Gdańsk: czwartek, 9 lipca 2020
FORUM
Podstrony:


LECHIA - Podbeskidzie Sobota 24.03 g. 15:45

strona 5/5

25 marca 2012, 09:46 / niedziela
Castorp:
twoja liga to nie wiedziec kto to jest starszy P i go obrazac. No chyba, ze w miedzy czasie to odszczekales i przeprosiles, jesli nie to jak byles lemingiem i pzda, tak jestes.

Po porazce kazdy jest wkurwiony, ale nie kazdy czuje sie w obowiazku pisac gowna jak to spadniemy i ile na awans bedziemy czekac.
25 marca 2012, 10:35 / niedziela
Nie będzie mnie byle kto pouczał, kogo mam przepraszać, a kogo nie i za co. Tak samo też nikt nie będzie na mnie jak na jakieś bezwolne bydło niewybrednymi słowy pokrzykiwał i pohukiwał w trakcie meczu, wymuszał czy i w jaki sposób mam kibicować. Moja sprawa i gówno komuś do tego. Recenzent moich intencji się k... znalazł i do tego adwokat. Jeśli już ktoś ma kogoś przepraszać, to taki bęcwał, który wyzywa innych od k... itp. Albo inny przygłupi leming, lizodup rudzielca, który błysnął wypowiedziami na innych wątkach.
A to że napisałem, że spadniemy (bo jest to niestety wariant bardzo realny biorąc pod uwagę to co się dzieje), to nie dlatego, żeby zacierać ręce z radości z tego powodu. Wręcz przeciwnie, tylko dlatego że czarno widzę przyszłość (i nie jest to nadmierny defetyzm, ale chłodny obiektywizm i doświadczenie tego, co było w przeszłości w takiej sytuacji) i odczuwam z tego tytułu z jednej strony złość, z drugiej niepokój, co dalej będzie z Lechią, przewidując, że odbudowanie tego, co było rok, dwa lata temu może być niezwykle trudne (być może już bez sponsorów, bez inwestora z prawdziwego zdarzenia, po odejściu Traore i Pawłowskiego).
25 marca 2012, 11:40 / niedziela
- tego dnia mogliśmy strzelić i 10 bramek, a i tak przegralibyśmy 10:11
- Lechia w tym meczu była lepsza, łatwo dochodziliśmy do dobrych sytuacji,
- Bez Bajicia znowu w pomocy zieje dziura a mimo to widoczna przewaga w posiadaniu piłki po naszej stronie;
- Brawo Kuba Kosecki, jakimś cudem udało się nam zastąpić Buzałę, szkoda, że tylko na parę miesięcy,
- Janicki to nie piłkarz na ekstraklasę, Bąk - jak zawsze przeraża, lecz cóż, lepszych nie mamy,

Ogólnie świetny, emocjonujący meczyk. Chwilami niezła gra piłką. Wsioki miały megafarta.
25 marca 2012, 11:44 / niedziela
hahaha Castratp sie wkurwil. Ha, ha, ha.

Tacy jak ty wyrazaja troske. Sa zaniepokojeni losem Lechii. Nie sa bydlem.

Sorry, ale zona /maz/ nie daje ci wywalac smieci, ze musisz nas meczyc swoimi produkcjami?
Pisz kurwa babo do Weszlo i daj zyc innym, a nie pretenstoniujesz sie tu jak pod latarnia.

Castrall, milej niedzieli. Analizuj mecz. I jak bedzie.
25 marca 2012, 12:04 / niedziela
niech sobie pójdą do sopotu teraz na impreze i sie najebać tak jak maja to w zwyczaju .
25 marca 2012, 12:09 / niedziela
z całym należnym szacunkiem, ale to zakrawa na ironię losu tudzież chichot historii że Bączek komuś wypomina najebkę w sopocie...
25 marca 2012, 12:14 / niedziela
Jeśli to było już poruszane, sorry.. nie chce mi się czytać. Brawo Klimek za naprostowanie tego pedała w koszulce barcelony. To nie jest kurwa mać festyn dobroczynny tylko mecz Lechii.. takich trzeba przywoływać do porządku.
25 marca 2012, 12:24 / niedziela
@Hektopaskal.

Różnica między Bączkiem a panem "przepraszam jakie było pytanie" jest taka, że ten pierwszy coś sobą w Lechii reprezentował.
25 marca 2012, 12:35 / niedziela
Osoba czyta: uznać możecie że to wielki dzień w waszem życiu, że cię takie wyróżnienie spotkało, żem raczyłem odnieść się do tych... uwag, nawiązać coś na kształt dialogu. Wyjątkowo to robię zwracając się ad persona.
A tu osoba zaraz sobie wyobraziła, że mnie wku... Byle kto i byle co mnie nie wkurza. Wybujała wyobraźnia i mniemanie o sobie.
25 marca 2012, 12:43 / niedziela
Bajic ? przeciez ten chłopak tragicznie się prezentuje na boisku.Zdecydowanie Nowak lub Machaj są lepsi.Nie ma nad czym się zastanawiać Nowak powinien grać a Machaj niech zmienia tego pierwszego do puki nie odbuduję formy.
25 marca 2012, 12:46 / niedziela
Bączek jako jeden z nielicznych nie bał się podejść i pogadać. Szczera odpowiedź na ostatnie pytanie:
odnośnik
25 marca 2012, 13:05 / niedziela
CASTRAT(P) - HAHAHAHAHAHA naprawde musiales sie wkurwic...
Pleciesz jak filmowy Zorz Ponimirski. Moze poszczujesz mnie Brutusem? hahaha

cytuje:
Osoba czyta: uznać możecie że to wielki dzień w waszem życiu, że cię takie wyróżnienie spotkało, żem raczyłem odnieść się do tych... uwag, nawiązać coś na kształt dialogu. Wyjątkowo to robię zwracając się ad persona.
A tu osoba zaraz sobie wyobraziła, że mnie wku... Byle kto i byle co mnie nie wkurza. Wybujała wyobraźnia i mniemanie o sobie.

Ja sie nie wstydze przyznac kim jestem i wiele osob wie... Ciekawe, czy ty masz cos poza ksywka?

Dla twej wiadomosci:
TOMEK STOPPA
reszte se znajdz bohaterze.
25 marca 2012, 13:25 / niedziela
Eljot nie ms sensu. Przerabiałem to nie raz i naprawdę szkoda prądu. Jak on nie ma być anonimowy skoro "jakiś grubas" zasłaniał mu mecz na prostej. To tylko świadczy kim był, kim jest i kim będzie. Ja, Ty, "grubas z prostej" będziemy zawsze LECHISTAMI, a on tylko kibicem.
25 marca 2012, 13:54 / niedziela
hmm czyli tylko ludzie z LP moga byc LECHISTAMI czy jakies inne kryteria trzeba spełniac ? reszta to kibice. niezle niezle jakies podziały ten LECHISTA ten piknik bo do poznania czy warszawy tylko jezdzi a ten to kibic bo na forum coś napisał.
25 marca 2012, 14:15 / niedziela
WTW pije do konkretnej osoby więc nie dopowiadaj czego nie napisałem.
25 marca 2012, 14:20 / niedziela
Ludzie nie warto wyluzujcie.Wszyscy jesteśmy białozieloni.wiem że wszystkich kurwica strzela z powodu meczu który przegralismy na własne życzenie,
ale naprawdę nie warto sie na naszym forum miedzy sobą bluzgać. Nie warto,.....
25 marca 2012, 16:44 / niedziela
@kielbasa - racja. To nie ci, ktorzy tu pisza sa problemem Lechii. Swoja droga mam wrazenie, ze tu wiecej osob pisze niz w Bielsku chodzi na mecze :/ Co niestety nie przeklada sie na jakosc gry... A co do piszacych - jeden odreagowuje ogladajac Arsenal czy Real, inny musi sie napic a inny spotkac z jakas panna. Ja to najlepiej bym wolal by nasi gracze odreagowali. Np o 7.00 rano na treningu w niedziele... Moze to zmotywowaloby co niektorych do ciezkiej pracy. Ja wiem, ze talent sie ma albo nie, ale rzemiosla - czyt. przyzwoitej gry - mozna sie nauczyc!
25 marca 2012, 17:47 / niedziela
Tak, wszyscy jestesmy bialozielonie, ale jak bedzie naprawde zle, to bedzie nas nie 34 000 tylko 340, co moze i dobre bo Hugo grilla odpali :)
25 marca 2012, 18:44 / niedziela
Bez kitu, Hugo przynajmniej nigdy nie bedzie odpierdalał jakiegoś cashless:)
25 marca 2012, 20:28 / niedziela
Napisze szczerze - długo nie mogłem (a w zasadzie dalej nie mogę) strawić tego co wczoraj sie zdarzyło. O 15.45 mielismy wszystko na widelcu, przegrali nasi rywale w walce o utrzymanie wystarczyło pokonać drużyne, która praktycznie nie ma juz o co grać. I co??? Pierwszy raz od dawien dawna zobaczylismy ciekawy mecz z dużą iloscią sytuacji podbramkowych, w koncu dwa gole i..........0 punktów. Podbeskidzie wypunktowało nas jak klasyczny bokser znudzony swoim przeciwnikiem, który biega wokół macha rekoma ale niewiele umie. Trzy strzały i lezymy na deskach.
Nie chce mi sie oceniać zawodników, bo tutaj jest ogólna zgodnosc kto jest cienki, kto zaczyna gwiazdorzyć, a kto ma krew na butach schodząc z boiska.
Walka o utrzymanie toczyć sie bedzie juz tylko 3-zespołowym gronie, kto pierwszy wyrwie sie z tego marazmu (zacznie wygrywac) ten sie utrzyma. Nasze szanse oceniam na 50/50. Mamy najgorszy terminarz, w ostatnich 4 meczach mamy trzech przeciwników grających aktualnie o mistrzostwo Polski, wiec cieżko bedzie oczekiwac tutaj na wiecej niz 1-2 pkt, w zasadzie oprócz meczu z Zagłebiem w pozostałych nie bedziemy faworytem i kazdy pkt bedzie niespodzianką.

Smutne, ale takie są fakty.

TYLKO LECHIA!
25 marca 2012, 21:24 / niedziela
Nie rozumiem tej całej irytacji po tym meczu.
Był to jeden z najlepszych meczy na PGE. Nareszcie nie było nudno.
Wynik... No cóż ja zakładałem w meczu z Koroną i Podbeskidziem 1 pkt. Nie przeliczyłem się. Lechia nie sprawiła mi niespodzianki. No może jedyna niespodzianka to fakt że to z Koroną miała być przegrana a z Podbeskidziem remis po fatalnej grze, było na odwrót.
Wystarczy porównać ilość strzałów na bramkę w tym i poprzednich meczach.
Dlatego ja po raz pierwszy nie narzekam może dlatego że już cudów nie oczekuje.
Czy spadniemy ? To niestety nie od nas będzie zależeć. Jeszcze 4-5 pkt zdobędziemy.
Niestety jesteśmy w takiej sytuacji że to do Nas się jedzie po pkt. a nie na odwrót. I nie spadniemy bo będziemy zasługiwać na tą ligę ale dlatego bo będą gorsi.

O Koseckim już tyle napisano że nie ma nic do dodania. Może kiedyś będziemy potrafili wychodować takich graczy jak Legia. A po sezonie pewnie Legia go albo sprzeda do innego kraju albo będzie gwiazdą w 1szym zespole. Czego mu życzę bo zasługuje.
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2020. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.227