Uber rozpoczyna współpracę z Lechią Gdańsk
1 kwietnia 2016
Lechia Gdańsk rozpoczyna współpracę z aplikacją Uber. Jest to pierwsza tego typu kooperacja Ubera z dużym klubem piłkarskim w Polsce.
Przygotowano specjalną promocję dla kibiców Lechii Gdańsk, dzięki której w wygodny i bezpieczny sposób dojadą na mecze swojej ulubionej drużyny piłkarskiej.
Lechia Gdańsk, rozpoczyna współpracę z firmą technologiczną Uber. Jest to pierwsza w Polsce i zarazem kolejna w skali globalnej inicjatywa Ubera skierowana do fanów sportu. Dzięki współpracy Ubera z Lechią Gdańsk, fani drużyny będą mogli w komfortowy i bezpieczny sposób dotrzeć na mecze. Uber przygotował specjalną promocję dla nowych użytkowników aplikacji – po wpisaniu kodu LECHIAGDANSK zyskają oni 60 złotych do wykorzystania na dwa przejazdy do 30 grudnia br. Usługa działa na terenie Trójmiasta, ale także Warszawy, Poznania, Wrocławia i Krakowa, gdzie także można skorzystać z Ubera.
– Cieszymy się, że dzięki współpracy z Uberem wielu naszych kibiców będzie mogło wygodnie i bezpłatnie dojechać na mecz, żeby móc przeżywać największe sportowe emocje wraz ze swoim zespołem – mówi Tomasz Koprowski, Brand Manager Lechii Gdańsk.
Uber wesprze też prowadzoną przez klub razem z kibicami akcję crowdfundingową. Dołoży się do powstania murali przedstawiających najpopularniejszych piłkarzy 70-lecia Biało-Zielonych – Romana Korynta oraz Zdzisława Puszkarza. Każdy nowy użytkownik, który skorzysta z przejazdu po wpisaniu hasła LECHIAGDANSK, to dodatkowa złotówka na ten projekt.
Uber to aplikacja mobilna, która pozwala milionom użytkowników na całym świecie zamówić bezpieczny, wygodny i przystępny cenowo przejazd za pomocą jednego kliknięcia. Aplikacja jest już dostępna w 7 miastach w Polsce.
– Niedługo mija rok dostępności Ubera w Trójmieście – z aplikacji korzystają dziś setki kierowców i tysiące użytkowników w Gdańsku, Gdyni i Sopocie. Współpraca z Lechią Gdańsk to dla nas pierwsza kooperacja z ogólnopolskim klubem piłkarskim, który jednocześnie jest ważnym symbolem dla mieszkańców regionu – mówi Ilona Grzywińska, rzecznik prasowy Ubera w Polsce.
REKLAMA