Noworoczne życzenia od Lechii Gdańsk
2 stycznia 2008
Działacze Lechii pamiętają o swoich kibicach. Z okazji Nowego Roku wystosowali do mediów list z okolicznościowymi życzeniami, w którym informują też o najbliższych planach swojej działalności. Oto jego treść:
"Piłkarze, trenerzy, pracownicy, a także Zarząd Ośrodka Szkolenia Piłkarskiego "Lechia Gdańsk" życzą sobie, jak i Państwu szczęśliwego roku 2008. Szczęśliwego, bowiem szczęście jest wtedy, gdy robi się to, co się kocha, w co się wierzy, robi to dobrze i wszystko wieńczy sukcesem. Oby tak było i oby każdy dzień Nowego Roku był tak piękny i radosny jak moment, w którym piłka po strzale zawodnika "Lechii" wpada do siatki rywali.
Rok 2008 ma być dla Lechii szczęśliwy. Na Traugutta, dzięki zaangażowaniu prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza, pojawi się sztuczne oswietlenie, zamontowana zostanie instalacja do podgrzewania murawy, w końcu gotowe ma być boisko treningowe, które powstaje w miejscu dawnej "Sahary".
Szefostwo "Lechii" przygotowało niezbędne dokumenty do powołania spółki akcyjnej. Są to wszelkie dane, analizy, informacje, które w formie docelowych koncepcji dla stadionu, klubu, Miasta i regionu mają powstać na początku roku. W sprawie spółki akcyjnej przygotowany jest pełen zestaw materiałów dla inwestora strategicznego, który ma być wyłoniony z kilku oferentów. Po konsultacjach z przedstawicielami Miasta Gdańsk przygotowana przez "Lechię" dokumentacja trafiła do dwóch znamienitych koncernów: "Ernst and Young" - zajmującym się wszelkimi kwestiami dotyczącymi stadionu "Baltic Arena"oraz "Deloitte Poland" - współpracujacym w imieniu Miasta z "Lechią".
Rozgrywki piłkarskie, elektryzujące wielotysięczną rzeszę kibiców gdańskiej drużyny, ruszą w marcu. "Lechia Gdańsk" do wiosennej ofensywy przystąpi jednak dużo wcześniej. Co tydzień przez najbliższe miesiące, zaczynając już od wtorku 8 stycznia, będziemy prezentować nową strategię klubu. Będziemy mówić nie tylko o rzeczach związanych ze sportem, ale o współpracy z kibicami, przedstawimy nowe idee związane ze sprzedażą i dystrybucją karnetów, wdrożymy nowe systemy pozyskiwania fanów i tworzenia fanklubów w regionie, pojawi się zupełnie nowa oficjalna strona internetowa klubu, w najlepszy możliwy sposób wykorzystamy potęgę i atuty "Lechii Gdańsk", wprowadzimy rozwiązania, które pomogą zdobyć oraz zapewnić sukces, nie tylko sportowy, ale również promocyjny, marketingowy, wykreować lidera. Bądzie nowocześnie, ekspansywnie, szybko i do wszystkich, nie tylko na Pomorzu. Szczegóły wkrótce.
Biało-zielone pozdrowienia
Maciej Turnowiecki, prezes Zarządu Ośrodka Szkolenia Piłkarskiego "Lechia Gdańsk"
Błażej Jenek, dyrektor Ośrodka Szkolenia Piłkarskiego "Lechia Gdansk"
Błażej Słowikowski, specjalista ds. marketingu Ośrodka Szkolenia Piłkarskiego "Lechia Gdańsk""
REKLAMA