Gdańsk: niedziela, 26 maja 2019
FORUM
Podstrony:

Lechia Gdańsk - Wisła Płock 11-03-2019, 18:00 Monday

strona 2/2

11 marca 2019, 21:47 / poniedziałek
Nie znam się na piłce ale moim zdaniem mlodzi jeszcze są za słabi. Wpuszczanie 3 do składu to znaczne osłabienie. Makowski Fila Michalak. Chwalą Stokowca, że daje szanse młodym ale to nie jest żadna wartość.
AEJA EJA O LECHIA na tronie w podwójnej koronie!
11 marca 2019, 22:22 / poniedziałek
Miki bo na pewno starzy typu Sobiech, Augustyn i Flavio grali lepiej :)
11 marca 2019, 22:55 / poniedziałek
Gramy bez pomysłu z lagą do przodu. Ale tak to jest jak nie ma kreatywnych ofensywnych pomocników. W takim zestawieniu Sobiech jest po prostu bezproduktywny i w dodatku zabiera plac Flavio. Za tydzień Haraslin i Mak na skrzydłach a Flavio na szpicy i powinno być dużo lepiej. Ale czy Stokowiec bedzie chciał cos zmieniać? Dzis po meczu uparcie powtarzał, ze wierzy w Sobiecha...
11 marca 2019, 22:57 / poniedziałek
Może mi ktoś wytłumaczyć w czym Steven Vitoria jest słabszy od Augustyna albo na odwrót e czym Augustyn jest lepszy od Victorii?? No kurwa mać, takiego drewna nie potrafiącego celnie podać do najbliższego zawodnika nie było od czasów Janickiego. Co on odpierdalał już w Zabrzu w PP nie wspominając o jego cudach w Lubinie. Oczy krwawią już na sam jego widok z piłką u kłody.
11 marca 2019, 23:43 / poniedziałek
nie ma zmienników ....dlatego statyczny skład...najbardziej wkurwiający Michalak...i to nie pierwszy raz..co ma być to będzie...
12 marca 2019, 00:04 / wtorek
aa frekwencja... 8 z hakiem..padaka jakich mało..wstyd dla tych co nie ruszają dupy... piszecie historie heheheheh
12 marca 2019, 00:30 / wtorek