Gdańsk: wtorek, 23 kwietnia 2019
AKTUALNOŚCI
Podstrony:

Tenisista na czele struktury marketingowej Lechii

12 lutego 2016

Powołano nową spółkę - Lechia Managment, która będzie kierować marketingiem, działem biletowym i pamiątkowym Lechii.
Na czele nowej spółki stanie Alexander Moronz.

- Przed laty zawodowo grałem w tenisa. Byłem w pierwszej setce rankingu ATP i mam na koncie zwycięstwa w kilku turniejach, a także mistrzostwo Niemiec. Grałem również w turniejach wielkoszlemowych. Po zakończeniu kariery sportowej zająłem się działalnością w branży finansowej także na polu sportowym – przedstawia się Mronz.

Alexander Moronz nakreślił także wstępne założenia idei powstania spółki Lechia Managment:

- Chcemy podążać nieco inną ścieżką, niż szliśmy do tej pory. Dotychczas struktury marketingowe, biletowe oraz pamiątkarskie funkcjonowały jako osobne działy. Uważam, że działania na tych trzech polach powinny być ze sobą ściśle połączone. To powinno przynieść znacznie lepsze efekty, jeśli chodzi o przyciągnięcie do klubu nowych sponsorów, a także zwiększenie frekwencji na trybunach. Jesteśmy w trakcie wypracowywania rozwiązań, który powinny przysłużyć się rozwojowi naszego klubu. Chcemy zainteresować Lechią jak najszerszą grupę firm, zarówno tych mniejszych lokalnych, jak i dużych korporacji i związać się z nimi relacja na wielu płaszczyznach. Zależy nam bardzo na pozyskaniu nowych kibiców, takich o wymiarze bardziej biznesowym.
(rafz / lechia.pl) 12 lutego 2016, 17:52
Weź udział w nowej, ekscytującej rywalizacji i powalcz o miano najlepszego Betona. Typuj na okrągło i wygrywaj nagrody!

Liga BetONów
Główny punkt programu nowej lechia.gda.pl: inernetowy tygodnik. Co wtorek artykuły na temat Lechii, publicystyka, informacje, galerie zdjęć i inne. Zapraszamy.

Ostatni numer
Wyraź swoją opinię na dany temat, podziel się uwagami z innymi kibicami Lechii. Nawet bez logowania możesz czytać forum bez ograniczeń.

Forum dyskusyjne
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2019. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.042