Gdańsk: piątek, 28 lipca 2017
Lechia Gdańsk - serwis lechia.gda.pl
FORUM
Podstrony:


TRANSFERY II

strona 51/156

22 października 2014, 19:24 / środa
Vatreno radzę się wstrzymać z ocenami co najmniej do grudnia. Nawiasem mówiąc Rudinilson wygląda słabo na treningach. Dziwi mnie brak gry dla Greka i Pawłowskiego. Dobrze wyglądają na treningach. Coraz bardziej podejrzewam, że Unton ma całe "g" do gadania w sprawach personalnych. Ludzie z Rogona mają grać plus ludziki Piekarza i Mandziary. Co do Nazario to lepiej się nie jarać, niektórzy już się jarali tutaj Aleksicem. Bączek też co chwila babole robi.
22 października 2014, 20:08 / środa
Vatreno - zdejmij chłopie te rózowe okulary (oceny transferów).
Obiektywnie: nowe transfery zważywszy na to ze klub miał ambicje zrobic progres, powinny wzmacniać zespół a nie łatać dziury. Trzeba porównywać te talenty do tych którzy zdobyli 4 miejsce.
Takze na plus: Łukasik, Borysiuk, Colak poza tym kilku (3-4) miało pojedyńcze pozytywne wyskoki dające nadzieje, reszta to szrot, który zabrał miejsce naszym wychowankom.
Taka jest moja opinia na dzień dzisiejszy, moze do grudnia coś sie zmieni.

TYLKO LECHIA!
22 października 2014, 22:32 / środa
Cyngus ogólnie się z Tobą zgadzam ale z tymi wychowankami to chyba nie do końca jest tak jak piszesz ...jak na razie żadnego nie widzę na pierwszy skład a jedyny Franek nich ogrywa się w babie jadze jak mu się nie chciało powalczyć o skład (zresztą tam tez nie błyszczy i niedługo jego przyjaźń z probierzem dobiegnie końca)pozdro
22 października 2014, 22:50 / środa
Przy 22 transferach wiadomo że jedynie około 4-5 będa grać stale w pierwszym zespole co wynika z tego że miejsc jest tylko 11. Poza tym jeżeli tak oceniamy to warto też dodać transfery zimowe - Lekovica, Makuszewskiego i Vranjesa którzy są pewniakami w 11 i juz mamy 7-8 dobrych transferów. Pozostali to Bąk, Janicki, Pietrowski i Wiśniewski, niestety na boisku może być tylko 11.
23 października 2014, 09:09 / czwartek
carpaccio - zgoda, jedynie 4-5 moze grać,wiec po kiego czorta sprowadza sie 22 piłkarzy? Tym samym zamyka sie drogę rozwoju własnej młodzieży.
misiu - oki tylko Franek gra w T-ME, ale Kostrzewa,Kacprzycki czy wypożyczony Smuczyński to jeszcze młode chłopaki i bedąc na ławce Lechii, wchodząc co jakiś czas mogli by sie rozwinąć lepiej niż w Niecieczach czy Płocku a i my mielibyśmy większą satysfakcję że nasza młodzież stanowi nową siłę w T-ME. Przecież mielismy dobry przykład z Dawidowiczem, obecnie z Janickim, co rundę ktoś wyskoczył z formą a tak zamknęliśmy drogę młodzieży grajacej w juniorach czy rezerwach Lechii. Na co mogą liczyć obecni juniorzy?

O to mam największy żal do obecnych włodarzy klubu.

TYLKO LECHIA!
23 października 2014, 09:52 / czwartek
Myślę ze jakość zwycięży! I ci którzy są na dzień dzisiejszy wypożyczeni to sie ogrywają a nie siedzą na ławie a Ci którzy zostali sprzedani i tak nie nadawali się na 1 drożynę(niektórzy dostawali swoje szanse i nie chce tu cytować opinii o ich grze wystarczy pogrzebać na forum) nawet na lawę a jak pojawi się jakaś perełka to według mnie znajdzie miejsce na lawie Lechii .Z niewolnika nie ma pracownika i cały w tym ambaras aby obie strony chciały na raz . Praca i to ciężka praca może dać miejsce w 1 drużynie a nie status wychowanka . Takie jest moje zdanie- szanuje odmienne. pozdro
23 października 2014, 13:08 / czwartek
Cygnus chłopie różowych okularów nie mam. Byłoby 6 transferów to znając życie skuteczność też byłaby połowiczna,więc do grania trafilibyśmy z 2-3,a tak to z 5 się odnalazło,a kilku ciężko ocenić.Na tą chwilę z transferami wyszło średnio to i w tabeli średnio.Bez wcześniejszej obserwacji danego zawodnika ciągle będą wtiopy.Jakiś scouting konkretny by się przydał po prostu,ale przy tej sieci właścicielsko menedżerskiej o to może być trudno niestety.Pozdro i życzmy sobie wygranej ze Śląskiem(ta dzielnia Gdańska punktów akurat z nami nie potrzebuje)
28 października 2014, 19:58 / wtorek
można powiedzieć, że kolejny transfer - Bieniuk niedługo prawdopodobnie zacznie pracę jako doradca zarządu.
29 października 2014, 09:18 / środa
Dobry ruch, wychowanków powinni wprowadzać powoli do klubu. Nie wiem za co jest odpowiedzialny taki dorada, ale docelowo: scouting, praca z mlodymi, asystent trenera itd...
30 października 2014, 10:23 / czwartek
odnośnik

Bardzo dobry ruch moim zdaniem. Jarek to nasz człowiek i ma poukładane w głowie, do tego ma duży potencjał medialny co może tylko wyjść Lechii na dobre. Może "Kaiser Franz Josef" poszedł po rozum do głowy i doszedł do wniosku że tylko osoby związane z Lechią i Gdańskiem są w stanie zagwarantować sukces.
30 października 2014, 16:44 / czwartek
Ja to widzę trochę inaczej - nie kwestionując kompetencji J.B. Właściciel zrobił sprytne medialnie posunięcia - wszak na Jarka czy Sławomira nie będziemy krzyczeć - by pod ich przykrywką robić swoje. Pytanie brzmi czy lepiej obsadzać klub profesjonalistami czy też ludźmi z pasją z własnego podwórka? Dlaczego nie połączyć tych dwóch funkcji? Odpowiedź - bo przy tych właścicielach się nie da ;)
30 października 2014, 17:09 / czwartek
A dlaczego sądzisz że Wojciechowi i Palmerowi brak kompetencji?
30 października 2014, 20:23 / czwartek
Akurat dla Pana Sławomira to zero szacunku za gest w naszą stronę w Katowicach...a jego kompetencje? - Buziek Ty tak serio?
30 października 2014, 20:33 / czwartek
Całkiem poważnie, ja nie znam zakresu obowiązków ani przygotowania merytorycznego do ich wypełniania
30 października 2014, 20:41 / czwartek
buziek: czyste ucho i wypoczęte oko:)
30 października 2014, 21:33 / czwartek
Kolejny przydupas do szatni po prokurencie i Misiu.To juz jest ich trzech plus 2 trenerow - szatnię im chyba trzeba powiększyć.Kabaret trwa......
31 października 2014, 16:17 / piątek
jedno jest pewne znaFcy będą tu zawsze
6 listopada 2014, 14:49 / czwartek
Wiśnia przedłużył kontrakt o kolejny sezon. Jak dla mnie to dobry znak.
6 listopada 2014, 16:09 / czwartek
Bardzo dobra!
12 listopada 2014, 17:00 / środa
Mam mieszane uczucia co do intencji zarządu przy przedłużeniu umów z Wiśnią i Bączkiem:

1. (Co byłoby chwalebne)
Zadośćuczynienie przywiązaniu do Lechii zawodników powszechnie szanowanych i uważanych przez kibiców za ikony Klubu. Stworzenie im możliwości dotrwania do piłkarskiej emerytury oraz godnego pożegnania z piłką i kibicami na starych śmieciach w ukochanych barwach.

2. (Przejaw pragmatyzmu)
Rozpoczęcie budowania zespołu pod ewentualne przyszłoroczne występy w I lidze.
12 listopada 2014, 21:51 / środa
Działania te wyglądają jak żywcem zaczerpnięte z kampanii wyborczej PO w myśl zasady "głupi lud to kupi". Tak samo jak przy zatrudnianiu Untona i Bieniuka. Zaraz pewnie będziemy wykupywać Deleu z Craxy.
13 listopada 2014, 10:22 / czwartek
Pierwsza runda za nami. W przerwie zimowej odejdą miranda, hoffman, malbasić, kacajev, a po sezonie Aleksic ( chyba zeby nieudalo sie wykupic Colaka). Zimą przyjdzie ktoś na boki obrony. Do konca roku powinnismy tez uslyszec o przedluzeniu kontraktow z Kazkiem i z Grzelczakiem.
13 listopada 2014, 10:53 / czwartek
paproch jak widziałem wczoraj ich ruchy i energie to mam złe przeczucia ze stracimy i Kazka i Grzelczaka i Colaka (tego ostatniego jak zdąża przy ich zapale i w tym burdelu wykupić z Norymbergi)...niestety jestem pesymistą(ale mam nadzieje cze się ogarną !!) szczególnie ze kasa z transferów ma iść na spłatę zadłużenia u właściciela (znaczy Jozefa) wiec jak przyjdzie szybko dobra oferta na wyżej wymienionych to już ich nie ma...
13 listopada 2014, 12:52 / czwartek
Paweł Dawidowicz.
No co z tym jego talentem?

odnośnik
13 listopada 2014, 12:54 / czwartek
Może wróci do nas na wypożyczenie z opcją pierwokupu :)
13 listopada 2014, 15:48 / czwartek
Czy może mi ktoś objaśnić, dlaczego Przemek Frankowski poszedł do Jagi za darmo? Z tego co czytałem , Kuchar dysponuje jego kartą zawodniczą i dokonał cyt. "transferu bezgotówkowego". Nawet za wyszkolenie Lechia nic nie dostała? Nie ogarniam...
13 listopada 2014, 16:00 / czwartek
To już dawno zostało zdementowane.... Kuchar nie mógł posiadać piłkarza na własność.
15 listopada 2014, 17:54 / sobota
Weszło podsumowało letnie transfery klubów : odnośnik
20 listopada 2014, 00:50 / czwartek
Na fejsie lechia.gda.pl piszą, że Lechia testuje jakiegoś brazylijczyka, który nazywa się Luis Gabriel Franca Figueira. Problem w tym, że nawet google nie wiem, że on istnieje...
20 listopada 2014, 07:13 / czwartek
Ciekawe czy plotka z Pinokiem jest prawdziwa.
20 listopada 2014, 07:34 / czwartek
tak, podobno naprawdę się zakochał:

"Od jakiegoś czasu trwają rozmowy na temat nowego kontraktu. Lech jest mi bardzo bliski i doskonale się w tym zespole czuję. W Polsce chcę grać tylko w Poznaniu. Dlatego obecny klub ma pierwszeństwo w negocjacjach – mówi piłkarz."
20 listopada 2014, 21:44 / czwartek
Artykuł oficjalnie za godzinę, ale już można czytać ;-)
"LECHIA BIERZE NA CELOWNIK SEBASTIANA MILĘ. JUŻ TRWAJĄ ROZMOWY!"
odnośnik
20 listopada 2014, 22:22 / czwartek
5.5 letni kontrakt to chyba zart?! Widac konca marnotrawienia pieniedzy nie widac
20 listopada 2014, 22:29 / czwartek
Yeahbaka, jakby wyjebali 4-5 piłkarzy z obecnego składu to Milę można byłoby ściągnąć :)
Po jakiego wała testować jakiegoś Brazylijczyka teraz?!
Daliby szanse chłopakom z rezerw, a nie jakiemuś szrotowi z nie wiadomo skąd?!
20 listopada 2014, 22:31 / czwartek
Wszystko fajnie, ale trzeba bylo to zrobic przed obecnym sezonem kiedy to sam Sebek sie proponowal Lechii, ale Juskowiak go splawil... Mowiac, ze stawiamy na mlodych, a jak przyszlo co do czego to wysoki 5,5 letni kontrakt... i odpowiednia suma odstepnego?

Przegiecie, jak nie w jedna to w druga...

Oby po zimie bylo stabilniej u wladz Lechii...
20 listopada 2014, 22:36 / czwartek
co do Mili to bardzo dobra informacja,pewnie po zakończeniu kariery zatrudnią go w klubie, a brazylijczyków niech testują do woli, lepsze to niż odrazu brak jak Mirande
20 listopada 2014, 22:45 / czwartek
5,5 letni kontrakt dla 32letniego Mili to bardzo dobra informacja :D? Zakladam , ze dwa lata jako piłkarz ,a potem 10% kwoty w innej roli inaczej ktoś się z kurą na mózgi pozamieniał. Właśnie przez takie glupkowate pomysły kluby się sypią.
20 listopada 2014, 23:24 / czwartek
5,5 letni kontrakt dla emeryta !?!?! Mial wyjebane jak mogl tu przyjsc.. wybral Slask.. mandziara pedale wez zdechnij na zawal
20 listopada 2014, 23:24 / czwartek
Juz sie zaczęło ..jada wozy kolorowe z transferami.Fakt pomocnikow nie mamy w ogole- za to bogactwo bocznych obrońcow.5,5 roku to chyba troche za krótko?Zasłużył na przynajmniej 10 lat i oczywiscie stówka miesięcznie.W końcu reprezentant.Manager zaciera ręce - tak sie robi interesy z Lechią.
20 listopada 2014, 23:27 / czwartek
Logicznym jest, że Sebkowi proponują tak długi kontrakt bo wiążą z nim przyszłość poza piłkarską. Jest to fajny człowiek, fajna osobowość, która Lechii może tylko pomóc. Zarówno piłkarsko jak i wizerunkowo. Brawo!

Mam nadzieje, że brak frotek Lechii na wyspach klubowych nie zniechęci Sebka do przyjścia do nas ;)
20 listopada 2014, 23:35 / czwartek
Mila to bardzo dobry ruch pod każdym względem. Mila nawet jak nie będzie już za pare lat taki szybki to i tak widzial bedzie wiecej niz inni pilkarze mlodsi od niego. W jego wieku... Pirlo przechodzil do Juventusu. Z jakim efektem wszyscy wiemy. Mila to profesor.
20 listopada 2014, 23:56 / czwartek
Pokaz mi piłkarza w wieku over 35 w polskiej lidze ,któremu warto płacić ponad 50.000 zł/msc. Możesz brać pod uwagę ostatnie 20lat. Jeżeli nie jesteś w stanie to znaczy ,ze nie znasz jakichkolwiek podstaw ekonomii i nie zdajesz sobie sprawy ,ze klub piłkarski to nie zabawka z budżetem bez dna. W takim wypadku nie powinieneś zabierać głosu w kwestiach ,które przerastają Twój intelekt, bo z całym szacunkiem nie rozumiesz o czym mowisz
21 listopada 2014, 01:34 / piątek
Tak Mila to profesor i dlatego powinni mu zaproponować pensje profesora czyli 8-10 tyś miesięcznie.
Poczuje się Seba trochę lepiej a czy nam to przeszkadza ? Pomyśli sobie, że w tej Lechii pamiętają o swym marnotrawnym synie a nawet chcieliby, aby wrócił. Dobre w tym wszystkim jest to, że w końcu przestanie się pisać o Lechii w kontekście poszukiwań trenera, transferowej ofensywy, nieprzejrzystości struktur w zarządzaniu, rozczarowania wynikami etc.
Niewielu połapie się, że o wdrożeniu takiego planu w życie nikt u nas na poważnie nie myśli, w przeciwieństwie, gdyby puścić plotkę, że to np. Messi przenosi się z Barcy do Lechii z perspektywą angażu 100 tyś euro – oczywiście na tydzień.
21 listopada 2014, 02:12 / piątek
Odnosnie Mili to teraz jest najgorszy czas, zeby go kupic. Chlop kopnal pare razy prosto w reprze, filmy o nim kurwa kreca, wszyscy sie wypowiadaja itd
A tak powaznie to zaden magik i na pewno nie moze byc pomyslem na podniesienie Lechii z kolan
21 listopada 2014, 03:29 / piątek
I jeszcze male wspomnienie sprzed lat:

odnośnik
21 listopada 2014, 07:29 / piątek
Chłopaki to takie badanie reakcji kibiców. Jedno co w tym transferze by się zgadzało to prowizja. Pewnie wiecie kto skorzystałby na tym:) Sportowo w żaden sposób taki transfer zupełnie się nie broni. Tu tylko co roku automatycznie przedłużający kontrakt się ze względu na wiek jeszcze ewentualnie wchodzi w grę. Miła ma przemysł, który pryśnie jak bańka mydlana przy najbliższym urazie a później co?
21 listopada 2014, 07:46 / piątek
Dobra, dobra. Jak przyjdzie co do czego to wyciągną Celebana.
21 listopada 2014, 08:06 / piątek
@edwinsopot

Tomasz Frankowski
21 listopada 2014, 11:36 / piątek
Ludzie,czy wy potraficie samodzielnie myśleć czy te media was tak ogłupiły. Po pierwsze napisało to weszło,szmatławiec. po drugie Mila ma jeszcze 1.5 roku kontraktu i wcześniejsze proponowanie kontraktu jest łamaniem prawa a po trzecie prezes Śląska dementuje to. Jeżeli we wszystko tak wierzycie to wiem czemu ten klub ma się tak źle. Sami nakręcacie to wszystko a nam jest potrzebny spokój. Jutro napiszą że Cionek przechodzi do Lechii i też dostanie taki długi kontrakt.
21 listopada 2014, 14:54 / piątek
Dokładnie lutafe trafiony przyklad i zarazem ukazujący skale głupoty pomysłu z 5,5 letnim kontraktem dla Mili. Jeden Frankowski na 20 lat do tego nie sadze by zarabiający więcej niż polowe kwoty o której wspomnialem i odnawiajacy kontrakt co roku . Gdyby głupota miała skalę to takie pomysły by się w niej nie zmiescily
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2017. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.275