Gdańsk: piątek, 6 grudnia 2019
FORUM
Podstrony:


Traore - co dalej ?

strona 1/15

5 listopada 2012, 20:57 / poniedziałek
szkoda byłoby umieszczać informacje na ten temat w wątku ogólnym "transfery".
Co to tym sądzicie ? Ja mam mieszane uczucia. Z jednej strony on jest jakością sam w sobie, można go nie lubić, ale robi robotę.
Z drugiej strony kto wie, czy nie byłoby nam lepiej bez niego, aktualnie czasem wygląda to tak, że wszyscy liczą na niego i zapominają, że trzeba grać i orać na boisku " bo mamy Traore" na pewno zrobi akcje i będzie gol.
Może drużyna grałaby lepiej bez niego ?
Z drugiej strony tak jak pisałem jest na tyle niekonwencjonalnym i dobrym techicznie zawodnikiem, że sam może mecz wygrać.
Zostały mu tylko dwa miesiące kontraktu, moim zdaniem Legia, go nie potrzebuje i nie kupi, za duże ryzyko. Gryzłby się z Ljuboją, a i nie ma pewności, że były bardziejw artościowy, więc Lubo nie odstawią ot tak.
Są też drużyny u nas, które stawiają na kolektyw, więc go nie potrzebują, innych nie stać, kto wie. Za granicą już by tak nie błyszczał... Wygląda, więc na to, że jeśli nikt z poza ekstraklasy się nie zgłosi, to Traore zostanie u nas, nie chce mi się wierzyć w inny scenraiusz, albo Lechia albo wyjazd z PL tak mi sie wydaje, a Wam ?
5 listopada 2012, 21:03 / poniedziałek
Dzisiaj byl widziany razem z Ljuboją w Warszawie,ponoc trzymali sie za ręce....tak więć raczej sprawa przesądzona.
5 listopada 2012, 21:06 / poniedziałek
Ojciec Mateusz leci na tvp seriale
5 listopada 2012, 21:12 / poniedziałek
Traore jeśli pójdzie do Legii to rozjebie ją od środka.
Kilka meczów spędzonych na ławce i zacznie pajacowac.
Nie sądzę żeby Legię było stać na taki odważny krok jakim byłoby zakontraktowanie Razak w perspektywie dojścia do zdrowia Wolskiego i Żyry.
Obaj ci zawodnicy w pełni przygotowani do sezonu usadziliby Traore na długi czas w rezerwach.
5 listopada 2012, 21:27 / poniedziałek
Gra w Lechii, i obstawiam, że będzie dalej grał. Niczego nie musi tu nikomu udowadniać i świetnie się czuje w Gdańsku. Natomiast zbudowanie drużyny grającej niezależnie od niego to rola trenera. We wczorajszym meczu przerażało mnie, że na Traore siedziało non stop dwóch obrońców Legii, a mimo to nie wykorzystywaliśmy tej przewagi, jaką on stwarza, ściągając na siebie graczy przeciwnika. niby troszkę grał z nim Ricardinho, a potem biegał mu na pomoc Kacprzycki, ale tak naprawdę gość był prawie cały czas sam. To jest niestety kiepska robota naszego trenera. Który chyba umie robić z poszczególnych zawodników gwiazdy, ale nie potrafi stworzyć z nich drużyny.
5 listopada 2012, 21:37 / poniedziałek
hehe! Ciekawa teoria, z tym ze innym nie chce sie grac bo jest u nas Traore, który strzeli za nas gola....Rozumiem jakby to była amatorska drużyna w lidze futsalowej, ale u tzw. profesjonalistów??? Jesli nawet tak jest to trzeba pozbyc sie ich z klubu. Czy myslisz ze taki Pietrowski czy Janicki bedą lepsi jesli w składzie bedziemy mieli samych drwali?
Kolektyw, czyli skład samych przecietniaków? Każda z drużyn w czołówce ma wyrózniających sie graczy. bo zawsze znajdzie sie ten który jest ojcem sukcesu.
Problemem Lechii jest to ze nie umiemy utrzymac takich graczy w drużynie, kiedyś Trałkę, potem Pinokia teraz pewnie Traore. Jesli teskinsz za przecietnoscią to naprawde nie mamy o czym dyskutować, bo równy kolektyw dla mnie oznacza wyłącznie przecietnosc, marazm i walka o ochłapy. Tylko czerwoni wmawiali ze równosc jest dobra i sprawiedliwa, zapomnieli dodać ze niestety jest nienaturalna w naszym świecie. Podobnie jest z piłka, każdy dobry zespoł ma swoje gwiazdy.

Jesli stracimy Traore (a tak sadzę) to znaczy ze definitywnie porzucamy nadzieje na budowę Wielkiej Lechii i nie chodzi o niego samego, a o fakt o którym napisałem powyżej (brak mozliwosci zbudowania dobrej drużyny, przy ciągłym drenażu wybijających sie graczy).

Oczywiscie ze chciałbym aby został i chyba nie trzeba tego argumentowac, wystarczy obejrzec mecze Lechii w tym sezonie. Gadanie o uzależnieniu sie Lechii od gry Traore jest bzdurne, bo niby co? odejdzie Razack i nagle reszta zacznie pieknie grać? To nie jego wina ze dobrze gra a reszta nie nadąża. Po prostu trzeba nam wiecej lepszych graczy a nie pozbywania sie najlepszego aby wyrównac poziom.
To pomylenie podstawowych wartosci.

TYLKO LECHIA!
5 listopada 2012, 21:43 / poniedziałek
Z szacunkiem, ale Wolski i Żyro razem wzięci nie dadzą tyle drużynie co Traore. Legia na pewno jest nim zainteresowana, może nie pod kątem wkomponowania w drużynę, a bardziej dla zysku. Spróbują go pewnie ściągnąć, a potem pogonić do lepszego klubu (pewnie po przygodzie w pucharach) i na tym zarobić. Kwestia ile są mu w stanie dać, a ile Lechia i co mu naobiecują?
5 listopada 2012, 22:51 / poniedziałek
Moim zdaniem Traore w Lechii już nie ma...Koleś odejdzie do klubu,który da mu najwięcej kasy,a waidomo,że Nas nie stać aby przebić oferty nawet średnich klubów.Zawsze tak jest w okienkach transferowych,że przegrywamy czasami z Jagielonią,Polonią itd.
Nie wiem czy ktoś oglądał w magazyn na Polsacie:mówili,że jak sie dowiedzieli to Lechia już prowadzi rozmowy w Milą na temat przejścia do Lechii od przyszłego sezonu i jak Śląsk się nie pośpieszy to raczej zagra w Gdańsku... ile w tym prawdy nie wiem.
5 listopada 2012, 23:12 / poniedziałek
kasa Panowie, kasa.
Wlasciciel bedzie tak dlugo oszczedzal, az ktos go zmieni.
6 listopada 2012, 00:19 / wtorek
Odejdzie to pewne,musi mieć przecież na banana dla córki odnośnik
6 listopada 2012, 06:53 / wtorek
Byc moze klub zabezpiecza sie na wypadek odejscia Traore i stara sie o Milę. Chodz co do newsów z Polsatu podchodziłbym z rezerwą, bo kazdy co sledzi wypowiedzi Seby moze zaryzykowac taką teze. Nie powiem Mila byłby chyba jedynym godnym zastepcą Razacka (na ktorego nas byc moze stac).
Oby sie tylko nie skonczyło tym ze Traore wyfrunie, a Mila zostanie w Śląsku.

TYLKO LECHIA!
6 listopada 2012, 08:33 / wtorek
Ja zupelnie nie wiem skad w ogole dyskusje na temat przejscia Traore do Legii. To ze jakis pismak sobie wymyslil to od razu ma byc prawda. Nigdy nie bylo zadnej konkretnej oferty z Legii ktora by wplynela do Lechii wiec zupelnie ta dyskusja jest jałowa. Jest to oczywiste że kasa jest ważna, ale w przypadku gdy ma się rodzine, a Traore ma juz dwojke dzieci, to licza sie tez inne wzgledy jak np. kontynuacja szkoły dla dzieci w jednym miejscu. Dla tych co mają swoje dzieci i dla których dobro dzieci jest ważne rozumieją jakie to ważne. Jasne, przystosowac sie mozna wszedzie ale bywa to trudne majac rodzine z dwojka malych dzieci.
6 listopada 2012, 09:24 / wtorek
Asas: dobro dzieci jak najbardziej jest ważne, tylko "sentyment do Gdańska" szybko minie jak inny klub nawet nie w Polsce zaoferuje Razackowi dwa razy tyle co Lechia już po podwyżce...
6 listopada 2012, 09:25 / wtorek
Nic do Seby nie mam ale sorry nie dorasta Razakowi do piet poza tym to zupełnie inny zawodnik.Razak jest szybki ,przebojowy doskonały technicznie i generalnie kiler.Seba natomiast jest wolny ale dużo widzi na boisku i potrafi rozegrać piłkę.Machaj dużo się od niego nauczy choć sam już wiele umie ale brak mu doświadczenia i cwaniactwa boiskowego.
Tak więc jeśli Traore odejdzie to Mila jego nie zastąpi ale na pewno się przyda na 2 sezony.Traore raczej jak odejdzie to do klubu zagranicznego.Nikt w Polsce obecnie nie ma tyle kasy by go brać nawet za darmo.Lechię też na niego nie stać ale po odejściu kilku niepotrzebnych piłkarzy (Nowak Andrius ,Tuszyński ,Deleu ,Bajić ,Rasiak,Grzelczak) troche się kasy oszczędzi właśnie na kontrakty dla Seby i Razaka.Mam nadzieje że coś zostanie na lewego obrońcę , napastnika i lewo skrzydłowego.
A Traore powinien zostać (choć w/g mnie za długo to trwa i chyba niestety wyfrunie nam za granicę)
6 listopada 2012, 10:25 / wtorek
Za granice tak, moze dostac wyzsze pieniadze ale po co dyskusja o Legii. zupelnie jałowa. Pieniadze to nie wszystko. Mysle ze duzo zalezy od tego czy Lechia ma plany budowy silnej druzyny czy chce na zawsze pozostac sredniakiem w ktorym rozwoj takiego zawodnika jak Traore bylby rzeczywiscie utrudniony.
6 listopada 2012, 11:52 / wtorek
Legia będzie robić wyprzedaz i napewno będą mieli kase żeby płacic niewiadomo ile Traore. Po podwyżce w Lechii raczej L dużo więcej nię będą wstanie mu zaoferować. Jak transfer to pewnie zagranica ale ja myśle, że zostanie u Nas i bedzie chciał się lepiej wypromowac do jakiejś naprawde silnej ligi.
6 listopada 2012, 11:56 / wtorek
sorrki, że post pod postem ale jeszcze co do Legii to iti nie bedzie raczej chcialo płacic dużych pieniędzy takiemu piłkarzowi jak Razack więc te wszystkie plotki o transferze do Wa-wy są dla mnie śmieszne. Będa się pozbywac zawodników i już widze jak proponuja mega kontrakt Naszemu strzelcowi :) he
6 listopada 2012, 14:36 / wtorek
Powiem tak: być może to plotka, ale podobno Lechia szykuje dla Razacka ofertę w wysokości 100 tysięcy miesięcznie. Byłby zatem jednym z najlepiej zarabiających zawodników w lidze. Ljuboja dostaje mniej - zgodził się na obniżenie kontraktu.

Legia trochę się przejechała na drogich piłkarzach. Wyjebali 1.200.000 na kontrakt dla Nacho Novo i tyle samo dla Ismaela Blanco. Obaj grali w Warszawie przez pół roku i już ich nie ma. Ljuboja przed obniżką zarabiał tyle samo. Więc jeśli to, o czym pisałem na początku jest prawdą, to Legia raczej oferty Lechii nie przebije.

I jeszcze link:
odnośnik
6 listopada 2012, 16:14 / wtorek
Polska to tylko przystanek dla Traore.
Widząc z kim gra i jakie szanse ma pokazać się z Lechią w pucharach kasa może być drugorzędną sprawą.
W Legii ma szansę pokazać się Europie i za rok spadać na zachód.
Gdyby w Lechii były perspektywy pewnie by podpisał dawno kontrakt.
6 listopada 2012, 17:33 / wtorek
Sprawa Traore to swoisty 'listek lakmusowy' do zbadania, co zostało u Kuchara z planów budowy Wielkiej Lechii . Oczywiście na Traore świat sie nie kończy i nasz zespół będzie grał dobrze, ale solą piłkarstwa są tacy zawodnicy. Jak wielka nie byłaby reprezentacja Brazylii w latach 1958-1970 roku to bez Pelego nie byłoby w niej tej magii i tylu zwyciestw . rMistrzoska eprezentacja Argentyny to dobra jakość, trochę koksu ale przede wszystkim Maradona, który i tak musiał odwołać się do ręki Boga, aby w decydujacej chwili przechylić szalę zwycięstwa. Bo im wyżej, tym rywalizacja jest bardziej wymagająca a poziom wyrównany. Decyduja detale, dyspozycja dnia lub taki majster jak Razowy. Osobiście spodziewam się, że jako młody zawodnik spróbuje przejść do druzyny, w której będzie miał z kim pograć i gdzie jego możliwości będa mogły być lepiej wykorzystane. Ja mam nadzieję jednak, że na nieszablonową grę stać nie tylko Ryska ale i kilku innych naszych piłkarzy, których wspólny trening z Traore skłonił do stosowania sztuczek piłkarskich - zawsze podobających sie kibicom. Natomiast co do organizacji gry ( lepsze wykorzystanie pola gry, rozszerzenie ataku) większe nadzieje pokładałbym w Mili.
6 listopada 2012, 17:56 / wtorek
O ja perdole... Może jaka petyncja do Rządu Burkina Faso?
odnośnik
6 listopada 2012, 18:14 / wtorek
albo dokupujemy dwóch takich traore i argument, że Razack nie ma z kim grać po prostu znika i gramy o mistrzostwo...albo sprzedajmy go bo on sam mistrzostwa nie zrobi a tylko kase zabierze ;))
6 listopada 2012, 18:28 / wtorek
- Razack !
- What ?
- Sam meczu nie wygrasz !
- I win , I win !
7 listopada 2012, 12:02 / środa
No a teraz postawcie się na miejscu Traore i to że wszystko na nim się opiera. Przecież chłopak sobie stoi na boisku i jak widzi co niektorych grę to albo się niezle w myslach wkur... albo po prostu reaguje smiechem wariata. Gra już trochę czasu w Lechii i co? Nawet nie dano mu do zrozumienia że chce się tutaj coś zbudowac, poprzez sprowadzanie naprawdę dobrych pilkarzy. Grałbyś sobie w b-klasie, byłbyś dobrym grajkiem ale ile bys wytrzymal na tym poziomie, majac perspektywe awansu sportowego wyzej
p.s. jakis czas temu pewien pilkarz tez sie ociagal z podpisaniem kontraktu i podczas ogladania sylwestra z polsatem przypieczetowal umowe z lechem
7 listopada 2012, 14:34 / środa
Razack musi zostać w Gdańsku i dać mu nawet 120-150 miesięcznie bo zasługuje na to, poza tym ściągać Mile i niech grają razem. Zamieniając Razacka na Sebe nic nie daje. Wręcz cofamy się. Może ktoś powiedzieć, że ...kasa Misiu kasa.. ale łatając dziury nadal jeździsz po dziurach i jeśli mamy coś grać to z Razackiem i Milą razem.
7 listopada 2012, 14:43 / środa
Zgoda z powyższym w 100%
Bobo kiedyś mówił że prawdziwy mężczyzna jak już coś robi to na 100%. Ciekawe co na to Magnowski... Wielka Lechia to nie ma być przecież wirtualny twór. Traore to na dzień dzisiejszy fundament tego planu i marzeń... Do roboty działacze.
7 listopada 2012, 20:27 / środa
Razacka już nie ma zrobił wszystko co miał zrobić marketingowo strzał w 10 mecz z lechem przewrotka, ze śląskiem 2 bramki, z legią z obrońców zrobił karuzele i 100% wzrost zarobkow nic nie zmieni, a niestety klubu nie stać na wypłatę 400 euro rocznie, a myślę że nie jest tyle wart, dziękuję mu za wszystko. A czy dzisiejsze zejscie z treningu nie jest celowe aby przygotować się lepiej do kadry. Myslę ze juz ostatnie 5 meczów nam nie pomorze obym się mylił :(
7 listopada 2012, 21:49 / środa
7 listopada 2012, 22:55 / środa
Rozmawiałem dziś z kolegą, jego znajomy ma restauracje i miał ostatnio przyjemność goszczenia Traore i jakiegoś gościa w garniaku ( może menago) z tego co podsłuchał to rozmawiali o Belgi i Rosji.Ja mam jednak nadzieję i łudzę się że jednak asy z zarządu chociaż raz się wykażą i kurwa zrobią wszystko by Czarnucha zatrzymać.Trzeba przyznać że robi chłopina różnicę.
A jeżeli by się nie udało przedłużyć kontraktu to jestem przekonany że Razowy odejdzie za granice, bo tak jak ktoś wcześniej zdążył napisać ani Ległej ani zjebanego Lecha nie stać Razaka.
8 listopada 2012, 09:55 / czwartek
8 listopada 2012, 10:00 / czwartek
Bla, bla, bla... Póki nie będzie konkretów, będą się prześcigać w plotkach, spekulacjach i domysłach. Nie ma czym się podniecać.
8 listopada 2012, 10:13 / czwartek
O tak, plotki, spekluacje, domysły... miał się zdecydować chyba z ponad miesiąc temu.

Przyjeżdża menedżer... udawany uraz pachwiny... Traore nie jedzie do Chorzowa.
Uraz, później kartka jakaś, pauza i mecz pożegnalny. Tyle.

Czy w jakimś polskim klubie jest większa banda nieudaczników u sterów niż u nas. Jak się nie umie utrzymać (albo nie chce) wyróżniającego gracza - to trzeba go umieć opierdolić. Trałka, Hubert... teraz najprawdopodobniej Razack. Za darmo wpizdu.
8 listopada 2012, 10:40 / czwartek
Całe to zamieszanie i brak komunikatu odnośnie dalszych losów Razacka w Lechii świadczy raczej o tym, że odchodzi..., podejrzewam, że specjalnie do końca rundy nie będzie żadnego info, następnie dowiemy się, że podpisał z klubem x... Całe to zamieszanie spowodowane jest przez naszego najlepszego sprzedawce lóż jełopa Jenka który jakieś 1,5 roku temu stwierdził, że Traore ma jeszcze długi kontrakt i żadnej podwyżki nie dostanie, a to był czas żeby podpisać na kolejne 3 lata z odpowiednią podwyżkę i teraz np. sprzedania Traore i zarobienia sporej gotówki, ale ludzi w klubie mieliśmy jakich mieliśmy i kolejny tym razem najlepszy gracz odejdzie ....
8 listopada 2012, 10:54 / czwartek
Zgadzam się z przedmówcą. Traore był objawieniem ligi zaraz jak przyszedł do nas. Już wtedy klub powinien dać mu tę podwyżkę i przedłużyć grubo kontrakt, tak jak to się robi w inteligentnie prowadzonych klubach. A u nas myślą, że lepiej jest płacić mniej i puścić za darmo, niż płacić więcej i dostać zwrot za transfer. Debilna polityka klubu i tyle w temacie.
8 listopada 2012, 11:30 / czwartek
Jak będzie wyglądała gra naszej drużyny w najbliższej przyszłości będzie sie można przekonać już w piątek, oglądając mecz w Chorzowie. Nie będzie to miły widok.

Mimo że Razack odejdzie teraz za darmo uważam, że i i tak była to mega udana inwestycja. Na niego przychodziło na nasz stadion parę tysiecy wiecej oglądaczy. A kontuzja pachwiny nie jest udawana, ledwo go postawili na nogi na leglą, a i tak byl trzy razy lepszy od reszty naszych kopaczy razem wzietych.
8 listopada 2012, 11:43 / czwartek
Razack to nie Lechia, Lechia to cała drużyna i zawodnicy jak i kibice muszą sobie wbić to do głowy ( bardziej zawodnicy, ktorzy opitalają się na boisku mając na dzieję że razowy cosik zrobi ).
I bardzo dobrze że w piątek go nie będzie, może drużyna stanie na wysokości zadania i pokaże charakter i wygra.
TYLKO BKS
8 listopada 2012, 12:17 / czwartek
Smiesza mnie takie wpisy ze dobrze ze Traore nie zagra z Ruchem. Ciekawe czy bedzie dobrze jak Lechia dostanie bęcki w Chorzowie.
8 listopada 2012, 12:42 / czwartek
A ja jestem właśnie bardzo ciekaw jak wypadnie. Widzę dwie opcje:
1) Drużyna się zmobilizuje na 200% i udowodni, że Lechia wygrywa dzięki całej drużynie a nie tylko dzięki umiejętnością Traore.
2) Będziemy się bronić 90minut i grać długie piłki donikąd i nie ujrzymy bramkarza rywala przez +/- 70 minut.

Taką mamy niestety opinie "że Lechia wygrywa bo ma Traore a reszta jest poziom niżej" prawdę mówiąc nie sposób się z tym nie zgodzić. Więc to powinna być ogromna mobilizacja dla chłopaków.

Zobaczymy! Ja stawiam na pierwszy w tym sezonie remis i to bezbramkowy.

Pozdrawiam
8 listopada 2012, 13:15 / czwartek
asas, i co z tego? zdrowie jest najważniejsze
8 listopada 2012, 13:57 / czwartek
Koledzy ogarnijcie się... Jak by chciał zostać w Gdańsku to już by dawno podpisał kontrakt. Prawda jest taka, że nikt w Polsce nie zaproponuje mu takiej kasy jak słaby niemiecki klub nie mówiąc już o klubach rosyjskich. Mam tylko nadzieję, że nie pójdzie do Legii. Zamiast starać się go zatrzymać co jest bezowocne trzeba znaleźć z dwóch grajków na jego miejsce. Spaść nie spadniemy, wygrać też nie wygramy ligi więc na spokojnie przeczekać ten rok i szukać wartościowych grajków :)
8 listopada 2012, 14:33 / czwartek
Zgadzam sie z całym wpisem 123. Właściwie to z klawiatury mi go wyjął.
8 listopada 2012, 15:01 / czwartek
nie zgadzam się z wpisem 123.

Negocjacje cały czas trwają i w tym wypadku to dobry moment aby Razack został z nami bo gdyby miał już coś lepszego dawno by podpisał. Myślę , że Lechię stać na 100-150,- miesięcznie dla niego i do końca trzeba o niego walczyć a nie oddawać za darmo. Nigdy nie zbudujemy drużyny jak będziemy się pozbywać najlepszych graczy.
Skoro 1 mln poszedł za Poźniaka to drobne max 150 tyś na m-c powinno się znaleźć dla Razacka
8 listopada 2012, 15:01 / czwartek
Jeżeli ktoś twierdzi, że to bardzo dobrze iż Traore nie zagra w meczu z Ruchem to dla mnie źle życzy Lechii. Najlepszy strzelec nie zagra i to jest dobre info dla kibica Lechii... Ciekawe, czy kibice w Madrycie też się cieszą jak nie zagra Ronaldo, a szukając bliżej nas kibice we Wrocławiu zacierają ręce, że nie zagra Mila, bo inni będą mogli pokazać na co ich stać. A kto im przeszkadza pokazać na co ich stać w meczach, w których gra Traore? Kto zabrania im strzelać gole? Kto zabrania im walczyć o każdą piłkę? Czy Łazaj w Chorzowie zacznie biegać, bo podczas meczu z Legią Traore mu zabronił albo krępował swoją obecnością? Wątpię... Prawda jest taka, że mamy drużynę składającą się ze słabych i przeciętnych graczy, kluczowe byłoby dla nas zatrzymanie Traore i pozyskanie zimą dwóch zawodników o podobnych umiejętnościach, z którymi mógłby w końcu pograć i którzy podnieśliby wartość drużyny. Ktoś napisał, że nie powinniśmy starać się zatrzymać Traore, gdyż są to działania bezowocne i że lepiej znaleźć z dwóch grajków na jego miejsce. Rozumiem, że pozyskamy ich za darmo i że obaj nie będą chcieli łącznie zarabiać tyle co Traore sam. Traore nie musimy kupować, chodzi tylko o podwyżkę, która na tle innych bez wątpienia mu się należy, a szukając kogoś na jego miejsce będzie trzeba bez wątpienia wyłożyć sporą kasę na stół. Słusznie zostało już zauważone, że Jenek zawalił sprawę już dawno, ale to nie pierwszy przypadek u nas. Interesy z Lechią to przyjemność o czym wie spora grupa menadżerów, piłkarzy lub klubów, które zarobiły na transakcjach z nami. Kiedy my sprzedaliśmy ostatnio kogoś za dobrą kasę? Padło, że możemy spokojnie przeczekać ten rok, szukając wartościowych grajków, a więc czekać kolejny rok marnując potencjał i możliwości jakie daje nowy stadion. Wszystko u nas jest spóźnione, zawsze mamy czas, kolejny rok, potem kolejny i tak już minęło nam sporo lat od wizji Kuchara, który twierdził że Lechia w sezonie 2012/2013 będzie walczyć o medale, kiedyś wydawało się to za długo, a teraz mamy sezon 2012/2013 i słyszymy, że mamy czas... Wchodziliśmy do ekstraklasy razem ze Śląskiem, ale to oni wykorzystali szansę i ostatnich dwóch latach zrobili coś o czym my możemy marzyć - wicemistrza i mistrza. Padały głosy po wicemistrzostwie, że za szybko się to stało, że za rok pożałują, a my spokojnie budujemy zespół. Minał rok zdobyli tytuł, my ledwo się utrzymaliśmy, teraz oni są dalej w czołówce, a my max średniakiem i mamy czas. Sorry, że trochę nie na temat, ale gwiazdy w zespole są ważne.
8 listopada 2012, 17:13 / czwartek
Nie ma co teraz robić lamentu co się stało to się nie odstanie,że Hijenek nie dał podwyżki i dłuższego kontraktu Traore.Z pustegi i Salomon nie naleje wszystko przez naszego pseudo inwestora Kuchar.Jakoś już nikt nic na niego nie pisze,ucich temat poszukiwania nowego prawdziwego inwestora i odkupienia od niego udziałów co zapowiadał prezydeny Gdańska.W futbolu trzeba mieć kasę ,żeby coś osiągnąćna szczęście Lechia ma już zaplecze treningowe,stadion co jest baaaardzo duzym plusem tylko kto się zajmuje poszukiwaniem nowego właściciela?Bobo robi naprawdę dobrą robotę,bo przy tej pladze kontuzji gdyby nie jego wcześniejsze wprowadzenie juniorów to chyba Kalka,Gładyś i Brede by siedzieli na ławie rezerwowych.Nasi juniorzy potrzebują czasu,podpatrywania i uczenia się na treningach od takich osób jak Taore,Ricardinhio.Co ma być to będzie tylko kto bedzie odpowiedzialny za to ,że znów nie są dopilnowane sprawy kontraktów???Jeszcze raz kasa misu kasa...
8 listopada 2012, 17:23 / czwartek
magiel
8 listopada 2012, 18:05 / czwartek
Własnie teraz trzeba podnosić lament, bo kolejny tym razem najlepszy gracz raczej odejdzie. Wystarczyło dać podwyżkę rok, póltorej temu kiedy chciał podwyżkę i teraz problem byłby za ile sprzedać....Skoro najlepszym graczom sie żydzi a na Sazankowów, Tadiców, Bensonów itp jest kasa to argument , że z pustego i Salomon nie naleje jest bardzo wątpliwy.... Teraz trzeba dać więcej niż te 100 i spróbować przekonać Razacka żeby został jeszcze rok a pózniej pozwolić mu odejść za 2 mln euro. Przez ostatnie 3 lata poza Razakiem nie sprowadzono żadnego ( może Wania i Machaj robia wyjątki ) wartościowego gracza a szrotu przewinęło sie trochę.... Nie mamy żadnego scautingu a wszystko jest na chybił trafił ( zresztą Razak własnie tak trafł ).
8 listopada 2012, 20:06 / czwartek
Trafne są te wpisy o Traore i polityce transferowej klubu w kontekście budowy silnego zespołu. Tak właśnie powinno być: Najwartościowszych piłkarzy trzymać jak najmocniej a to wymaga większej kasy. Nie zgadzam się jednak z opinią Czarnego, że tacy piłkarze jak Bieniuk, Ricarfdinho, Madera czy Brożek, chociaz póki co nie odzyskał on pełni formy, to SZROT. I o nich też powinnismy dbać jak najlepiej się da - chociaż zarabiać będą mniej niz stawka Razowego. Gdy pisałem, że czarnemu należy pomagać w jego kłopotach z adaptacją, to wielu tu pisało chuj mu w dupę, ma zapierdalać a nie grymasić. Prawda ma zapierdalać, więc dlatego trzeba było mu wtedy pomóc, aby sie lepiej poptrafił odnaleźć. Dokonał tego Bobo ale być może trochę za późno, aby efekty gry Razacka po dalszych wzmocnieniach przełożyć na dużo lepszą jakość gry całej drużyny. Nawet jeśli odejdzie, to powinno nas to nauczyć , jak zadbać o piłkarza, aby czuł się unas dobrze i żeby utożsamiał się z Lechią i chciał jej pomóc w odnoszeniu kolejnych sukcesów.
8 listopada 2012, 20:53 / czwartek
Może nie do końca zostały moje słowa dobrze zrozumiałe, nie twierdzę, że Madera, Palmer, Brożek to szrot, ale nie oszukujmy się, zawsze będą to tylko przeciętni piłkarze którzy nie wzniosą się nad określony poziom ( oczywiście tacy też są potrzebni ), nie zrobią różnicy którą zrobi Razak, czasami Machaj ma fajne zagrania, ale to też jeszcze nie ukształtowany gracz i za często ma słabe fragmenty gry ( ale ma potencjał ), co do Ryśka to ma jakiś potencjał ( chociażby to, że grał słąbo a potrafił strzelić bramki ), może coś z niego być...Teraz gdzieś w prasie czytałem, ze ległą i lech bija sie o jakiegoś 16 latka bodajże z torunia jak dobrze pamiętam, dlaczego nie biję sie o niego nasz klub ??? wydaje mi się , że w klubie nie ma żadnej racjonalnej polityki transferowej ( po co nam 23 letni tuszyński, ktoś widział w nim potencjał ? jak w tym wieku sie nie przebił to kiedy- takich graczy się wypozycza na pół roku z opcja transferu- jak odpali to sie go kupuję ) a tak kolejny darmozjad na utrzymaniu... brak słow ...
8 listopada 2012, 21:16 / czwartek
1- Lato trwa w Polsce ok 3 miesięcy (zresztą czasami ch..owe , i też nie kojarzyć z
patologią w polskiej piłce nożnej, która może i zaczyna być na odwyku )
2- Razack Traore odnośnik jest juz trzeci
rok i dla mnie ma chyba wieksze ambicje i chłop jest cierpliwy grając z takimi... , a
mniejsza o to .
3 -Lechia gra w lidze powiedzmy od 1945 roku i bedzie grała do końca świata
4- Lechia to nie Traore ( choć dla mnie to piłkarz nie do naszej ligi , za dobry )
5- Przy amatorskim zarządzaniu i braku konkretnych inwestorów - dalej to będzie Lechia
w tabeli
6- życzyłbym sobie i wszystkim kibicom Lechii mieć 11 na takim poziomie grających
Razacków na wszystkich pozycjach .
7- Dajmy se spokój z tym tematem , uszanujmy jego decyzję .
8- To drużyna i wewnętrzna atmosfera decyduje o wynikach w lidze ( Flota Świnoujście )
8- Warka Strong to mój faworyt
Pozdro
8 listopada 2012, 22:32 / czwartek
czarny tak podpisze jak pinokio sciemnia by moc spokojnie dograc runde do konca.
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2019. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.010