Gdańsk: wtorek, 16 kwietnia 2024
AKTUALNOŚCI

T. Koprowski: Chcemy docierać do ludzi globalnie

7 grudnia 2016

Lechia otwiera sklep klubowy na stadionie. W ten sposób zamienia sieć wysp i sklepów rozsianych po całym Gdańsku na jeden 80 metrowy punkt w Letnicy.

W ostatnich miesiącach ostatnim miejscem gdzie kibic Lechii mógł zaopatrzyć się w klubowe pamiątki i bilety był sklep na Targu Węglowym o powierzchni 150 metrów. Zamknięty on został jednak z początkiem listopada. Teraz Lechia otwiera nowy sklep.

- Po muzeum powstanie sklep o dużej kubaturze 88 metrów w bardzo dobrej lokalizacji w pobliżu wejścia do sekretariatu naszego obiektu. Mam nadzieję, że masa kibiców przyjdzie do nas i zaopatrzy się w towar przed świętami - mówi Brand Manager Lechii Tomasz Koprowski w rozmowie z Radiem Gdańsk.

- Od 2011 roku kiedy gramy na tym stadionie mieliśmy otwartych 6 wysp klubowych w największych dystryktach naszego miasta. Wycofaliśmy się jednak z tego, gdyż zmieniła nam się koncepcja. Chcemy docierać do ludzi globalnie, tak jak robią to globalne marki przede wszystkim przez sklep internetowy. Mieliśmy otwarty sklep na Targu Węglowym, który zrobił nam przez cztery miesiące taki obrót jak wyspy w całym poprzednim roku. To pokazało nam wprost jak wychodzić do kibica.

Lechia w tym sezonie wg Koprowskiego sprzedała 4 tysiące koszulek.
(raz / Radio Gdańsk) 7 grudnia 2016, 18:54
REKLAMA
Copyrights lechia.gda.pl 2001-2024. Wszystkie prawa zastrzeżone.
kontakt | 0.025