Gdańsk: czwartek, 16 lipca 2020
FORUM
Podstrony:


Ruch - Lechia 9.11.2012r godz 18:00

strona 2/3

9 listopada 2012, 19:27 / piątek
No to Pietrowski zajebał... tzw. helikopter. Chyba Apache to był, ktoś potwierdzi?
9 listopada 2012, 19:28 / piątek
Black Hawk. Info potwierdzone telefonicznie.
9 listopada 2012, 19:31 / piątek
Przypierdalacie się żeby się przypierdolić nie? Widać, że Bobo zaczął im wpajać strzały z dystansu bo tego w naszej lidze jak na lekarstwo. Lepszy taki strzał niż podania Ryśka do zawodników Ruchu.
9 listopada 2012, 19:33 / piątek
Pietrowski czekamy na poprawkę
9 listopada 2012, 19:33 / piątek
nasz ławka jest za krótka żeby nie powiedzieć że jej nie mamy. Z całym szacunkiem ale Łazaj czy Grzelczak to nie na tą ligę zawodnicy!
9 listopada 2012, 19:34 / piątek
Colombo - chyba będziem murować. Zejście Grzelczaka żadna stratya ale Kacprzycki
w ofensywie więcej zrobi niż obrońca
9 listopada 2012, 19:35 / piątek
kurwa ten Grzelczak totalnie nic nie gra ;/

Bedzie 0;0 bo poRUCHani też nic nie pokazuja
9 listopada 2012, 19:38 / piątek
Piech 4 raz fauluje Bąka i nie ma żółtej
9 listopada 2012, 19:44 / piątek
1:0!!!!!
Łazaj!!!
9 listopada 2012, 19:44 / piątek
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeest !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
9 listopada 2012, 19:44 / piątek
Brawo Kacper!!!!!!!
9 listopada 2012, 19:44 / piątek
Łazaj goooooooooooooooool
9 listopada 2012, 19:44 / piątek
Jest kurwa !!!!!!!!!!!!!!

0:1 LAZAJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
9 listopada 2012, 19:44 / piątek
Goool :-)))
9 listopada 2012, 19:45 / piątek
Ktoś tu płakał, że Łazaj wchodzi :)
9 listopada 2012, 19:45 / piątek
Fantastyczna Colombo, bardzo fajny Łazaj. A nie wierzyłem w niego. Super. Tak trzymać !!!
9 listopada 2012, 19:46 / piątek
bravo panowie!
tylko LECHIA!
9 listopada 2012, 19:46 / piątek
Bardzo ładnie Deleu zagrał w tej akcji i to on w sumie zrobił tą bramkę! Brawo dla Łazaja że się nie spalił!
9 listopada 2012, 19:49 / piątek
Łalembo dobrze się prezentuje.
9 listopada 2012, 19:52 / piątek
Ufff Buchalik... Koniec!
9 listopada 2012, 19:52 / piątek
Brawo panowie. Konsekwentna gra, zasłużone w pełni trzy punkty!!!
9 listopada 2012, 19:52 / piątek
KOniec :D
3 pkt kurwa nasze :D

mamy w tej chwili 6 miejsce :)

Czyli bez Traore tez potrafimy wygrac :D
9 listopada 2012, 19:53 / piątek
LECHIA GDAŃSK ! LECHIA GDAŃSK! Gratulacje dla młodego za gola .

LG!
9 listopada 2012, 19:54 / piątek
Klawo ;]

Grzelczak precz!
9 listopada 2012, 19:54 / piątek
no mowilem, ze bez Traore bedzie nam lepiej :) brakuje tylko jakiegos napastnika niezlego :)
9 listopada 2012, 19:55 / piątek
JEST KURWA!!!! WIERZYŁEM !!!!

Bardzo fajnie Oualembo! Oby tak dalej!!! Brawo Łazaj!!! Brawo LECHIA!!!! JEST KURWA!!! 3 punkty w Chorzowie - zajebiście!
9 listopada 2012, 19:56 / piątek
Nowy bambus dobrze się zaprezentował.

Super, że Łazaj strzelił bramkę.

Mnie bardziej cieszy od zwycięstwa, fakt że Bobo daję szansę do gry młodym chłopakom.
9 listopada 2012, 19:57 / piątek
No i proszę, kolejny wyjazd do przodu :)
Czułem,że nie przegramy...liczyłem na choć minimalne zwycięstwo i jest!
LECHIA GDAŃSK!
9 listopada 2012, 19:57 / piątek
A w czasie meczu mówili że Lechia nie wygrała od 25 lat w Chorzowie :D

No i w końcu nadszedł czas by to zmienić ^^ :D
9 listopada 2012, 19:58 / piątek
Jak grają z Traore to wszystko idzie na niego i liczenie, że Razowy coś wyczaruje, jak dzisiaj go nie było, to musieli grać sami i nawet nieźle to wyglądało. Chociaż Razak i tak pewnie odejdzie, to jednak Kaczmarek powinien im wpajać, że gra 11-ka, a nie tylko Traore. Brawo
9 listopada 2012, 20:00 / piątek
Lolembeeee black hawk dal dobrze . Brawo bobo za ustawienie i dobre zmiany oby Machaj zagral z widzewem i po 3 pkt wkoncu u Nas musza byc !!!!
9 listopada 2012, 20:02 / piątek
Brawo Buchalik chlop się odblokował
9 listopada 2012, 20:02 / piątek
Wpis został usunięty ze względu na złamanie regulaminu forum.
9 listopada 2012, 20:06 / piątek
Wpis został usunięty ze względu na złamanie regulaminu forum.
9 listopada 2012, 20:12 / piątek
Dla mnie fantastyczne jest to, że Łazaj zagrał bardzo dobry fragment meczu. Nie widziałem złych podań, wystawiał się do piłki . strzelił raz w okno no i brama. Wcale nie była to łatwa pozycja, ja się wydaje. Buchalik podtrzymał dobrą formę. Broziu grał jeszcze lepiej niz z Legią. Deleu całkiem poprawnie i chyba stara się nasladować Piszczka. Był na tyle dobry, że Bobo nie zastąpił go Colombem a dał temu drugiemu wiecej swobody w poruszaniu sie po boisku. Colombo zaprezentował sie bardzo dobrze - tak jak na reklamowym filmiku swego menagera. Surma niezwykle solidniei wytrwale czyścił przedpolea do tego włączał się do ataków. Palmerowi maska przeszkadza ale gra i daje z siebie wszystko - tym razem na tyle skutecznie, że na 0 z tyłu. Wiśnia skoncentrowany, aktywny no ichciał wygrać ten mecz. Sporo strzelał. Nasinie grali wielkiej piłki ale prezentowali się naprawdę solidnie i zasłużyli na te punkty.
9 listopada 2012, 20:14 / piątek
brawo Bobo za wyczucie zmiany super , Łazaj barwo !!! Buchalik kolejny dobry mecz!!! Dobry mecz całej drużyny :-)
9 listopada 2012, 20:17 / piątek
Wpis został usunięty ze względu na złamanie regulaminu forum.
9 listopada 2012, 20:21 / piątek
9 listopada 2012, 20:22 / piątek
po co znowu te głupawe gadki i zaczepki?
Wygrała Lechia i to jest najważniejsze!!
...proponuję toast dla nerwowych jasnym pełnym i porterem ;)
9 listopada 2012, 20:23 / piątek
Wpis został usunięty ze względu na złamanie regulaminu forum.
9 listopada 2012, 20:28 / piątek
Świetny obrazek wywiad z Łazajem po meczu, niech się młody cieszy jak najdłużej. Qualembo krótko zagrał ale dał powiew jakieś świeżości, za mało żeby go oceniać ale wydaje się bardzo dynamicznym piłkarzem. Deleu strasznie przeplata dobre, przytomne zachowanie z jakimś babolem. Ma zadatki na naprawdę solidnego ofensywnego prawego obrońce niech tylko zachowa więcej zimnej krwi. Grzelczak tak jak napisałem w przerwie, facet jest po prostu tragiczny, nie umie biegać, wystawiać się, aż skakałem w fotelu jak szła akcja a Grzelczak zamiast zbiegać zabierać ze sobą obrońców to po prostu stoi i się przygląda. KOSZMAR! Pierwszy do rozwiązania kontraktu. Bąk bardzo poprawny występ, bezbłędnie zastąpił Maderę. Ricarinho, chce, próbuje, ma spore umiejętności ale zbyt często go ponosi fantazja, myśli o dryblingu zamiast dostrzegać lepiej ustawionych partnerów. Wiśnia po swojemu, nie tuzinkowy strzał, swoje stałe dryblingi, trochę holowania i skręcania do środka, nic z tego nie wynikło. Buchalik kolejny mecz bardzo ładnie, mimo, że dużo pracy nie miał. Surma jak zwykle jak maszyna, chociaż pod koniec też zabrakło mu trochę opanowania i mógł nam namieszać. Machaj nie wiem co się dzieje z chłopakiem ale liczę, że Bobo do niego dotrze. Myślałem, że nie wyjdzie w ogóle na drugą połowę. 3 punkty w meczu na remis, brzydkim, paskudnym cieszą podwójnie! Królujemy na wyjazdach więc teraz czas coś ugrać u siebie na nowej trawce!

Pozdrawiam
9 listopada 2012, 20:33 / piątek
Wpis został usunięty ze względu na złamanie regulaminu forum.
9 listopada 2012, 20:34 / piątek
Statystyki piłkarzy po dzisiejszym meczu:

Gole:
7 - Razack
3 - Ricardinho
2 - Wiśniewski
1 - Machaj, Surma, Rasiak, Łazaj (+1)
Asysty:
4 - Machaj
2 - Razack
1 - Janicki, Rasiak, Ricardinho, Pietrowski, Deleu (+1)

Kanadyjska:
9 - Razack
5 - Machaj
4 - Ricardinho
2 - Wiśniewski, Rasiak
1 - Surma, Janicki, Pietrowski, Deleu, Łazaj
9 listopada 2012, 20:35 / piątek
Grzelaczak to kompletne nieporozumienie; piłkarskie dno
to powinna być ostatnia runda tego "piłkarza" w Lechii~~
9 listopada 2012, 20:38 / piątek
Grzelczak? 200% bardziej przydatny niż Rasiak.
9 listopada 2012, 20:40 / piątek
Grzelczak i Rasiak to ten sam poziom
9 listopada 2012, 20:41 / piątek
@ Dręczyciel

Ty tak na serio? Przecież drewniany Grzesiu chociaż potrafi wyjść na pozycje mimo, że piłki nie przejmie. Potrafi przyjąć piłkę i ją gdzieś na skrzydło zagrać. W utrzymaniu na nogach się kompletnie nie różni od Grzelczaka, tak samo się przewraca a chłopaki nie mali. Grzesiu chociaż posłuchał uwag Boba i trochę tam próbuje truchtać do pressingu, a Grzelczak? po prostu turysta bez umiejętności.
9 listopada 2012, 20:41 / piątek
Brawo! Za walkę za zwyciestwo!
Lechia na tle Ruchu w I połowie wygladała bardzo dobrze, w II gra sie bardziej wyrównała, od 60 minuty tradycyjnie troche zaczałem sie bac o wynik, a tu super akcja i Łazaj który wczesnie za bardzo schodził do środka teraz znalazł sie tam gdzie powinien i goool!
Rezygnuje z ocen punktowych bo zbyt wielu na forum przelicza to jak matematycy.
Buchalik - pewnie, bardzo dobry mecz, oby tak dalej a wiosną moze byc dalej nr 1 w bramce.
Brożek - jesli ktos twierdzi ze znowu był beznadziejny to znowu oglądałem inny mecz, dla mnie zagrał poprawnie, momentami dobrze z nutą boiskowego cwaniaka
Bąk/Palmer - chyba nie za bardzo mozna sie do nich przyczepić, zagrali bardzo pewnie (Bąk chyba nie walnął nawet tradycyjnego babola)
Deleu - trochę słabo w obronie kilka niebezpiecznych strat, ale za to dobrze w ataku i brawo za asyste.
Surma - kolejny dobry mecz, jesli nie bardzo dobry

Pietrowski - tu przyznam sie do małej prowokacji z mojej strony, specjalnie objechałem go po meczu z Legią za grę ofensywną, aby wywołać dyskusje na ten temat (wiem ze mgr Pietrowski zagląda na to forum i wezmie sobie te uwagi do serca). Nie wiem czy to za działało ale dzis widziałem zdecydowanie lepszego Jediego w akcjach ofensywnych. W defensywie dzis był lepszy od naszego kapitana.

Rysiu - dobry mecz, tylko te nietypowe wywrotki i machniecia przy decydujących momentach czasami są wywołują jęk zawodu. Chyba czasem nogi nie nadązają za głową :)
Machaj - nie zagrał jakos specjalnie żle, ale tez nie za specjalnie dobrze, oby kontuzja nie była groźna, bo aktualnie nie ma zastepcy.
Wisnia - jak to on błysnąl kilkoma akcjami świetnym strzałem, potem wkurzył kilkoma stratami albo dzis bardzo sie strarał (przerwa dobrze mu zrobiła).
Grzelczak - oprocz tego ze sie bardzo starał i wygrał pare głowek nie wiele mozna napisać, choc kilka razy był bliski przechwytu na ostatnim obrońcy.
Łazaj - dzis zdecydowanie lepiej niz z Legią no i najwazniejsze GOL, poza tym kilka dobrych akcji z Brożkiem i świetny strzał. Wg mnie to brakuje mu trochę zadziornosci i pewnosci siebie (moze z czasem to przyjdzie).
Qualembo - myslałem ze to boczny obrońca, a on całkiem dobrze pograł w pomocy, ciekawy jestem jak zaprezentuje sie w nastepnych meczach.
Zyska - wszedł i zaliczył debiut.

Bobo - brawo za dobre ustawienie w I połowie, potem chyba druzynie zabrakło trochę gazu ale trafił ze zmianami

Cieszmy sie ze zwyciestwa i oby powtórka nastapiła w nastepną sobotę.

TYLKO LECHIA!
9 listopada 2012, 20:45 / piątek
Wpis został usunięty ze względu na złamanie regulaminu forum.
9 listopada 2012, 20:53 / piątek
Lechia byla zespolem lepszym w dzisiejszym meczu. Nie ma co do tego watpliwosci i wynik jest zasluzony. Obawialem sie ze ciagla gra górą nie przyniesie rezultatow, bo obrona Ruchu wygladala solidnie. Wydawalo mi sie ze Oualembo sciagnal dwoch obroncow Ruchu i dzieki temu Łazaj zostal sam na polu karnym. Ładne akcje szczegolnie w pierwszej polowie. Jakby je jeszcze przyspieszyc momentami byloby bardzo dobrze. Trzeba budowac zespolowosc i to sie oplaca. Ciesze sie bardzo z wygranej na tak trudnym terenie. Dawno tam nie wygralismy, bo Ruch jest bardzo silny u siebie. Grajac w tak duzym oslabieniu potrafilismy wygrac, brawo!!!
Grzelczak-dziekujemy, czas na odejscie z Lechii i odciazenie listy płac.
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2020. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.028