Gdańsk: poniedziałek, 23 września 2019
FORUM
Podstrony:


Lechia Gdańsk- Amica POZnań 22.10.2011.godz.18

strona 4/9

21 października 2011, 18:52 / piątek
trafiłem teraz w sumie pierwszy raz na strone poznaniaków lechpoznan.com , i musze przyznać, że Nasze strony to im do piet nie dorastaja.. ilosc artykułów, wywiadów, nawet opis stadionu - chciałbym takiej stronki dla Lechii. Była Nią kiedyś Lechia.net , jeszcze przed atakiem internetowych pedałów z elany, teraz niestety w wiekszosc jest to powielanie znalezionych materiałów gdzie indziej
21 października 2011, 20:02 / piątek
Prywatnie do "may" i do "HjeneKKK" dotyczy moich wypowiedzi na temat Gładysia. To żaden uraz, atak czy uprzedzenie do osoby Gładysia. Gdyby był dobrym trenerem bramkarzy nie pisnąłbym ani słowa. Nie byłem nigdy bramkarzem. Jednak szkolenie bramkarzy w Lechii kuleje. Żaden, podkreślam żaden z bramkarzy nie umie grać na przedpolu (jak grać - pokazał Tomaszewski na Wembley, patrzeć i uczyć się !!!!!). Ile Lechia bramek traciła, bądź traci po stałych fragmentach gry (rzuty wolne i rożne). Wyjście do dośrodkowanie któregokolwiek z bramkarzy wywołuje drżenie serca na trybunach. Jeśli tego nie potrafią bramkarze tzn nie uczy ich tego trener bo ....sam tego nie umie.Nie może nauczyć ( pokazać) czegoś co jemu jako bramkarzowi było całkowicie obce!!!
Nie znosi też krytyki - zdrowej krytyki to w sprawie usunięcia z drużyny Mateusza. Każdy może mieć swoje zdanie na tę kwestię ale nie napisałbym do nikogo nie .... .
Bo to jest smarkateria Panie "HjeneKKK".
21 października 2011, 20:03 / piątek
odnośnik

jak Miło Meczyk na Tragutta ;)
21 października 2011, 20:08 / piątek
he he
To jak się te 66 tysięcy ludzi pomieści,co już- wg bacznych obserwatorów z forum- zakupiło bilety?!
21 października 2011, 20:08 / piątek
Na chwile obecna biletow sprzedanych (z kibicami gosci) 20 tys dane z godziny 20 czasu polskiego
21 października 2011, 20:16 / piątek
Do luk
Możesz mi powiedzieć skąd masz takie info ? :)
21 października 2011, 20:30 / piątek
widze ze niektórych jara tylko ile biletów sprzedanych co to za bzdura czy tyle czy ile skąd info ile lecha itp ite sre na godzine 20-28 lecha 40 autokarów 2 łodzie podwodne 4 nyski 2 żuki i 18 polonezów czyli jakie ponad 2 koła hahah
21 października 2011, 20:32 / piątek
Licze bilety bardzo dokladnie. Pewnego dnia kolega podal ilosc miejsc na danych sektorach mozesz ja znalezc na watku baltic arena strona 60.Wszystko co musisz zrobic to odejmowac wolna ilosc miejsc od ilosci miejsc ogolnej na danym sektoze.Licze bilety na kazdy mecz, nie pomylilem sie jeszcze bardziej niz kilkaset miejsc na dany mecz.Szacuje ze jutro zasiadzie na trybunach okolo 24-25 tys ludzi.Wszystko w zaleznosci od ilosci kibicow w naszych fan clubach-jakie bedzie zainteresowanie.
pozdrawiam z emigracji
21 października 2011, 21:30 / piątek
A bilety na parking będą sprzedawane jutro tylko do 15:00. Już widze jak nie którym ciśnienie przed meczem skoczy. A jak klub obłowi się na tych sprzedanych już hoho.
21 października 2011, 21:43 / piątek
22 października 2011, 00:51 / sobota
aeaeao, jebać KKS, Amica Wronki kurwą jest
22 października 2011, 01:56 / sobota
widzę że u kolegi piątek wieczór się udziela %%%% :)
22 października 2011, 08:21 / sobota
Ile sprzedano miejsc parkingowych?? Bo nie wiem czy sie z buta wybrac czy autem :)))))
22 października 2011, 08:25 / sobota
jak powiedział przed chwilą rzecznik Lechii na antenie Radia Gdańsk osób uprawnionych do wejścia na stadion do wczorajszego wieczora było 21 tysięcy.
Raczej nie źle .
22 października 2011, 09:04 / sobota
Witam. Panowie mam pytanie. Wygrałem bilet przez sport.pl i jest on gdzie w redakcji do odbioru ale ja nie jestem z gdańska i po prostu nie znajdę tej redakcji żeby go odebrać. Czy będę mógł zamówić bilet przez internet??
22 października 2011, 09:45 / sobota
no będziesz mógł, czemu niby nie
22 października 2011, 09:46 / sobota
To można więcej niż jeden bilet na swoje nazwisko mieć??
22 października 2011, 10:07 / sobota
ty kurwa gląbie. Lechia z dużej. po drugie wszystkie konkursy związane z biletami sa tylko dla posiadaczy kart kibiców
22 października 2011, 10:08 / sobota
ty kurwa głąbie posiadam kartę kibica!!!
22 października 2011, 10:14 / sobota
Wnioskuję o bana dla tego człowieka za brak szacunku dla Lechii.
22 października 2011, 10:19 / sobota
Mam szacunek dla Lechii tylko po prostu wszystkie moje loginy pisze małymi literami i jak zakładałem tutaj konto to nie pomyślałem... Nie jestem jakimś tam baranem, picknikiem itd. Na Lechię jeżdźę od 3lat ale jestem mało aktywny na forum bo mieszkam 170km od Gdańska i żadko tam bywam, a jak proszę o pomoc bo chciałbym pojechać na mecz to plujecie na mnie od razu.
22 października 2011, 10:35 / sobota
hej- nie wiem jak to z tym konkursem ale skoro masz kk to sprawdz bo prawdopodobnie naładowali ci ja tym biletem - zaloguj sie i spr czy masz go na swojej stronce i jakie miejsce Ci przyznali - jak sie logowac pewnie wiesz jak nie to poszukaj w necie - pozdrawiam

TYLKO ZWYCIESTWO !!! LG !!
22 października 2011, 10:39 / sobota
A no racja wrzeszczanin, zapomniałem sprawdzić na stronce czy mi załadowali. Jest załadowana kk biletem darmowym na sektor niebieski. Czyli myślisz, że nie będę musiał iść odebrać biletu??
22 października 2011, 10:45 / sobota
nie
22 października 2011, 10:46 / sobota
Jeżeli masz załadowaną karte to nie możesz kupić drugiego biletu na nią. Jeżeli chodzi o odbiór biletu to redakcja sport.pl znajduje się chyba tam gdzie redakcja gówna wyborczego - Gdańsk, ul. Tkacka 7/8, to jest w samym centrum Gdańska.
22 października 2011, 10:46 / sobota
Ale najlepsze jest to, że mam bilet na Niebieska I rząd 27 miejsce 99, a ja takiej trybuny nie ma przecież :/ co oni odpierdzielają?
22 października 2011, 10:55 / sobota
22 października 2011, 10:59 / sobota
odnośnik

Wygrałeś bilet na sektor przyjezdnych :D Gratulacje ;)
22 października 2011, 11:03 / sobota
Raczej buforowy... będzie marynował się w occie razem w ochroną.
22 października 2011, 11:19 / sobota
PRZESTAŃCIE JEŹDZIĆ PO BRACIACH PO SZALU !!!
22 października 2011, 12:15 / sobota
ty kurwa głabie jak masz karte kibica to po huj sie pytasz gdzie odebrac bilet idioto jebany. bez odbioru ty jebany sledziu tudziez kozle jebany
22 października 2011, 12:31 / sobota
Dzisiejszy mecz jest z gatunku wóz-albo-przewóz. Jeśli wygramy, to morale mocno wzrosną, a w tabeli zbliżymy się do czołówki. Jeśli... przegramy, to morale pójdą na dno i ogólnie będzie kiepsko.

Ja zazwyczaj siedzę na żółtej, ale dziś przenoszę się na zieloną. Jedziemy!
22 października 2011, 13:38 / sobota
środek młyna, sektory V i W już są niedostepne, pozostałe również w miare. Na prostej po 2,4,5, 11 wolnych miejsc w dolnej polowie, i po 60-150 w gornych. Bedzie ludu.

Robimy dziś ziemniaczane purre !
odnośnik
22 października 2011, 14:37 / sobota
Witam niestety nie mogę się udać na mecz ....

Na jakim kanale bd leciała transmisja , przejrzałem gazetę ale nic nie znalazłem ..
22 października 2011, 14:53 / sobota
CANAL + HD
bądź
odnośnik
22 października 2011, 15:21 / sobota
Ok thx .
22 października 2011, 15:36 / sobota
Opierdoliłbym śledzie z ziemniakami.

Niestety - nie ma takiej możliwości... więc może chociaż w TV dam radę zobaczyć. ;-)
22 października 2011, 15:48 / sobota
śledzie już "opierdolone" :)
22 października 2011, 16:01 / sobota
pyry już są przy pge !!! jak na razie 15 autokarów
22 października 2011, 16:11 / sobota
No to tylko życzyć wygranej i wspaniałego dopingu . TYLKO LECHIA!!
22 października 2011, 16:15 / sobota
Czas chwytać za szal do monopola i na stadion :)
22 października 2011, 18:03 / sobota
Ja sobie tylko życzę, aby Pawłowski zachował czyste konto w lidze... nic więcej. :)
22 października 2011, 18:03 / sobota
dobra transmisja :) odnośnik
22 października 2011, 18:31 / sobota
ale gorąc zajebiwscie ze wode leja
22 października 2011, 19:07 / sobota
Bardzo dobry mecz ! Oby tak dalej i bramka dla Lechii !
22 października 2011, 19:21 / sobota
bananowicz nie dal rady... dobrze, ze wesele na 600 osob... spierdolilem i nikt nie wie, ze mnie nie ma ;)
22 października 2011, 19:24 / sobota
tylko jakies cyganskie czarne kurwy mi przez ramie zagladaja ktorym sie wydaje, ze sa Polakami :/
22 października 2011, 19:26 / sobota
Chłopacy, jak nasi graja?
22 października 2011, 19:33 / sobota
git 0 -0 ale walczą , lecha wgl nie słychać
22 października 2011, 19:34 / sobota
jak narazie na remis arenie jest O.k
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2019. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.229