Gdańsk: wtorek, 31 marca 2020
FORUM
Podstrony:


Puchar Polski 2011-2012

strona 1/15

17 sierpnia 2011, 17:35 / środa
To co, może w tym roku finał..?

Wyniki dotychczasowych rund jak zawsze na 90minut odnośnik

1/16 Finału 20-22 Września
Losowanie zwycięzców pierwszej rundy i ubiegłorocznych uczestników ekstraklasy.
17 sierpnia 2011, 17:36 / środa
Super, super, super !!!!
17 sierpnia 2011, 17:40 / środa
Lepiej odrazu se odpuscic PP niz dopiero w polfinale, chyba że wczesniej Kafarinhio wyleci.
17 sierpnia 2011, 17:46 / środa
Jest możliwość zebyśmy trafili na "ziomków" zza Sopotem w pierwszych rundach??

bo przyznam ze nie bardzo znam sie na zasadach losowań jesli chodzi o PP
17 sierpnia 2011, 17:47 / środa
w 3 rundzie(czyli w drugiej w której będziemy grać) najszybciej, jeśli rzecz jasna mówisz o szparce
17 sierpnia 2011, 17:54 / środa
tak o szpareczce, ale jakos na moje rozumowanie regulaminu wychodzi ze dopiero w 1/8 jest to mozliwe
17 sierpnia 2011, 18:07 / środa
I dobrze myślisz.
17 sierpnia 2011, 18:21 / środa
moze los sie usmiechnie i bedą derby , nawet życzył bym Nam i tym patałachom zeby stalo sie to juz w dalszych rundach 1/4 1/2 :) pełna PGE pewna :)
17 sierpnia 2011, 18:42 / środa
derby na PGE w PP , by sie dzialo
17 sierpnia 2011, 18:57 / środa
No tak bo 3 runda to 1/8 finału. My(jak wszystkie kluby grające w zeszłym sezonie w e-klasie) startujemy od 1/16 czyli 2 rundy. Jak kto woli ;]
18 sierpnia 2011, 13:42 / czwartek
Czyli tak, na kogo możemy trafić..

Rozwój II Katowice 532 km
Flota Świnoujście 364 km
Okocimski KS Brzesko 655 km
Puszcza Niepołomice 637 km
MKS Kluczbork 438 km
Chrobry Głogów 439 km
Limanovia Limanowa 677 km
Ruch Zdzieszowice 561 km
Olimpia Elbląg 61 km
Ruch Radzionków 531 km
OKS 1945 Olsztyn 170 km
Gryf Wejherowo 50 km
Dolcan Ząbki 345 km
Łódzki KS 337 km
Piast Gliwice 545 km
Podbeskidzie Bielsko-Biała 590 km / Resovia 641 km (mecz 23 Sierpnia)

(W nawiasach, szczególnie dla wyjazdowiczów, podałem przybliżone odległości do naszych potencjalnych rywali).

Oczywiście, najlepsze opcje to Wejherowo, Olsztyn lub Elbląg, a nie zadupia w stylu Limanowa czy Zdzieszowic.
18 sierpnia 2011, 13:46 / czwartek
przecież arka tak daleko nie zajdzie,na co wy liczycie
18 sierpnia 2011, 13:59 / czwartek
Zapomniałem o nawiasach :)))
18 sierpnia 2011, 14:34 / czwartek
Najlepszy Stomil albo Olimpia Elbląg. W Wejherowie pewnie mecz bez publiczności.
18 sierpnia 2011, 14:48 / czwartek
Piast, ŁKS, Olimpia, Stomil od najmniej do najbardziej chcianego.
18 sierpnia 2011, 16:56 / czwartek
Olimpia.....niekoniecznie z postojem w Gronowie Elblaskim.
18 sierpnia 2011, 17:09 / czwartek
Sadysta jesteś czarny68 , przypominając o tym postoju w Gronowie Elbląskim. Inna sprawa ,że ci co przez niego przeszli,to już chyba nic bardziej przykrego na wyjazdach nie spotka ich w życiu. W przyszłą środę okaże się co los nam przydzieli.
18 sierpnia 2011, 19:07 / czwartek
a czy przypadkiem w razie wylosowania Olimpii, ten mecz nie odbedzie sie na T29?!
18 sierpnia 2011, 19:15 / czwartek
Przypadkiem w 1/16 gra się zawsze na boisku zespołu z niższej ligi. W wypadku tej samej ligi decyduje pozycja na koniec sezonu.
18 sierpnia 2011, 19:19 / czwartek
dręczycielowi pewnie chodziło o to, że T29 jest zgłoszone jako boisko rezerwowe dla Olimpii, ale z Wartą grali już chyba w Elblagu
18 sierpnia 2011, 19:25 / czwartek
Cyba z tego powodu że na PP nie ma "aż" takich wymogów jak na I ligę dlatego też zagrali w Elblągu. Tak samo Piast zagrał w PP u siebie a w lidze dalej jedzie na wyjazdach.
24 sierpnia 2011, 11:01 / środa
Dziś o godz. 23.00 w studio nSport w Warszawie odbędzie się losowanie par 1/16 finału Pucharu Polski. Transmisję z losowania na żywo przeprowadzą stacje nSport i TVN Turbo.
24 sierpnia 2011, 11:49 / środa
Marzy mi się trafić na śledzi i w dodatku my byśmy byli gospodarzem :D:D
24 sierpnia 2011, 11:51 / środa
tak późno :-( łeeee
24 sierpnia 2011, 22:30 / środa
Będzie gdzieś transmisja w internecie ?
24 sierpnia 2011, 22:33 / środa
Nie ma takiej możliwości trafić na rybie łby w tej fazie, a i gospodarzem też byśmy nie byli. W kolejnej to już tak, ale raz że oni tam nie zagrają, a dwa gospodarz jest losowany.
24 sierpnia 2011, 22:52 / środa
powtarzam pytanie, namierzyl ktos transmisje w necie?
24 sierpnia 2011, 22:54 / środa
Ja już znalazłem .
odnośnik
24 sierpnia 2011, 22:58 / środa
mi na tym linku pokazuje ze kanal wylaczony, dziala Ci dalej?
24 sierpnia 2011, 23:00 / środa
na sopCascie - Channel - 56947
24 sierpnia 2011, 23:00 / środa
tvn turbo
24 sierpnia 2011, 23:01 / środa
Mi działa .
24 sierpnia 2011, 23:04 / środa
Lechia Gdańsk - Limanovia Limanowa
24 sierpnia 2011, 23:04 / środa
Gramy z Limanovą haha ;P
24 sierpnia 2011, 23:04 / środa
co to za klub :D
24 sierpnia 2011, 23:05 / środa
Limanovia Limanowa - Lechia Gdańsk

Olimpia Elbląg - Arka Gdynia
Gryf Wejherowo - Korona Kielce
24 sierpnia 2011, 23:05 / środa
Gdzie to w ogole jest ???
24 sierpnia 2011, 23:05 / środa
Lechia- Limanowa Limanowa ;-) z obecną grą moze pokonamy te "druzynke"
24 sierpnia 2011, 23:05 / środa
To na PGE puńsku z Limanovia Limanowo czy jakoś tak.
24 sierpnia 2011, 23:07 / środa
Mecz na wyjeździe.
24 sierpnia 2011, 23:07 / środa
Limanovia Limanowa :>
24 sierpnia 2011, 23:08 / środa
Sorry na wyjeździe gramy. Już mi się pierdoli.
24 sierpnia 2011, 23:08 / środa
0-0 po dogrywce i w karnych......:)
24 sierpnia 2011, 23:08 / środa
wikipedia mowi ze jest to druzyna grajaca w III lidze małopolsko-świętokrzyskiej.
24 sierpnia 2011, 23:08 / środa
U nich bo niżej występują.A ostatnio oni przegrali z Granatem.Może jak dobrze pójdzie to ich przejdziemy.
24 sierpnia 2011, 23:08 / środa
odnośnik

IV liga małopolska :) kurwa jest szansa na 1/8 !!!
24 sierpnia 2011, 23:09 / środa
To gdzieś koło Nowego Sącza, FC z Nowego targu będzie mógło się popisać.
24 sierpnia 2011, 23:10 / środa
znalazlem na 90minut.pl :)

po 3 meczach 4 pkt ;) 9 miejsce na 16 druzyn po 3 meczach
odnośnik
24 sierpnia 2011, 23:11 / środa
Trafił nam się najdłuższy możliwy wyjazd:) Około 677 km.
24 sierpnia 2011, 23:11 / środa
Strona Limanovi : odnośnik
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2020. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.238