Gdańsk: czwartek, 18 kwietnia 2024

Piotr Nowak musi odejść!

strona 5/9

19 sierpnia 2017, 18:45 / sobota
Mr. Taktyk dobrze częściowo prawisz jeśli zawodnik nie może się panoszyc to również Wawrzyniak. No bo jeśli prawda to strzela focha i schodzi? Było że Nowak dał wolną rękę starszyznie nie wyszło.
19 sierpnia 2017, 22:50 / sobota
20 sierpnia 2017, 00:16 / niedziela
Do wątku o sztabie dodałbym też trenera bramkarzy. Koniecznie.
20 sierpnia 2017, 09:38 / niedziela
Jestem szarym kibicem, nie znam się na sytuacji w szatni, relacjach trener- prezes itd. Wiem, bo widzę, jedną rzecz.
Na naszą grę nie da się patrzeć. Gdy trenera broniły ( w jakimś stopniu) wyniki, mówiłem sobie: ok, to nie jazda figurowa, tu liczą się punkty. Może faktycznie trener ma pomysł i Lechia będzie miała za jakiś czas swój styl i doczekamy się dobrej drużyny na lata.
Tymczasem nie ma jakości, nie ma wyników i chyba już nie będzie.
Bo co to za rewolucyjny pomysł: niech obrońcy klepią piłkę, a z przodu drepczą sobie braciszkowie.
To w ogóle ciekawy temat. Nie macie wrażenia, że jak zwykle, polska piłka jest opóźniona względem Europy. U nas większość zespołów próbuje nieudolnie (bo do tego trzeba mieć piłkarzy) naśladować Barcelonę, a wszedzie się od tego odchodzi?
20 sierpnia 2017, 10:35 / niedziela
Broniłem Nowaka i sam nie wiem co w tej sytuacji bym zrobił gdybym był właścicielem, rozumiem że rozgrabili mu pół drużyny ale mam do Nowaka żal za to że gdy miał wszystkich do dyspozycji nie korzystał z Haraslina, chłop wchodził na końcówki podczas gdy Flavio kopał się po czole, wszyscy pisali że Lukas powinien grać a grał Flavio az wkoncu Peszko sie wykartkował. Podobnie było ze Stolarskim, dlaczego Mila nie gra a siedzi na ławce to też wielka niewiadoma. Na plus na pewno zrobił twierdze u nas no i już nikt nie pamieta jak gonilismy Białoruś i Paprykarzy 4 bramkami. Nie wiem, obawiam się że i Bobo i Bartoszek nie poprawią wyników Nowaka, przede wszystkim nalżałoby Mandziare wypieprzyć