Gdańsk: czwartek, 18 lipca 2019
FORUM
Podstrony:


LECHIA GDAŃSK - GKS Bełchatów 30.09.11 g. 20:30

strona 2/8

27 września 2011, 17:41 / wtorek
rekin właź na tego linka odnośnik

masz tu ten voucher i drukuj do bólu :)
27 września 2011, 17:56 / wtorek
Dziekuje :)
27 września 2011, 17:58 / wtorek
Nie będą się czepiać jak będzie czarno-biały?
27 września 2011, 18:10 / wtorek
Nie mogli ogłosić, że wszyscy oprócz posiadaczy kk mają wstęp za zeta?
27 września 2011, 19:03 / wtorek
trzczy...to chyba tak nie jest...osoba co jest wbazie że była na meczu na pge nie kupi za 1zł. Wydaje mi się że kupując bilet ( jako nowa osoba ) i tak robią pesele i fote ( w myśl ustawy ), Chyba że się mylę , bo karnecik jest od zawsze:)
27 września 2011, 19:14 / wtorek
Aaaa... więc to jest nie dla ignorantów, tylko dla mega ignorantów :-) Grunt to zaszczepić bakcyla.
27 września 2011, 20:36 / wtorek
Ja tylko chciałem powiedzieć, ze kocham Lechie. To wszystko. Znowu pije, bo chce zapomnieć o sobotniej porażce ktora nastapi. Zaczynam zapominać już dzisiaj. Ale wiem ze tak musi być, dla dobra wszystkich.
27 września 2011, 20:55 / wtorek
Puchar Polski:
Podbeskidzie - Bełchatów 3:0

zapowiada się ciężki mecz w piątek - oby ostatni Kafara jak nie wygramy
heh
27 września 2011, 21:08 / wtorek
kosowski czerwona, zewa nic nie zagra i 4:0 a i tak Kafar poleci :D
27 września 2011, 21:24 / wtorek
jest sprzedane 7900 , moze dzieki biletom za zeta dopijemy do 10 tys, zarzad niech dalej broni Kafara powodzenia ...
27 września 2011, 21:27 / wtorek
swoje na pewno "dopijemy", ale mialo byc "dobijemy" ;-)
27 września 2011, 22:42 / wtorek
Malcolm, ktoś tu wyżej pisał, że 23 września było sprzedane prawie 11 tys. więc chyba znowu liczysz po swojemu? :)
27 września 2011, 22:57 / wtorek
No właśnie też zwróciłem na to uwagę, że u Malcolma zawsze zaniżona ilość
27 września 2011, 23:05 / wtorek
jak zawsze liczę po "swojemu", ale 10 tys to była przesada liczyłem przy tym info
i było 6,5 tys "po mojemu", do tej pory wszystkie przelewy i karty powinne dawno spłynąć ale do tej liczby jeszcze daleko :-(
Ostatnio specjalnie przed meczem liczyłem "po mojemu" i na 3 godz przed roznica była ok 1500 przy koncowym 18,5 tys czyli jakies 8%
Od wczoraj poszło 800 miejsc to 10tys na bank peknie, moze sie myle ale poniedzialkowe mecze moga u nas miec wieksza frekwencje niz piatkowe, bo jest caly weekend na kupno biletow ...
27 września 2011, 23:33 / wtorek
A tu jest cały tydzień na zrobienie tego.Najgorsze jest to że ludzie nie myślą.Rozumiem że jak ktoś pracuje i nie da rady się wyrwać po bilet ale przecież może tej osobie ktoś kupić.Zamiast mieć pozałatwiane wszystko dzień wcześniej to ludzie przychodzą przed meczem że będą kasy wolne i na spokojnie się kupi.I niestety to jest błąd bo wielu myśli podobnie :).

Mam nadzieję że Ci co chcą obejrzeć mecz nie będą stali do 70 minuty tak jak to było ostatnim razem i wszystko szybciej ogarną.
27 września 2011, 23:48 / wtorek
Wygramy 3-0 i bramki strzelą Tadzik i Traore, albo Buzi pokaże Kafarowi ,że nie tylko Bąk gra dobrze w naszej lidze :):). Po wstrząsie w naszym zespole , który tak naprawdę nie nastąpił liczę na to , że grajkowie staną na wysokości i pokażą "klasę". A Kafar ? to marionetka bez honoru i pomysłu.

Lechia to my - nie grajkowie i Kafar pokażmy się w dużej liczbie i powiedzmy co sądzimy o "wstrząsie".
28 września 2011, 09:37 / środa
malcolm jest nireformowalny jak Kafar
28 września 2011, 09:40 / środa
"Mam nadzieję że Ci co chcą obejrzeć mecz nie będą stali do 70 minuty tak jak to było ostatnim razem i wszystko szybciej ogarną."

Na kasach jest info, że w dniu meczu są otwarte tylko do końca pierwszej połowy.
28 września 2011, 09:46 / środa
Lecz ja zdecydowanie wole tu Herr Malcolma i jego obliczenia-przeliczenia, niz na boisku nie udolnego, marionetkowego, pociaganego za sznureczki w kazda strone jak zawieje, skaszubialego do szpiku kosci, upartego, nie reformowalnego, nie dostepnego na rozne rozwiazania, koszmarnie nadetego, bufonowatego a zarazem zasciankowego Kafara!!!
dosc miernocie i apatii
TYLKO LECHIA, WIELKA LECHIA!
28 września 2011, 10:58 / środa
Nie wiedziałem, że "miszcz taktyki" ma aż tyle przydomków hehe, dobre dobre:)
28 września 2011, 16:07 / środa
no i w piatek będzie pewnie kołyska dla Kafara :)
28 września 2011, 16:32 / środa
Olo kołyskę mu zrobi Buzała.
28 września 2011, 16:32 / środa
Jeśli Buzała ją zrobi to tak.
28 września 2011, 20:24 / środa
Sprzedano biletów i karnetów 13.933 (od wczoraj ponad 2,5 tys.)
28 września 2011, 20:53 / środa
Sprzedanych jest ok. 9400 biletów i karnetów.
28 września 2011, 20:58 / środa
to się zdecydujcie:]
28 września 2011, 21:00 / środa
Jesli frekwencja dobije do tej z meczu z Górnikiem to bedzie sukces. Sukcesem bedzie też zdobycie jakiś punktów.Ciekawe jak bedzie wyglądało zaangażowanie grajków, mam nadzieje ze ze strachu przed nami bedą sie ruszać żwawiej niz w B-B.
Mam nadzieje ze w Bełchatowie nie zagra Nowak, a na ostanie 3 minuty wejdzie Buzi, ale chyba nie sprawi nam przykrosci (nie należałem do "jeżdzacych" po nim i uważam ze Paweł jest lepszy od Sazankowa, Bensona oraz Dawida).

TYLKO LECHIA!
28 września 2011, 21:01 / środa
Nie wiem jak to liczysz? (powinno się odjąć od 34.248 ilość wolnych miejsc - przed godziną było dokładnie wolnych 20.315)
28 września 2011, 21:05 / środa
eMpe liczy dobrze :) poza tym zawsze jak podawał to jego liczba byla najblizsza prawdy :)
28 września 2011, 21:07 / środa
Cygnus, Buzi jest lepszy od tej trójki razem wziętej.
28 września 2011, 21:09 / środa
W poprzednich "liczeniach" empe był najbliżej:) potwierdzam;)
28 września 2011, 21:37 / środa
Od pierwszego dnia sprzedaży biletów na mecz z Bełchatowem ,do chwili obecnej sprzedano 4200 biletów plus 5200 karnetów .
28 września 2011, 23:33 / środa
Buzi mówi, że nie będzie mieć litości

odnośnik
29 września 2011, 07:13 / czwartek
Witam, zapowiada się dość ciekawy mecz. Lechia powinna wygrać, w nogach zawodników jest przyszłość ich trenera......i swoja również.
Oby ich presja nie zabiła...
29 września 2011, 07:16 / czwartek
Witam, zapowiada się dość ciekawy mecz. Lechia powinna wygrać, w nogach zawodników jest przyszłość ich trenera......i swoja również.
Oby ich presja nie zablokowała...
29 września 2011, 07:22 / czwartek
Witam, przepraszam za podwójne dodanie wpisu.
29 września 2011, 07:41 / czwartek
Paweł pozostanie w mej pamięci jako ten który ZAWSZE bił się o każdą, najbardziej nawet przegraną już piłkę,
teraz takiego u nas nie ma, a szkoda

po tym co obecnie jest grane w Lechii, "trochę" naciągając można pokusić się o postawienie pytania: czy cała drużyna Lechii w tym sezonie we wszystkich meczach przebiegła tyle kilometrów ile w jednym meczu robił Buzi ?

odpowiedź: pewnie nie,
jednak samo postawienie takiego pytania wbrew poorom aż takie wzięte z księżyca nie jest,
29 września 2011, 08:41 / czwartek
Myślę, że propo biegania w meczu to wystarczy sięgnąć w statystyki meczowe. A co do Buziego to ja zapamiętam jego machanie rękami po każdej sp.... akcji.
29 września 2011, 10:05 / czwartek
Buzi nie bedzie miał litości.. Bójcie się Ci, co macie miejca w narożnikach boiska, lub Ci na wyższych kondygnacjach stadionu, juz nad siatką ochronną.
29 września 2011, 10:15 / czwartek
Mirku jak do swoich danych doliczysz karnety zakupione wcześniej, wtedy wyjdzie Ci liczba podawana przez Empe. I tak uwazam ze 15 tys osob na Belchatow to niezly wynik, zwazywszy na wyniki ostatnie. Do piątku
29 września 2011, 10:50 / czwartek
Najgorsze jest to, że słabo sprzedają się bilety na sektory dopingowe... One powinny zapełnić się w pierwszej kolejności.
29 września 2011, 10:53 / czwartek
boldi już się nudny robisz z tym jebaniem Buziego.
zamknij mordę łaskawie internetowy szczekaczu.
29 września 2011, 10:58 / czwartek
ojj,zabolało:)
29 września 2011, 11:01 / czwartek
Mam taki pomysł marketingowy. Powinien być oficjalny licznik sprzedanych biletów. Powinna być strona internetowa z licznikiem, na której jest napisane np. : DO 20 000 SPRZEDANYCH BILETÓW BRAKUJE 5 232 BILETÓW.

Ta liczba powinna się zmieniać na bieżąco. Czyli pani na Wyspie Lechii sprzedaje bilecik, a liczba już się zmienia o 1 do góry.

Poza tym Radio Gdańsk i np. Trójka powinny co jakiś cza podawać, ile brakuje do sprzedania 20 000 biletów. Każda strona internetowa o Lechii powinna mieć małe okienko z w górnym rogu z liczbą brakujących biletów do 20 000 na czerwono. No i liczniki powinny być też na mieście.

Ja to mam pomysły!
29 września 2011, 11:29 / czwartek
WITAM!!!
Po primo trzczy, TY to brachu masz pomysly:-)))
A po due: ja jako JA, szanuje, szanowalem i bede szanowal Bziego, on byl LECHISTA, mimo zoltych trzewikow i paru slabszych dni, on byl walczakiem, no i po tercio, BUZI to BUZI WROCIL Z TARCZA ze sledziowni po wygranej kolejnej w derbach Extraligi i jego golu!!!
Za to ma u nie dozgonna pamiec i szacun, co jak co ale wygrana tam bez naszych kibicow ze sledziami to jest wyczyn godny pamieci...
jesli tu nam strzeli, nie bede mial mu zazle...to zarzad pozbyl sie BUZIEGO, on czul sie LECHISTA i mysle, ze nadal cos tam ma w serduszku...
to tyle i badzmy dobrej mysli...
29 września 2011, 12:10 / czwartek
Jak co kolejke podaje moj sklad na mecz :)

Buchalik - K.Bak,Janicki,Vucko,Airapetian - Machaj,Surma,Wisniewski - Traore, Tadic, Lukjanovs

Z lawki napewno Nowak wejdzie choc wolalbym go od poczatku ale malo prawdopodobne ze go wystawi w pierwszym.

To jest moj sklad a jaki bedzie naprawde to sie dowiem za kilka godzin :)

TYLKO LECHIA !
29 września 2011, 12:22 / czwartek
danziger_666 w stu procentach Cie popieram.
Buzi był jaki był, no ale nie każdy rodzi się Messim czy Ronaldo. Ważne, że przynajmniej zostawiał kawał serca na boisku ( nie to co obecne wkłady do koszulek) i zapewnił nam trochę radości. Dlatego też jutro warto by okazać mu trochę szacunku.
29 września 2011, 12:34 / czwartek
Zastanawiał się ktoś z was czy mecz przypadkiem nie będzie ustawiony na remis?

W końcu przyjeźdza drużyna sponsora nazwy stadionu, dzięki której to cudo wogóle jest w stanie egzystować i na pewno nie chciałaby aby PGE GKS Bełchatów dostał wpierdol na PGE Arenie, przecież grają prawie jak u siebie, a i kolorystyka stadionu też bilska barwom torfiarzy ;)

Mój typ 1:1 (najpierw my potem oni)

Patrząc na naszych super napastników zaczynam się bić w pierś, co do oceny Pediego (być może faktycznie Bobo miał rację)

Muszę również z przerażeniem stwierdzić, że brakuję mi w Lechii Buzały i Kaczmarka (tego sprzed zatok) :)
29 września 2011, 12:40 / czwartek
Ty sam jesteś ustawiony na remis.
29 września 2011, 12:44 / czwartek
Nicki sie Boldiemu zmieniaja, nienawisc do Buziego zostaje :D
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2019. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.011