Pierwszym wątkiem godzinnej rozmowy była próba ustalenia, dokąd zmierza Lechia pod względem budowania frekwencji na stadionie. Debatowano czy aktualne działania marketingowe przystają do tak dużego klubu i czy jest szansa na wzbudzenie z powrotem w Gdańsku mody na piłkę. Kolejną poruszaną kwestią był sposób, w jaki klub (nie) komunikuje, o co walczy w tym sezonie. Rozgorzała dyskusja czy lepiej gdy trener niczego nie deklaruje, przez co kibice nie są zadowoleni, czy lepiej gdy głośno mówi się, o co się walczy, ale naraża na śmieszność, gdy dojdzie do ostatecznych rozstrzygnięć. Oprócz tego poznaliśmy odpowiedź na pytanie, czy możemy liczyć na wznowienie książek M. Kordka "Lechia. Od A-klasy do Ekstraklasy" i "Lechia - Juventus. Więcej niż mecz". Zapraszamy do odsłuchu.
Materiał dostępny na stronie Sport Interia.
Autor: RLA