jak zwykle z pierdolenia na zespol , ktoremu niby kibicuje. Niby to pojecie szeroko pojete. Podchodzi pod sledzi . Jak Ci sie tu nie podoba i wszystko jest fee to masz blisko za Sopot. Tam padl dzis remis . 2 mecze 2 punkty wypas w chuj pociagnij ivanowskiemu bedzie prawie awans , no moze slupek czy poprzeczka , dorzucisz loda lagiewce i po sprawie. Nie ma sprawy czekam na meczu ze sraksa na sektorze V. Pytaj o Szulca. Pozdrawiam :D
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2019. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.242