Gdańsk: środa, 23 września 2020
FORUM
Podstrony:


Kafar dzięki, ale... ZOSTAŃ

strona 1/3

27 sierpnia 2011, 21:06 / sobota
W głębi duszy caly czas chcialem zeby Kafarowi dac szansę. Dzis Kafar udowodnił że na tą szansę zasługuje.
27 sierpnia 2011, 21:17 / sobota
Przyznam szczerze, że wchodząc na forum po meczu taki temat przemknął mi przez głowę, ale nie założyłem go, bo już nie raz na własnej skórze się przekonałem, jak takie tematy kończą...

Niemniej jednak - Tomasz Kafarski 100% !!!!!!!!!!

Zawsze miałem do niego taką dziwną sympatię, broniłem go, choć muszę też przyznać, że po ostatnim meczu u siebie mocno zwątpiłem...
27 sierpnia 2011, 21:20 / sobota
Brawo zostałeś założycielem wątku !!! pozdro
27 sierpnia 2011, 21:26 / sobota
Jedno szczęśliwe zwycięstwo i już zaczęły powstawać FC "Mourinho z Kaszub"... Kafarski to największe zło w Lechii i jego trzeba się jak najszybciej pozbyć.

Cytując klasyka "Jego nie można zwolnić, jego trzeba wypier**** dyscyplinarnie".
27 sierpnia 2011, 21:36 / sobota
Jezus.. wszyscy jedziecie na tego KAFARA, ale pokażcie kto ma go zastąpic? Probierz? Tarasiewicz? LUDZIE! Lechia za nich będzie grała jeszce słabiej niż gra.. KAFAR w tej chwili wyciąga maximum z tych piłkarzy, zna ich tyle lat co zna. ŻADEN Probierz, ani TARASIEWICZ nie mieli by tyle czasu by ich poznać !

LECHIA GRA MAXIMUM ILE MOŻE !
27 sierpnia 2011, 21:37 / sobota
Zróbcie flagę Kafarskiemu najlepiej. Adrianek jak czujesz do niego sympatie to może lubisz panów w średnim wieku.
27 sierpnia 2011, 21:38 / sobota
100% poparcia.

Jeszcze nic nie stracone. Dopiero 5ta kolejka, z sezonu na sezon są postępy, transferów mało, ale wzmocnienia są bo sprowadzeni grają w pierwszym składzie. Wszystko idzie git, tylko te pechowe remisy na Baltic Arena...

W każdym razie cytując trojmiasto.pl:
"To pierwszy ligowy sukces gdańszczan nad tym rywalem w Krakowie od 1956 roku! Z rozgrywkami sprzed ponad pół wieku jest jeszcze jedna analogia. I wtedy, i teraz biało-zieloni pierwsze zwycięstwo odnieśli w piątej kolejce. Wówczas rywalizację w ekstraklasie skończyli z brązowym medalem..."

Także spokojnie, Kafar zasłużył na zaufanie...
27 sierpnia 2011, 21:39 / sobota
BioShock ty matole a kogo ty bys chcial zatrudnic w jego miejsce. Uprzejmie cie prosze - wypierdalaj z forum
27 sierpnia 2011, 21:42 / sobota
i zabierz ze soba kretynskiego HjenKKKa
27 sierpnia 2011, 21:42 / sobota
Jedni mają prawo do negatywnej oceny jego pracy, a drudzy do pozytywnej i ja jestem w tej drugiej.

Jak dla mnie Kafar robi co może na tą chwilę z drużyną, i będzie tylko lepiej, i nie twierdzę tego tylko po dzisiejszym meczu, ale tak samo mówiłem po meczu z Groclinem, Białorusią, gorszą częścią Krakowa i ŁKS.

Wiem że 1-2 lata i wypali to w 100%, i jestem gotów na to czekać, tak jak czekałem na powrót do ekstraklasy.
27 sierpnia 2011, 21:44 / sobota
Banda chrupkojadów z prostej.
27 sierpnia 2011, 21:52 / sobota
Chociażby Ulatowski czy Probierz. Zresztą każdy trener, który ma minimalne pojęcie o piłce oraz potrafi wyciągnąć wnioski z porażek będzie lepszy od Kafara. Kafarski to słaby trener i szczytem dla niego powinno być prowadzenie drużyny z 2 ligi.
27 sierpnia 2011, 21:57 / sobota
Ktoś, kto proponuje dla Lechii Probierza, Tarasiewicza, czy Ulatowskiego, to chyba chce żeby Lechia przebiła śledzi w tytule najładniejszego stadionu w 1 lidze. Ogarnijcie.
27 sierpnia 2011, 22:01 / sobota
BioShock faktycznie Ulatowski pokazal w sracovii ile jest wart. O probierzu ktory przez 2 lata pracy zatrudnil w Jadze z 40 zawodnikow (z ktorych moze 5 -6 wzmocnilo ta druzyne a reszte odpalano) . Niestety Lechii nie stac na kupowanie peczkami. Żeby Kafar mógł sobie pozwolic na kupowanie na peczki to pewnie tez mielibysmy tego vice mistrza o ktorym pisales w innym watku zachwalajac tego bufona Michała "Podaje sie do dymisji" Probierza. Zarozumialy i konfliktowy w szatni buc.
27 sierpnia 2011, 22:03 / sobota
Kafarski zasluguje na szacunek. Internetowi napinacze od 55 lat pierwszy raz wygralismy w lidze z Wisla to chyba cos znaczy gramy dobra pilke ale brakuje szczescia Kafarski potrzebuje czasu.
27 sierpnia 2011, 22:05 / sobota
KAFARSKI CZEMU NIE WPUŚCIŁEŚ POŹNIAKA???WON
27 sierpnia 2011, 22:09 / sobota
Wygraliśmy ze słabą Wisłą, to sobie liż Wolski Kafarskiego po stopie przez kolejne 5 lat.

Ten smród wiele razy się zapomniał, sam gadał, że ma wyjebane i nie zależy mu na szacunku kibiców niech wypier.... bo we łbie dawno mu się coś przetrąciło.
27 sierpnia 2011, 22:19 / sobota
Wisla nie byla dzis slaba, moze mieli jeszcze w bani mecz Apoelem ale po pierwszym gwizdku sedziego napewno o tym zapomnieli. " Gra sie tak na ile przeciwnik pozwala". Wisla miala swoje szanse -zabraklo im szczescia i to wszystko, Dzis te szczescie usmiechnelo do Lechii, jak wczesniej wspomniano, Lechia zagrala dobrze taktycznie i nie pozwolila na zbyt wiele. Co do Kafara; po za Lenczykiem nie widze nikogo z polskiego podworka na jego zastepstwo; Jesli zarzad zdecyduje sie wymienic Kafara to sciagnie kogos z za granicy. Ot moje subiektywne zdanie.
27 sierpnia 2011, 22:21 / sobota
Panowie, po co się nawzajem wyzywać, bluzgać, przekonywać jedni drugich, że "Kafar powienien zostać", albo że "Kafar - wyp***". Każdy z nas ma prawo do swojej oceny trenera i nich tak zostanie! Czy ta część kibiców, która nie myśli tak jak druga część musi być przez to "pojebana", "bandą chrupkojadów z prostej", "założycielami FC Kafara" i "dopowłazami zarządu"? Czy jedni w oczach drugich nie mogą być po prostu braćmi po szalu, którzy po prostu mają inne zdanie na jedną kwestię? Przecież wszystkim nam zależy na tym samym - na dobrze LECHII!!! A przecież to oczywiste, że nigdy nie jest tak, żeby na kilka, czy kilkanaście tysięcy osób, wszyscy mieli identyczny pogląd na jakąś sprawę.

PANOWIE - SZANUJMY SIĘ! Bo jak sami nie będziemy się szanować, to inni nie będą nas szanować.

PS. A moje osobiste nastawienie do Kafara nie jest ani hurraoptymistyczne, ani też nie mam zamiaru go wyrzucać z klubu. Moim zdaniem ten krawiec kraje, jak mu materii staje. A to, że funkcję trenera musi łączyć z funkcją dyrektora sportowego, to wydaje mi się, że jest decyzją nie jego samego, ale zarządu, który chce oszczędzić na pracowniku. Bo to nie fizycznie nie jest możliwe, żeby prowadząc treningi, robiąc odprawy, zajmując się zespołem mieć jednocześnie wystarczająco czasu na pracę dyrektora sportowego, którego praca zajmować powinna tan naprawdę kilkanaście godzin w ciągu doby (vide Stan Walckx z Wisły). Zaraz ktoś powie - ale przecież w Anglii są managerowie jak Ferguson, czy Wenger, którzy łączą te obowiązki. G*** prawda. Oni mają zaplecze skautów, którzy podsuwają im gotowych piłkarzy do zespołu. A sir Alex, czy Arsene mówią tylko "ten jest zajebistszy od tamtego" i go biorą.

A za amatorszczyznę zafundowaną przez władze klubu trudno, żeby odpowiadał trener.

Liczę na merytoryczną dyskusję w tej sprawie.
27 sierpnia 2011, 22:41 / sobota
"Kafarski potrzebuje czasu" - kocham to zdanie... Ile on tego czasu potrzebuje? Kolejny zmarnowany rok czy może dwa? W klubie, który ma jakieś ambicje trener z takimi wynikami zostałby już dawno wyrzucony. Zarząd i ci którzy bronią Kafara powinni podać sobie ręce, bo obie te strony mają w dupie wynik sportowy.
27 sierpnia 2011, 22:46 / sobota
Kafar pokazał, że do wygrywania meczów nie potrzebuje ani Nowaka ani Razacka ani Kapsy. Oraz że skład z Pietrowskim może wygrywać. Myślę, że czuje on wielką satysfakcję. Zagrał na nosie wielu adwersarzom. Uparł się jak Kaszub i dopiął swego. Brawo Kafar za ten mecz. Do lidera tylko 5 pkt!
27 sierpnia 2011, 22:46 / sobota
@corney: nie może być na tym forum tak jak piszesz. Po prostu jest pewna banda cymbałów, którzy myślą iż maja monopol na Lechię, na kibicowanie, na doping i że ich zdanie jest jedyne słuszne. Nic tego nie zmieni. Niestety.
Kafar ma wyp... i tyle. Każdy kto uważa inaczej jest pejsem, czerwonym, piknikiem itd itp. Standard - mi już to dynda bo twardogłowia nie uleczysz.
27 sierpnia 2011, 22:49 / sobota
Bioshock, Ty po podaniu nazwisk ulatowskiego i probierza, daj spokój sobie z dyskusją. Po tych dwóch nazwiskach nie masz Nam nic ciekawego do zaoferowania w dyskusji.
27 sierpnia 2011, 23:07 / sobota
ketchup,dlaczego odrazu tak drastycznie?
27 sierpnia 2011, 23:20 / sobota
Z doświadczenia. Naczytałem tu się wystarczająco, aby nazwać rzeczy po imieniu.
27 sierpnia 2011, 23:25 / sobota
Dlaczego innym zabraniasz mowic po imieniu,co mysla?
Wszystkie Twoje zdania przecza sobie.
Czy uwazasz,ze masz wylacznosc?
Inni nie moga wyzywac,a Ty co robisz?
27 sierpnia 2011, 23:29 / sobota
A niech sobie piszą co chcą i mają swoje zdanie.
Ja właśnie wyzwałem tych co nie pozwalają innym mieć swojego zdania. Ten nasz forumowy Ciemnogórd.

Czy ja gdzieś napisałem, że jak komuś się Kafar nie podoba to znaczy, że jest cymbałem? Ja napisałem, że cymbałem jest ten, kto uważa, że każdy "za Kafarem" jest ... i tu można wymieniać różne inwektywy.
27 sierpnia 2011, 23:41 / sobota
dręczyciel - wiadomo, że dokonania Probierza (2 miejsce w lidze + wygrana w PP + wygrana w SPP) to nic w porównaniu do osiągnięć Kafara (2x niewykonany plan minimum + sprzedanie PP z jagą), ale jednak myślę że warto dać szansę byłemu trenerowi jagi, zwłaszcza że gorzej być już nie może.
27 sierpnia 2011, 23:53 / sobota
Osobiście nie lubię Kafarskiego za jego wypowiedzi w mediach i podejście do młodzieży i kibiców. Chciałbym żeby wyp******** z Lechii czym prędzej... ALE .. no właśnie jest to ALE.. ale kto miałby go zastąpić?

Moim zdaniem kaszub powinien zostać do końca sezonu, bo i tak nowy trener nie zdziała cudów (chyba, że nazywa się Orest Lenczyk). Po sezonie rozliczy się Kafara i zobaczy czy cel czyli awans do europejskich pucharów zostanie osiągnięty w co śmiem wątpić niestety patrząc na naszych grajków. Po sezonie Kafar aut i nowy, porządny trener, który zacznie pracę od razu po sezonie, wtedy też bedzie miał czas na poznanie zespołu i zbudowanie silnej, kompletnej drużyny.Ważne jest też to, żeby nowy trener nie udawał Fergusona tak jak nasz Murinho z kaszub...

I teraz najważniejsza kwestia: Żeby do tego nie doszło potrzeba nam przede wszystkim PORZĄDNEGO DYREKTORA SPORTOWEGO, takie chociażby jak Pan Stan Valxxxxx jakoś tam z Wisły Kraków, który będzie potrafił ściągnąć poważnych grajków do naszego kochenego klubu. Amen.
28 sierpnia 2011, 00:29 / niedziela
Nadal uwazam trzeba rozliczyc wszystkich , Wlasciciela , Zarzad i Trenero-Dyrektora sportowego za polityke transferowa. Bo wydaje mi sie jako KIBICE LG mamo prawo wiedziec w jakim kierunku idziemy , bo jesli szumnie glosimy walke o puchary to sorki ale trzeba sypnac kasa na jakies wzmocnienia ( nie mowie tu zaraz o Messim, ale o realistycznych wzmocnieniach) ale jesli nie ma na to kasy to niech nie sciemniaja i powiedza : nie mamy na to kasy i walczymy o utrzymanie w ekstraklasie . To powiem wam ze wtedy naprawde bede sie cieszyl z remisu z lks i sracovia, ale skoro mamy inne cele to mam prawo miec obawy bo wedlug mnie to albo nie ma kasy na wzmocnienia albo "wspolpraca na linii Dyrektor sportowy a Trener cos szwankuje" i dodalbym tu jeszcze pytanie dotyczace wspolpracy ogloszonej wielkim sukcesem ze Sportvife i naszymi skautami ??? I oto mam zal do Kafara.
Napewno dzis moge powiedzie Szacun Chlopaki za pierwsze zwyciestwo w tym sezonie, ale (moim zadaniem oczywiscie) np Malkowski nie byl zbyt pewnym punktem druzyny zwlaszcza w pierwszej polowie i nasza obrona nadal lekko dziurawa, choc drugi mecz Janickiego na plus a nie wydaje wam sie ze ze Kafar powinien nadal intensywnie myslec o wzmocnieniu sily ognia ?
To takie moje luzne przemyslenia choc po dzisiejszym meczu napewno w lepszym nastroju

Pozdrowienia z manchester dla wszystkich KIBICOW LG
28 sierpnia 2011, 00:43 / niedziela
Niewiem czy jest się z czego cieszyć i chwalic Kafara za typowy antyfutbol... to tak jak chwalic obrone za gre 10 obrońcami... mimo fatalnego stylu 3 pkt cieszą. Dla mnie osobiscie to o wiele za mało po błamażach na PGE. Licząc to zwyciestwo powinnismy teraz mieć minimum 9 pkt...
28 sierpnia 2011, 01:08 / niedziela
Wpis został usunięty ze względu na złamanie regulaminu forum.
28 sierpnia 2011, 01:24 / niedziela
amika
28 sierpnia 2011, 02:13 / niedziela
KAFAR NIE MA JUZ DLA CIEBIWE MIEJSCA
28 sierpnia 2011, 08:48 / niedziela
Wpis został usunięty ze względu na złamanie regulaminu forum.
28 sierpnia 2011, 08:52 / niedziela
E biszoki czy jakieś tam hjenki - chciałbym zauważyć że temat "Kafar dzięki ale odejdź" jest pod innym linkiem - tam wyrzucajcie swoje żale na treneiro.
Chłopaki założyli sobie temat do wychwalania Kafara - ich święte prawo do posiadania odmiennego zdania i innego punktu widzenia. Tak jak Wasze do jebania Kafara w osobnym wątku ...
I czy wpierdalają chrupki na prostej czy są długoletnimi kibicami LG nigdy w 100% się nie dowiecie, a takie teksty świadczą tylko o Waszym poziomie gównażerii.

PAJACE !

AVE LECHIA !!!
28 sierpnia 2011, 19:42 / niedziela
Podobała mi się wypowiedź Małego-Małeckiego po meczu. Szkoda, że w Lechii nie znalazł się zawodnik, który potrafiłby powiedzieć po meczu z ŁKS-em kilku "ciepłych" słów: piknikom, czerwonym, pejsom itp. (to dla Ciebie Koncentracyjny POMID+przyprawy). ;)
28 sierpnia 2011, 21:35 / niedziela
Człowiek uczy sie na błędach i myśle że,Kafar wyciąga wnioski. powoli ale wyciąga. niech zostanie do końca sezonu.później sie wypowiem.

LECHIA KLUBEM NASZYCH SERC
28 sierpnia 2011, 21:56 / niedziela
To fakt ze wyciagnal wnioski( mam taka nadzieje ). Chociaz jednak wydaje mi sie, ze nie tyle wyciagnal wnioski, co zagral tak z koniecznosci ( brak pilkarzy ). I nagle okazalo sie ze granie 4-3-3 nie jest jedyna opcja na swiecie. Maly kredycik zaufania odw mnie ma. Ale taki ciputenki
28 sierpnia 2011, 22:15 / niedziela
Jedna fartowna wygrana, a to już peany, że Kafar wnioski wyciąga... Haha mógł wyciągnąć z PP i dwóch spierdolonych sezonów.

Ma cel jasno postawiony - Lechia w pucharach. Żeby to osiągnąć Lechia nagle musi zacząć wygrywać już od teraz. Z górnikiem 3pkt, w Kielcach 3 pkt, czy tak będzie? Hmmm...
28 sierpnia 2011, 22:20 / niedziela
nie bo kurwa Probierz przyjdzie i co myslisz ze beda wygrywac mecz za meczem idz lepiej spac niz masz stekac. gdzie są ci co pierdolili ze piłkarze graja zeby zwolnic Kafara.Po wygranym meczu wzniesli by go do góry?
28 sierpnia 2011, 22:23 / niedziela
Nie unoś się wtw, bo ci żyłka pierdząca pójdzie. A Kafar... Cóż, wciąż jesteśmy w ogonie.
28 sierpnia 2011, 22:26 / niedziela
...Panowie, wracajac do meczu z LKSem - zespol wygwizdany, pomimo calkiem niezlej gry, kilku zajebistych strzalach i akcjach. Pamietacie ostatnie derby? Lechia nie grala nic przez 90 minut, oddala dwa lipce strzaly i wszyscy nosilismy ich na rekach...

Porownujac Lechie z zeszlego sezonu i teraz, to ja jestem prawie pewien, ze to jest wlasnie ten sezon. Pomozmy im sie rozpedzic, zeby nie bylo tak, ze mamy lidera jesienia i doly wiosna..

Lechia!
28 sierpnia 2011, 22:31 / niedziela
Te gwizdy to im chyba tylko na dobre mogą wyjść. Niech się kurwa wezmą do roboty i nie przynoszą wstydu na takim stadionie. Mecz z Górnikiem to najlepsza okazja. Choćby się mieli zesrać w gacie, mają wygrać. Mają pensje uzależnione od frekwy, a jestem prawie pewien, że przez te ich wyczyny u siebie spadnie trochę znowu.
28 sierpnia 2011, 23:21 / niedziela
Dopiero w meczu z Górnikiem okaże się, czy Kafar wyciąga wnioski. Jeśli powróci do ustawienia 4-3-3 to będzie znaczyło tylko tyle, że dalej brnie w gównie które toczył do meczu z Wisłą i tych wniosków nie wyciągnął i wyciągać nie zamierza. Każdy widział jak do tej pory wyglądała gra 4-3-3, a jak wyglądała gra 4-4-2 w meczu z Wisłą. Żeby uniknąć pieprzenia, że Kafar zmienił taktykę celowo na mecz z Wisłą dodam tylko tyle, że grając 4-3-3, przy kontuzji napastnika gralibyśmy dodatkowo 1 pomocnikiem w napadzie, a spójrzcie sobie na ławkę kto był w obwodzie. Kafar musiał zmienić taktykę, a to faktycznie świadczy o tym, że zdawał sobie sprawę z tego, że nie może grac 3 napadami w tym meczu, bo w razie kontuzji któregoś z nich tylko pogorszy sytuację. Chociaż moim zdaniem ze zmianami dał dupy... o ile zmiana Machaja była jednak uzasadniona, o tyle zejście Wiśni i Wani było nieporozumieniem...

Swoją drogą myślałem, że Deleu z Pietrowskim gra największy piach w lidze, jednak Diaz przebił ich o 3 klasy najmniej.

Mecz z Górnikiem będzie meczem prawdy na czym stoimy po hurraoptymiźmie z meczu z Wisłą, ale coś czuje, że piewcy (chwilowego) sukcesu Kafara zostaną szybko sprowadzeni na ziemię, bo Górnik w tym sezonie pokazał już parę razy, że gra ambitnie i do końca, a to może wystarczyć w razie powrotu do 4-3-3. Tym bardziej, że dosyć pewnie pokonał u siebie rozpędzoną Amikę.

Jeśli jednak z Górnikiem wtopimy i to bezdyskusyjnie to postawiłbym jednak Kafarowi ultimatum, w następnych 3 meczach po Górniku minimum 5 pkt albo wypad. Będzie to już praktycznie połowa rundy jesiennej, a jeśli chcemy coś w tym sezonie jeszcze osiągnąć to będzie to ostatni dzwonek na zdecydowane ruchy na ławce trenerskiej.
29 sierpnia 2011, 00:13 / poniedziałek
zgadzam sie z Simkiem - Mecz z Górnikiem da nam jakiś obraz sytauacji , bo po meczu z Wisłą, jest wiecej znaków zapytania niz przed meczem.
Po pierwsze - Czy faktycznie Kafar zaczął myslec na taktyką i ustawiac drużyne pod przeciwnika, a nie forsował swoją mantrę ze "przy każdy przeciwniku chcemy grać swoje"?
Po drugie - czy zmiana ustawienia na 4-4-2 to wynik tylko kontuzji czy jednak błysk intelektu trenera?
Po trzecie - Czy Kafar zauważył ze Fortepian w pomocy jest dwa razy lepszy niż na boku obrony (gdzie nie jest nic lepszy od przeciętnego Andriusa)?

Mecz z Górnikiem powinien nam dac odpowiedzi na powyższe pytania.
Co do wymiany trenera - to ze ktoś chce zmiany trenera, to nie oznacza ze zaraz ma podac nazwisko nastepcy. Ludzie w ten sposób protestują, przeciwko temu ze zostaje w tej zaprzepaszczona szansa, aby Lechia zrobiła w tym sezonie ostatni skok jakosciowy ku najwyższym miejscom na krajowym podwórku.
Tymczasem jesteśmy karmieni przez trenera/dyr sportowego i Zarząd jakimiś czerstwymi gadkami ze bedziemy walczyć o puchary, ze kadra jest wystarczająca.
A potem czytam tutaj, ze Kafar jest dobry bo wyciska z tego co sie da, ze to nie jego wina ze jest dyr sportowym tylko to skąpstwo klubu. A kto mówił ze ma wystarczającą kadrę?
Przykład niekonsekwencji to Bodul - był potrzebny, juz miał podpisywać kontrakt i uciekł, ale w jego miejsce nie pojawiło sie żadne nowe nazwisko, a po tym Kafar mówi ze nie potrzebuje wzmocnień. To był potrzebny wysoki napastnik czy nie???

Cieszę sie ze zwycięstwa i mam nadzieje na progres w grze i w tabeli, jednak mimo wszystko jakoś ciężko mi patrzec na to przez różowe (sic!) okulary.

TYLKO LECHIA!
29 sierpnia 2011, 02:46 / poniedziałek
sorry, ale większość waszych wpisów tutaj zakrawa na hipokryzję.
29 sierpnia 2011, 12:04 / poniedziałek
Chyba nikt nie ma wątpliwości, że Kafar to nasz człowiek. W tej chwili chodzi tylko o to, żeby tempo jego nauki było wyższe niż tempo postępu organizacyjno-biznesowego naszej Lechii, a przynajmniej całej ligi. Poza tym, witam i pozdrawiam śledzących forum, jest to mój pierwszy wpis.
29 sierpnia 2011, 12:59 / poniedziałek
A ja dalej twierdzę, że koleś się już wypalił i nic dobrego z niego nie będzie.
29 sierpnia 2011, 13:41 / poniedziałek
ciekawe czy menagier Arsenalu straci prace po porażce 8-2 z Utd :) albo czy młody Szczesny usiądzie na ławce... :) wstrzymajcie sie. od razu Rzymu nie zbudowano. Wole naszego Kafarskiego niż jakiś Michniewiczów, Probierzy czy misków Zielińskich. facet sie jeszcze uczy ale trzeba dać mu troche czasu. czasami jest słabiej czasami lepiej ale jego praca da jeszcze nam dużo radości
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2020. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.013