Gdańsk: sobota, 19 października 2019
FORUM
Podstrony:


Jagiellonia Białystok vs LECHIA Gdańsk 06.08.11r Godz.15:45

strona 4/4

6 sierpnia 2011, 22:41 / sobota
Pies jak pies,robi swoja robote do której był szkolony.Ale rozkazy wydaje mu jego pan...psy sa tylko od brudnej roboty swoich mocodawców.Nie sadziłem że kiedys to powiem...ale za PRL-u czułem sie bardziej wolny.Paranoja...
6 sierpnia 2011, 22:49 / sobota
W latach 90tych w takiej sytuacji poleciałyby w stronę ZOMO kamienie i ławki, ten płot przestałby istnieć i skończyłoby się niezłą awanturą na mieście, a tutaj prawie jak w Wersalu. Proszę, dziękuję, wszyscy wyciągnęli komórki, smsy, filmiki na YT, hehe nie ogarniam tego. Z czym oni walczą? Kiedyś rozumiem, na stadionach było rzeczywiście gorąco i mówiąc o huliganach, wiadomo było o czym mowa, ale teraz? Że im "kurwy pokonamy" przeszkadza? Co dalej?
6 sierpnia 2011, 22:54 / sobota
Na tym Podlasiu ubeckie metody - ostatnio zawineli gosci z legalnej demonstracji w Suwałkach odnośnik Szykuje się burzliwy sezon na trybunach i manifestacjach. Nadejdzie czas...
6 sierpnia 2011, 23:02 / sobota
Koledzy po szalu nasz klub oszukuje nas i piłkarzy ...jak zdobyć pierwszą trójkę w takim składzie,bez wzmocnień nie ma szans. Nasza szansa 8 miejsce to byłoby super....wszystkie kluby się wzmacniały a my ? Gdyby Benson był taki dobry cała Europa chciałby mieć w swoich szeregach takiego zawodnika a inni? ...sami małolaci....nie podpisałbym takiego regulaminu ...nie wykonalne....a jak ma zapełnić się stadion? Przykro mi że tyle lat ciężkiej pracy idzie na marne...nikt nie rozlicza pseudo trenera(trenerwybiera piłkarzy w dużej mierze tacy piłkarze jak Hubert, Buzi i Kapsa odeszli przez jedgo osobę) i działaczy...parę milionów złoty wtopione na transfery i płace dla graczy którzy nic nie zagrali (Buval, Sazankou, Cacic.....) a teraz nie mamy ani grosza...nie płacze ....nie smęcę ...tylko myślę racjonalnie ...nie wierzę w bajki tak jak większość ...jedyna szansa że koniunktura nakręcona Euro i nowy stadion przyciągnie kibiców ....jeżeli nie stracimy dystansu w rundzie jesiennej a na Wiosnę będą prawdziwe wzmocnienia....prawda jest taka pierwszy mecz z Groclinem w plecy od kilku lat....później Jaga.....mam nadzieje że z Craxą wymęczymy zwycięstwo na inauguracje stadionu.....trzymam kciuki i życzeń powodzenia...Lechia jest najważniejsza nie działacze...Lechia to My kibice i piłkarze......Tak pisłaem dwa tygodnie temu. Szkoda ale ten sezon walka o utrzymanie. Nawet jak wygramy z Craxą i ŁKSem będzie ciężko. Powiem krótko. Kafar co Probierz. Pycha i brak szacunku do ludzi zawsze się zemści. Jeszcze odpowem koledzy który tak broni Małkowskiego dlaczego grał w kadrze, proste co BOBO Kaczmarek. aaaa

Bóg Honor Ojczyzna
6 sierpnia 2011, 23:03 / sobota
A durnie dalej będą głosować na rudego... Wolności obywatelskie? Po co to komu, zadłużenie? A co mi do tego, podatki? Da się dźwignąć... eh
6 sierpnia 2011, 23:09 / sobota
BHO- każdy kto ma oczy (umysł) szerką otwarty wiedział ze na nic innego nas nie stac jak walka o pozycje w pierwszej "8" , oczywiscie przy duzym szczesciu.
Jak widac poki co szczescie nas omija wiec na razie mozemy powalczyc o 14 pozycje...
Jest bardzo frustrujace wielu kibców LECHII, ktorzy liczyli ze wraz ze skokiem na nowy stadion bedzie skok na jakosciowy wzrost Lechii. Niestety...

TYLKO LECHIA!
6 sierpnia 2011, 23:21 / sobota
Fakt, faktem. Kafar i zarząd odpierdalają manianę, ale nie skreślajmy ich. Zróbmy to po meczu z Cracovią jak już. Benson wszedł i zrobił trochę szumu, do tego to zablokowane uderzenie, gdyby nie to byłaby bramka. Ogólnie to spalony przy golu Razacka był. Deleu dobrze, prawie dobrze. Gdyby nie ta ostatnia akcja i przepuszczenie Seratlica to zanotowałby całkiem niezły występ.

Mam takie pytanie do trenera. Co Pietrowski robi w pierwszym w składzie? Przecież jego "talent" nie eksplodował a to, że jest wychowankiem nie oznacza, że powinien grać na siłę w pierwszym składzie... Jedyny pozytywny transfer póki co to Machaj, który przypomina mi trochę Surmę. Jest waleczny, nie odstawia nogi i ogólnie gra bardzo dobrze co pewnie zauważyliście (parę przerzutów, wolej ze słabszej nogi czy też odbiór piłki)...

Z Cracovią TYLKO ZWYCIĘSTWO!
6 sierpnia 2011, 23:39 / sobota
Co do meczu to normalnie nic sie nie stalo, PO PROSTU BYLO BRAK OSTATNIEGO PODANIA ;-)))))))))))))))))))))
a co do frekwencji na stadionie, to wiecie dlaczego naj blizsze dwa mecze bedzie mozna obejrzec bez slynnej juz KARTY KIBICA???, bo do tej pory nabylo ja az 12860 osob ( dwanascie tysiecy osiemset szescdziesiat ), dane z 05 sierpnia, na pol milionowe miasto-smiech na sali, a raczej na BA!
nigdy z tym TRENEJRO nie dojdziemy w tej lidze do czolowki i nigdy z tym zarzadem nie zapelnimy tego stadionu, obudzcie sie otrzesnijcie sie, przestancie marzyc a spojrzcie realnie na sytuacje jaka obecnie NAS LECHISTOW zastala...
dalszy komentarz zbyteczny
6 sierpnia 2011, 23:48 / sobota
...normalnie to kurwa jakas kpina jest z kibicow, z ludzi ktorzy tem klub odbudowali, z tych ktorzy chodza od wielu lat na Lechie i z tych co poswiecaja niekiedy bardzo wiele zeby dopingowac Lechie na drugim koncu polski, kpina jak skurwysyn i jezeli w najblizszym czasie ktos wladny nie pierdolnie reka w stol to bedziemy mieli najpiekniejszy pierwszoligowy stadion w europie ....

Czy wygrywasz czy nie....
7 sierpnia 2011, 00:24 / niedziela
Biadolicie i tyle ... Po pierwszym meczu na ergo wszyscy inaczej będziemy patrzeć na naszych zawodników i przyszłość klubu ... 3 punkty i odrazu będą inne komentarze ...:) Lechia Pany!!!
7 sierpnia 2011, 00:38 / niedziela
7 sierpnia 2011, 00:49 / niedziela
I WSZYSTKO KURWA W TEMACIE....ZADNE BIADOLICIE....OTWORZ OCZY CHLOPIE...A NA ERGO TO SOBIE MOZESZ DODY POSLUCHAC :)
7 sierpnia 2011, 00:55 / niedziela
dorwałem sie do neta chciałem trochę ponarzekać ale Tomas 73 załatwił komentarz za mnie ;-) nic dodać nic ująć ale i tak nie ma go kto zwolnić bo w sumie to kto rządzi w Lechii ?! Czy ktoś jest w stanie napisać kto mozę wyjeb.ć Kafara, zarząd i radę nadzorczą ? To znaczy kto ma bacik w reku ? tak z ciekawości pytam
7 sierpnia 2011, 01:09 / niedziela
jezeli chodzi o pilkarzy(kow) to niestety nasze gwiazdy m.in. Traore i moj ulubieniec Vucko strasznie obnizyli loty, zreszta jak wiekszosc zawodnikow, cos zle sie dzieje w druzynie niestety, mam nadzieje ze premia za frekwencje nie dotyczy dwoch pierwszych meczow bo jak widzialem kto kupowal dzis bilety na mecz Lechii ze srakowia to moze byc spokojnie 20 tys
7 sierpnia 2011, 03:40 / niedziela
Śmiechu co niemiara. Niektórym marzyła się LM a tu .... dupa. Mi się nie marzyła. Nie marzyła bo wiem , że trenerem Lechii jest cymbał ze styropianem zamiast mózgu. I teraz ukłon w stronę wszystkich gloryfikujących pajacyka kafarka (świadomie z małych literek). Dziękuję Ci cymbale za dwa sezony z nieosiągniętym celem, dziękuję Ci za najpiękniejszy stadion drugiej ligi ... bo tam znajdziemy się na końcu sezonu 2011-2012. Żal i żenada
7 sierpnia 2011, 07:03 / niedziela
co jak co...ale zmiana Kafara na Probierza to chyba nie jest dobry pomysł! juz chyba bedzie ktos lepszy kto ma dobry kontakt z graczami a nie ciagle jakies żale! Myśle że czas Kafarskiego dobiega końca...
7 sierpnia 2011, 08:14 / niedziela
rezink myslenie nie jest twoja dobra strone odpusc sobie:-)
7 sierpnia 2011, 08:15 / niedziela
Dawidowski to absolutny ewenement na klase swiatowa. Napastnik, ktory wiecej lapie zoltych kartek niz oddaje strzalow na bramke przeciwnika, a dobra runda w jego wykonaniu to taka, w ktorej wywalczyl dwa karne. Bak i Vucko maja lepsze statystyki jezeli chodzi o ilosc strzalow i bramek. U nas zawodnik ten gra w podstawowym skladzie i jest kapitanem.
7 sierpnia 2011, 09:09 / niedziela
Płaczcie dalej kibice sukcesu. Jebać wyniki, ważne, że wyjazd udany:)
7 sierpnia 2011, 09:12 / niedziela
No piękna akcja policji PAŃSTWOWEJ. Zawinięcie Starucha po obchodach Powstania Warszawskiego - BEZCENNE.
Idzie to w stronę totalitaryzmu. Coś czuję, że jeszcze przyjdzie odgrzebać powielacze...
Nie wiem czy będzie 14 bezpiecznie na meczu, bo może rudy 102 z rurą od odkurzacza będzie ganiał kiboli?

NIE RÓBCIE POLITYKI - BUDUJCIE WIĘZIENIA!!!
7 sierpnia 2011, 09:24 / niedziela
1945 - gratulacje wyjazdu!!!

Co do gola Franka, to stadiony świata. Dla nas niestety mieli Go w składzie :(
7 sierpnia 2011, 09:29 / niedziela
Opinie po tym meczu można streścić w dwóch słowach ... CAŁA LECHIA.
Przegraliśmy mecz po dobrej grze, będąc zespołem lepszym niż Jaga. Przegraliśmy, bo moim zdaniem w tym zespole brak jest odpowiedniej determinacji, chęci odnoszenia zwycięstw. Taki Bąk w przerwie stwierdził, że remis jest ok i oni tak grali. Zamiast wykorzystać wyjątkową w tym dniu słabość rywala strzelić dwie, trzy bramki i do domu, to my gramy zachowawczo. Niby coś tam próbowaliśmy grać ale ani przez moment nie czułem, że gramy o zwycięstwo.

Nie ma specjalnie co znęcać się nad Małkowskim. Oby dwie bramki w głównej mierze to wina środkowych obrońców. Bąk powinien sobie odpocząć, bo gość od dłuższego czasu dramatycznie obniżył loty.

Osobom, które po dwóch porażkach widzą w Lechii kandydata do spadku, zwalniają Kafara, działaczy, piłkarzy proponuje zająć się jakąś Barceloną, Asseco czy Justyną Kowalczyk. Będziecie i zdrowsi psychicznie i przestaniecie swoim płaczem wkurwiać normalnych ludzi.
7 sierpnia 2011, 09:50 / niedziela
ewidentnie widac ze Lechia jest w tym sezonie slabsza niz w ubieglym. Z Polonia i Jaga zdobywalismy punkty w poprzednim sezonie. Teraz porazki, raczej nie przypadek. Nie rozumiem zupelnie identycznej taktyki stosowanej na meczach Lechii niezaleznie z jakim przeciwnikiem gramy. Przeciez inaczej trzeba grac z druzyna ktora ma sklad silniejszy od nas. A takze inaczej gdy gra sie na wyjezdzie. Lechia gra wszedzie tak samo. Taktyka Lechii jest bardzo czytelna dla przeciwnika, nie ma w niej zadnego elementu zaskoczenia. Caly czas wracam do rozegranego swietnie taktycznie meczu w W-wie z Legia w ubieglym sezonie. Czy nie mozna tak bylo zagrac z Polonia czy Jaga, tym bardziej ze oba mecze byly grane na wyjezdzie. Po co sie maksymalnie odkrywac majas tak slaba obrone? Grajac u siebie coz trzeba atakowac wiec mozna sie narazic na kontry przeciwnika. Przeciez to jest żenujace patrzyc jak przy stanie 1-1 na obronie Lechii jest 2 zawodnikow. A powinno byc ich co najmniej 5, wtedy nie ma mowy by przeciwnik strzelil bramke.
Z tym trenerem ktory nie ma żadnego pomyslu na gre Lechii nie mamy szans.
Przypomne przyklad Slaska z ubieglego sezonu ktory na poczatku sezonu gral bardzo slabo. co spowodowala zmiana trenera wszyscy wiemy-wicemistrzostwo Polski. Zarzad Lechii powinien wzorowac sie na ruchach Slaska z ubieglego sezonu, to moze jeszcze cos z tego wyjdzie.
7 sierpnia 2011, 10:20 / niedziela
Po porzednim sezonie rozgorzala dyskusja co nalezy zmienic. Zmieniono - nic. Dalej gramy bez prawego obroncy. Deleu - piach. Pietrowski powinien grac co najwyzej w Gryfie a nie w Lechii. Dalej nie mamy napastnikow. Dalej ten sam budzet i tylko tylko trener "druzyna grala dobrze tylko zabraklo ost. podania" jest dalej butnym arogantem, ktory nigdy nic nie osiagnal. Zmienily sie cele druzyny na ...wyzsze:)))) oraz wyzsze premie za osiagniecie celow:)))) Moga idioci obiecac 100 mln za mistrzostwo, gdyz nie grozi im wyplata. Za to jest szansa na miejsce 1-3 ale od konca. Gra Lechi jest czytelna nawet dla laikow. Oczywiscie, ze wygramy pare meczow u siebie ale walka o utrzymanie bedzie do konca. Inne druzyny dokonaly wzmocnien, my mamy transfery na poziomie Orkana. Ciekawi mnie najbardziej, co napisza zwolennicy Kafra i spolki, jak uslysza kolejny raz te same tlumaczenia. Puszcze pawia, jak zobacze choc jeden komentarz w stylu: dajmy jeszcze jedna szanse:) lub w przyszlym sezonie bedzie lepiej. Mam nadzieje, ze nast. 3-4 mecze umoczymy i w koncu jakies zmiany beda wymuszone. Szkoda tylko, ze trzeba siegnac dna, aby bylo lepiej :(
7 sierpnia 2011, 10:25 / niedziela
Widze ze kibice na tym forum dziela sie na tych co znecaja sie nad Kafarem i na tych co go bronia i probuja przekonac tych pierwszych pytaniem;
"Nie rozumiecie ze on nie ma srodkow na tansfery?"..
Ja stane miedzy Nimi i sie zapytam:
Jesli nie ma pieniedzy na wzmocnienia i "nie ogarnia tematu" wiec dlaczego sam nie zrezygnuje??.
Prawda jest taka ze Kaszub jest nie do ruszenia, chybaze sam "rzuci recznik ".
(Tak prawde mowiac powinien to zrobic po tamtym sezonie...Dla pozoru, bo przeciez i tak nikt by go nie zwolnił).
Ale jest tez sprawa druga.
Zaden trener "z nazwiskiem " póki co nie przyjdzie, bo przeciez taki Probierz, Urban, czy inny bedzie chcial od razu z milion euro na transfery!
Zaglebie kupilo Urbanowi Malkowskiego i Sernasa za ok 1,5 miliona euro.
U nas poki co z Zablockim nie moga sie rozliczyc z ponad 60 tysiecy zlotych, i sprawa juz lezy w PZPN.(Podpisałes! Płać!)
Ja osobiscie jesli juz mialbym zwalniac Kafarskiego , chcialbym wiedzec KTO PRZYJDZIE na jego miejsce.Za Bobo Kaczmarka na przyklad to ja dziekuje,
Kolejna sprawa.Dlaczego zatrudniono Buchalika kosztem Kapsy????
Podobno nie bylo nas stac na utrzymanie trzech bramkarzy..Na ta chwile i tak utrzymujemy bo Kapsa ma wazny kontrakt.wiec ja zadam pytanie;
Co robi i jaka funkcje pełni brat Surmy??? Jest asystentem asystenta??
Prawda jest taka ze ze jak poleci Kafar to za nim prawdopodobnie caly sztab szkoleniowy z Cyrakiem, Szutem , Gladysiem na czele wiec beda sie trzymac mocno..,
Ja slyszalem co powiedzial Kuchar podczas sparingu z Zawisza:"Bedzie dobrze, nie martwcie sie"..Poczekam, zobacze..
7 sierpnia 2011, 11:01 / niedziela
Ja bym mimo wszystko też poczekał.
Zgodzę się natomiast z Wami, że mamy kłopot na prawej stronie obrony oraz na bramce. Nie chodzi o gola na 2:1, bo był niezły, ale pierwszy był do wybronienia. No a najgorsze wrażenie robią te piąstkowania, niemal zawsze...
Drużyna jest w kijowej sytuacji, bo zagra pod dużą presją i albo sraxe zmiecie, albo moż być różnie...

Nie jest natomiast dla mnie niespodzianką fajna gra Machaja. To jest to! Nadal liczę na Poźniaka, który ma papiery na grę i na Bajcia. Lechia gra ofensywnie, wczoraj to był prawdziwy fight, ale do grania "do przodu" trzeba dokładać bramki. Wczoraj dwóch zabrakło...
7 sierpnia 2011, 11:14 / niedziela
Wczoraj nie pisałem, bo nie byłem pewien czy dobrze słyszę z TV... dziś rano potwierdziłem u źródła.

"Cała Jaga odpowiada:
- Jazda jazda jazda!
- ... "

Piękny wrzut... może tekstu nie znali? :-D

PS: Pozdrowienia i gratulacje dla wszystkich "nieautobusowych" wyjazdowiczów. ;)
7 sierpnia 2011, 11:23 / niedziela
Wrzut na Jagę było sporo. Cała Jaga odpowiada - to było kapitalne:) Gramy u siebie trochę nie na miejscu, ale jakoś przeszło. Jeszcze jedno muszę powiedzieć, jeżdżę na wyjazdy, na różne mecze, ale od kiedy pamiętam to nie było jeszcze takiego szybkiego wypuszczenia nas z sektora gości jak w Białymstoku.
7 sierpnia 2011, 11:35 / niedziela
Machaj to bardzo dobry transfer. Nie spodziewalem sie po nim takiej gry. Koles ma predyspozycje zeby zastapic Surme. Dobry przeglad pola, dobrze ulozona noga. Nie trzyma pilki , potrafi zagrac dluga pilke na nos.Jego strzal z woleja gorsza noga minimalnie niecelny. Bedzie z niego pozytek.
Co do Bensona to wszedl i zrobil wiecej zamieszania niz Dawid w dwoch meczach. Mysle, ze ze srakovia wyjdzie juz w podstawowym. Wedlug mnie dwa pechowo przegrane mecze. Bylismy lepsi na boisku a wyniki do dupy. Vucko bym sie tak nie czepial. To i tak nasz najlepszy defensor , ktory trzyma poziom. Bak troche obnizyl loty i mozliwe, ze nadchodzi czas Kozansa , ktory przed kontuzja przeciez wygryzl ze srodka obrony Huberta.
7 sierpnia 2011, 12:27 / niedziela
1945_, generalnie wpuszczanie i wypuszczanie było bez problemowe.
7 sierpnia 2011, 20:36 / niedziela
Szkoda przegranej, Pietrowski powinien pograc troche w MESIE.
7 sierpnia 2011, 20:50 / niedziela
Kożans na środek za Bąka a Bąk na prawą obronę za Deleu/Pietrowskiego. A tych dwóch osobników wypierdolić z Lechii za wszystkie błędy z zeszłego sezonu i początku tego!
Lechia się rozkręci, wpadną w rytm i zaczną wygrywać (środek tabeli będzie) ale nie wytrzymam kolejnego sezonu na bluzganiu prawych obrońców za dywersję!
8 sierpnia 2011, 20:43 / poniedziałek
o to to to!
Kożansa koniecznie tak ustawić , Lewona do pomocy i dać koniecznie szansę młodym np. Popielarzowi
Dawid najwyżej rezerwa
Buchalik ...dziwna sprawa ( można domniewywać, trema Go zjadała? czy o co chodzi, ktoś coś tu kręci)
i Fred...to na ile minut jest przygotowany?

ps. a słyszeliście, że Zagłębie Sosnowiec, który miał podobne przeboje w historii,jak Lechia, który juz raz odbudował się dzieki kibicom,a którzy nie mogą dogadać sięz szefami klubu, ponownie chce startować od najniższych rozgrywek
10 sierpnia 2011, 22:57 / środa
Dla masochistów... zaczyna się powtórka meczu na CANAL+GOL.
10 sierpnia 2011, 23:07 / środa
Już dziś w dzień się tym katowałem bo też leciało.brrr
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2019. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.010