Bilety i karnety na nadchodzący sezon.
strona 1/1
19 lipca 2023, 10:33 / środa
Klub ogłosił ceny biletów oraz karnetów. Na Zieloną wejdziemy od 25 zł, bilet na prostą kosztować będzie od 35 zł.
Dużo bonusów dla tych, którzy zakupią karnet.
Więcej info na stronie Lechii:
odnośnik
19 lipca 2023, 14:15 / środa
Uważam, że w tym momencie były idealne okoliczności, żeby wprowadzić innowacyjne ceny jak na krajowe realia i znaleźć punkt łączący granicę opłacalności organizacji meczu/ cenę biletu/ frekwencję. Ile razy wałkowany już był temat czy lepiej mieć cały stadion kibiców, budować atmosferę, społeczność czy z tym samym zyskiem z dnia meczowego garstkę kibiców którzy przyjdą zawsze i kupią bilet w obojętnie jakiej cenie.
Po pierwsze analiza kosztów organizacji meczu pod kątem ilości otwartych sektorów (ochrona, bramki, stoiska, reklama meczowa itd.). Po drugie, określenie celu budżetowego, jaki klub chce osiągnąć z dnia meczowego. Po trzecie strategia dotycząca budowania frekwencji i walki o zachęcenie kibica do regularnego kibicowania na stadionie.
Przy obecnym stanie rzeczy na Lechii, uważam że karnet na zieloną powinien kosztować 150zł na żółtą 200-250zł. Bilety na zieloną po 10zł na żółtą po 15. Przy takich cenach i zapełnieniu dołu żółtej i zielonej na poziomie ok. 65% (niebieska wgl zamknięta) klub nie będzie stratny. Dopóki średnia frekwencja w sezonie nie wróciłaby do poziomu 18000, nie zmieniałbym tych cen.
Takie ceny zachęcałby do przyjścia na stadion. (To jest jeden z czynników budowania frekwencji, oczywiście jest ich sporo, z atrakcyjną grą drużyny i notorycznymi seriami zwycięstw domowych na czele, ale w ten sposób klub wyciągnąłby rękę do wszystkich i pokazałby chęć budowania frekwencji).
Na ten moment mamy w przybliżeniu ceny utrzymane z poprzedniego sezonu. Nie trzeba przypominać jaki był popyt na karnety w zeszłym sezonie. Przy spadku z ligi, najgorszej sytuacji kadrowej i organizacyjnej od lat aktualny cennik pionkia deptuły jest po prostu fantastyczny.
19 lipca 2023, 15:26 / środa
Frekwencja nie zależy od ceny biletów, co było na Lechii nie raz przerabiane.
19 lipca 2023, 16:05 / środa
Dab, mylisz się radykalnie.
Przykład: ostatni mecz Lechii u siebie, obniżenie ceny biletów i od razu duży skok frekwencji w stosunku do całego sezonu i ówczesneo trendu.
W tym wypadku w 100% zgadzam się z cetnarbuzirogal.
19 lipca 2023, 17:55 / środa
Akurat frekwencję na meczu o którym wspomniałeś bardziej zbudowało to, że był to ostatni mecz w ekstraklasie na nie wiadomo jak długo, „pożegnanie Flavio” i mecz z ległą (na mecze przeciwko nim zawsze przychodzi więcej pikników). Ogólnie moment obniżki cen biletów w ostatnim sezonie i sposób w jaki to zrobił pinokio to śmiech przez łzy, nie tak powinno się to robić i też uważam że w tamtym czasie obniżka cen nie przyciągnęła kibiców.
Mój poprzedni wpis dotyczył tego jak to powinno według mnie wyglądać od początku sezonu. W tym momencie taka obniżka miałaby racjonalny wpływ na budowanie frekwencji.
Od pierwszego sezonu na bursztynie frekwencja leciała w dół, obniżek cen nigdy nie było a nie da się ukryć, że niekiedy były one absurdalne. Obniżając ceny biletów usunęli by argument tym, którzy nie przychodzą, na mecze bo bilety za drogie (są takie wynalazki, chociaż niekiedy jak ojciec chce zabrać całą rodzinę na mecz to jest to bardzo racjonalny argument) Żeby odbudować frekwencję, nowy właściciel musi zacząć działać już teraz mimo, że przejęcie jeszcze nie doszło do skutku. W pierwszej kolejności powinien wypierdolić deptułe i zatrudnić kogoś do marketingu, kogoś kto zna realia piłkarskiej Polski, kogoś kto wie, że frekwencja zależy od wyników sportowych, otoczki wokół klubu nie tylko tej medialnej, marketingowej ale także od sposobu postrzegania działań zarządu, (menda i zeluś pokazali koncertowo jak nie powinno się tego robić), atrakcyjności przeciwnika, od tego czy będą kibice gości, od pogody, otoczki przedmeczowej, podgrzania atmosfery, dnia tygodnia rozgrywania meczu, godziny, od ceny biletów, od tego czy w tv jest transmisja itd. itd. Ale chuj wielki z tymi wszystkimi czynnikami, jak ktoś jest wychowany, że przychodzi się na mecze to zawsze przyjdzie, dlatego uważam też, że w Gdańsku młodzież do 16 roku życia powinna wchodzić za darmo na mecze.
21 lipca 2023, 08:52 / piątek
Bry.
Ja z trochę innej beczki. Udało się może komuś skontaktować z Klubem w sprawie biletów/karnetów? Jeśli tak, podzieli się wiedzą tajemną w jaki sposób?
Telefon na kupbilet odsyła na @, na @ nie odpisują a na fb mam bana za bluzganie na grubego adasia...
A ja chciałbym się tylko kurwa dowiedzieć, dlaczego nie mogę nabyć karnetu na sektor T, na który śmigam od powstania Bursztynka.
3 sierpnia 2023, 03:50 / czwartek
Cześć. Podobno zakup karnetu na cały sezon upoważnia do zaproszenia znajomego na 3 mecze w sezonie. Jak można skorzystać z tej opcji? Po wejsciu w karnet, oraz w zakładkę "vouchery" widnieje informacja o braku aktywnych voucherów.
"* Możliwość zaproszenia 3 razy w sezonie 2023/2024 znajomego na mecz"
3 sierpnia 2023, 07:55 / czwartek
Jak zapraszasz to płać.
3 sierpnia 2023, 08:07 / czwartek
Też ten temat mnie przerósł....
3 sierpnia 2023, 08:08 / czwartek
Gorzej będzie jak zaproszony przekroczy limit np. wyliczą mu że jest 8001 . Może w tym momencie obić gębę zapraszającemu że czas przez niego zmarnował !
Także ja w te vouchery nie bardzo wierzę !
3 sierpnia 2023, 12:14 / czwartek
Olesko17 ja napisałem na maila do nich i dostałem jednorazowy kod na voucher
3 sierpnia 2023, 13:02 / czwartek
Bilety dla wszystkich dzieci wchodzących pod opieką rodzica z biletem i kartą dużej rodziny powinny być za darmo. Dla pozostałych dzieci uczęszczających do szkoły podstawowej za symboliczną złotówkę. Klub zrekompensuje sobie takie ceny większą sprzedażą gadżetów, popcornu, hotdogów czy coli, bo dzieci zawsze naciągną rodzica przynajmniej na coś do picia. Wiem z własnego doświadczenia. Wstyd by przy takiej pojemności stadionu frekwencja wynosiła kilka tysięcy. Wpuścić dzieciaki za darmo,bo to inwestycja w przyszłość.
10 lipca 2024, 16:40 / środa
Liga karnetów
1. WIDZEW 15000
2. LEGIA 9500 limit 10000
3. JAGIELLONIA 7000
4_5. POGOŃ, KATOWICE 4000
6. RAKÓW 3300
7. MOTOR 3100
8. ŚLĄSK 2900
9. LECH 2700
10_11. CRACOVIA, GÓRNIK 2000
12_14. LECHIA, KORONA, RADOMIAK 1500
15. STAL 1300
16_17. PIAST, ZAGŁĘBIE 1000
18. Puszcza 300